Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 17:52
Главная » 2015 » Январь » 10 » Аграрії підвищили зарплату працівникам
08:29
Аграрії підвищили зарплату працівникам

Завдяки операції «Урожай - 2014» дніпропетровські аграрії
підвищили зарплату майже 11,5 тисячам працівникам

Протягом останніх трьох місяців, з початку проведення операції «Урожай - 2014», завдяки спільним заходам податківців Дніпропетровської області з органами місцевого самоврядування, управліннями праці та іншими державними установами cуб'єкти господарювання аграрного сектора підвищили розмір заробітної плати 11446 особам, які задіяні у сільському господарстві.
Отже, сума виплаченої заробітної плати збільшена на 15,4 млн. грн., чим забезпечено додаткові щомісячні надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 1,9 млн. грн., єдиного соціального внеску – 5,6 млн. грн. 
До того ж, за період проведення операції «Урожай - 2014» аграріями добровільно оформлено трудові відносини з 2791 найманим працівником, яким нарахована заробітна плата на загальну суму майже 7 млн. грн. Додаткові надходження в цьому випадку склали: ПДФО – 1,1 млн. грн., ЄСВ – 2,8 млн. грн.
Тож, легалізація трудових відносин залишається одним з основних напрямків діяльності податківців Дніпропетровського регіону. З метою забезпечення соціального захисту громадян органами відомства ведеться активна робота з виявлення і припинення використання праці незареєстрованих найманих працівників та виплати заробітної плати у «конвертах».

 

 

Перелік послуг що надаються центрами обслуговування платників
ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що комплекс послуг, що надаються  через Центри обслуговування платників податків, включає:
      надання адміністративних послуг;
      надання консультаційних послуг;
      надання інформаційних послуг;
      приймання звітності;
      приймання вхідної кореспонденції;
      видачу ключів електронного цифрового підпису.
У сервісних центрах платники податків Дніпропетровщини можуть безкоштовно отримати :
 28 безкоштовних адміністративних послуг ;
 програмне забезпечення для подання звітності в електроному вигляді ;
 сертифіковані ключі електронного цифрового підпису, 
     Платник  може скористатися  безкоштовним WI –FI, що функціонує при кожному центрі обслуговування платників та отримати допомогу у складанні декларації та її подачі через мережу Інтернет. 
 Загалом працівниками ЦОП у Дніпропетровській області  за девять місяців 2014 року надано більш ніж 684 тис. послуг з них  безпосередньо у вересні 2014 надано майже 169 тис. послуг.

   

 

Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області запрошує юридичних і фізичних осіб отримати посилені сертифікати електронних ключів Міністерства доходів і зборів України в п’яти Центрах сертифікації електронних ключів області: у містах Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Нікополь та Павлоград.
Посилені сертифікати електронних ключів оформляються цілком безкоштовно і дають можливість подавати до органів Міндоходів звітність у електронному вигляді зі свого робочого місця, офісу чи дому.
Фахівці органів Міндоходів у Дніпропетровській області щиро дякують платникам податків, які вже звітують в он-лайн режимі, і нагадують, що в електронному вигляді до органів Міндоходів можна подавати митні декларації та декларації про доходи громадян, отримані у минулому році.
Для отримання сертифікату посиленого електронного ключа Міністерства доходів і зборів України необхідно подати:
юридичним особам - заповнена та підписана Реєстраційна картка; оригінал статуту (положення про установу, філію); документи, що підтверджують повноваження керівника заявника; документи, що підтверджують належність підписувала до юридичної особи – заявника; копії паспортів заявника та підписувачів; копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера);
фізичним особам та фізичним особам – підприємцям - заповнена та підписана Реєстраційна картка, копія паспорту заявника, копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
Більш докладно з порядком отримання сертифікату посиленого електронного ключа можна ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України acskidd.gov.ua.

 


Електронні сервіси для зручності

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що для комфортного звітування на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки цим сервісам можна сформувати, перевірити та надіслати до органів ДФС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Пропонуємо розглянути перелік діючих сервісів:
- «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді.
- «Реєстр платників ПДВ» - щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників ПДВ.
- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків.
Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснює пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомляє результати пошуку.
- «Інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства.
- «Анульована реєстрація платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
- «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення.
- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді.
- «Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.
На веб-порталі також розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації».

 

 

Платникам єдиного податку до уваги!

До платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
• не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
• обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень.
При цьому вимоги, встановлені для другої групи, не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи – підприємці належать виключно до третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для таких груп.

 

 

Приклад заповнення поля «Призначення платежу»
Відповідно до наказу Міндоходів від 22.10.2013 №609 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів», зареєстрованого Міністерством юстиції України від 05.11.2013 №1878/24410, надаємо приклад заповнення поля «Призначення платежу» у разі перерахування коштів, сплачених за видачу, переоформлення ліцензії, видачу дубліката замість втраченої або пошкодженої ліцензії або копії ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності. 
ТОВ «Веселка» , що має код за ЄДРПОУ 12345678, перераховує кошти за видачу ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності. 
 Призначення платежу: 
*  ;101  ; 12345678  ;22011800  ;31  ;видача ліцензій на здійснення митної брокерської діяльності 
   ; 
1  2  3  4  5  6  7 
де 
1 – службовий код; 
2 – код виду сплати; 
3 – код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату; 
4 – код бюджетної класифікації; 
5 – відомча ознака платежу; 
6 – друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу; 
7 – не заповнюється.

 

 

Чи сплачується військовий збір з матеріальної допомоги?
Якщо матеріальна допомога має систематичний характер та надається всім або більшості працівників (наприклад, допомога на оздоровлення до відпустки), та виплата якої передбачена положенням про оплату праці найманих працівників (колективним договором, галузевою угодою тощо), то така матеріальна допомога з метою оподаткування прирівнюється до заробітної плати і з неї слід сплачувати військовий збір. 
Щодо нецільової благодійної (матеріальної) допомоги, яку працедавець надає окремим працівникам за їх заявами у зв’язку з особистими обставинами та яка має разовий характер (для вирішення соціально-побутових потреб), то така допомога не входить до складу з особистими обставинами та яка має разовий характер (для вирішення соціально-побутових потреб), то така допомога не входить до складу заробітної плати та з неї не сплачується військовий збір.

 

 

До уваги громадян, які здають в оренду нерухомість!
Громадяни, які надають в оренду іншим громадянам нерухоме майно (квартири, будинки, кімнати тощо), зобов’язані самостійно нараховувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб до бюджету за ставкою 15% від суми орендної плати чи комунальних платежів. Податок сплачується протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного кварталу. За ІІІ квартал 2014 року громадянам необхідно сплатити відповідні суми податку в термін до 7 листопада 2014 року.

 

 

Про застосування штрафних санкцій
Державна фіскальна служба України з метою забезпечення контролю та усунення фактів неналежного виконання вимог законодавства щодо застосування підпорядкованими територіальними підрозділами штрафних санкцій, пов’язаних з поданням податкової звітності, повідомляє наступне.
Пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) визначено, що платник податків зобов’язаний за кожний встановлений звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Стаття 120 Кодексу передбачає, що-за неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нарахувати та сплачувати податку, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Відповідно до пункту 50.1 статті 50 Кодексу у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу) платник податків самостійно (у ‘ тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Контроль за нарахуванням платниками податків штрафних санкцій за умови самостійного внесення ними змін до податкової звітності здійснюється в ході проведення камеральних перевірок податкової звітності та в ході планових виїзних документальних перевірок платників податків.
Крім того, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до ЗО календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше ЗО календарних днів, наступних за останнім днем строку сіїлати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу (пункт 126.1 статті 126 Кодексу).

 

 

НЕЗАБУТНЯ      ЗУСТРІЧ
В Лівобережній ОДПІ відбулась зустріч з ветеранами та пенсіонерами інспекції. Вітаючи колишніх працівників, начальник інспекції Кирило Коренюк підкреслив, що сьогодні створюється нова могутня податкова структура, яка покликана працювати на благо країни. У цьому є і заслуга ветеранів, які заклали для цього міцний фундамент. Всі вони заслуговують на велику повагу та пошану, адже робота, яку вони виконували на благо нашої держави, сьогодні є справжнім прикладом для наслідування молодому поколінню податківців. 
Ветерани-податківці зустрілись зі своїми колегами, поспілкувалися,  згадали добрі моменти з трудових буднів та побажали сучасній молоді ставитись до своєї роботи сумлінно, віддано, крокувати в ногу із часом та, найголовніше, відповідати гідному званню податківця.
Також, на зустрічі обговорювались питання про реформування податкової служби та податкового законодавства.
У своєму заключному слові начальник Лівобережної ОДПІ подякував за високий професіоналізм, за роботу, якій було віддано багато сил, енергії і часу та побажав ветеранам міцного здоров’я та приємних моментів у житті.

 

 

Реформування податкової системи України
Відповідно до запропонованої податкової реформи, в Україні буде скорочено кількість податків з 22 до 9. 
Зокрема, запропоновано скасувати збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності; збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності; рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктоводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України; збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір та збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.
З метою скасування податкового обліку і забезпечення ведення єдиного бухгалтерського обліку запропоновано реформувати порядок оподаткування податком на прибуток. В якості об’єкта оподаткування буде виступати фінансовий результат, визначений за правилами бухгалтерського обліку, скоригований сього на три різниці: амортизація, резерви, фінансові операції. Таким чином, із 49 податкових різниць залишиться всього 3.
В аграрному секторі розробники Концепції пропонують перевести на загальну систему оподаткування підприємства, у яких обсяг виручки перевищує 20 млн. грн. та більше 3 тис. гектарів землі. Інші підприємства залишаються на діючій пільговій системі оподаткування. 
За підрахунками Уряду, на загальну систему оподаткування буде переведено 10% суб’єктів підприємницької діяльності, які працюють в аграрному секторі. 
З метою зниження навантаження на фонд оплати праці у Концепції представлені кілька моделей реформування податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. 
Також пропонується створення Служби фінансових розслідувань.

 

 

З початку 2014 року на дванадцяти митних постах Дніпропетровщини області фахівцями Дніпропетровської митниці Міндоходів складено більше 70-ти протоколів про порушення митних правил.
«Найбільш часті правопорушення у митній сфері - це подання завідомо неправдивих даних про товар, який переміщується через кордони України та внесення до митних декларацій недостовірних даних» - повідомила під час інтерв’ю для представників ЗМІ заступник начальника відділу провадження у справах про порушення митних правил оперативного управління боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями Дніпропетровської митниці Міндоходів Ірина Романенко.
Враховуючи значні обсяги експорту та імпорту в регіоні, лише на одному з митних постів міста Дніпропетровська «Дніпропетровськ-Лівобережний» здійснюється митне оформлення близько 700-т підприємств області, а митникам завдяки дистанційним методам декларування вдається виявляти порушення митного законодавства. За словами Ірини Романенко, на сьогодні в електронному вигляді у Дніпропетровській області подається 99,8 відсотків митних декларацій, що дозволяє заздалегідь виявляти ризики порушення митного законодавства. Для порівняння у 2013 році, наприклад до митного посту «Дніпропетровськ – Лівобережний подавалося в електронному вигляді 86,5 відсотків митних декларацій.
«За діючим Митним кодексом, при виявленні митного правопорушення за рішенням суду не лише конфіскується товар, але й до бюджету сплачується його вартість. Так, з початку року за судовими рішеннями Дніпропетровської області за порушення митних правил до державного бюджету порушниками митного законодавства вже сплачено 1 мільйон 200 тисяч гривень» - повідомила заступник начальника відділу провадження у справах про порушення митних правил оперативного управління боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями Ірина Романенко.

 

 

Роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що ставки акцизного податку на тютюнові вироби, тютюн та його промислові замінники підвищено на 5%. 
Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються Головним управлінням Міндоходів у Дніпропетровській області або ЦОПП за місцем торгівлі такого суб’єкта господарювання, а в поїздах, на морських або річкових суднах – за місцем формування поїзда (приписки судна) за місцем торгівлі суб’єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов’язковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб’єкта господарювання. 
Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

 

 

Суб’єкти господарювання, які мобілізовані до Збройних сил України, звільняються від подання податкової звітності
Громадяни України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період залишаються суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами і звільняються від подання податкової звітності. 
З 8 червня 2014 року набрав чинності Закон України від 20 травня 2014 року № 1275-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації». Згідно із зазначеним Законом  тимчасово мобілізовані на військову службу підприємці і самозайняті особи звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку, а також єдиного внеску за себе на весь період такої служби. 
Мобілізовані підприємці чи самозайняті особи, що використовують у своїй господарській діяльності працю найманих працівників, які продовжують працювати по найму під час мобілізації такого підприємця, зобов’язані  уповноважити іншу особу на виплату заробітної плати або інших доходів найманим працівникам. У такому випадку обов'язок з нарахування та утримання ПДФО і ЄСВ з таких виплат на термін військової служби підприємця несе уповноважена особа. 
Обов'язок зі сплати ПДФО та ЄСВ за найманих працівників повинен здійснити демобілізований підприємець чи самозайнята особа протягом 180 календарних днів з першого дня його демобілізації без нарахування штрафних та фінансових санкцій. 
Для отримання зазначених пільг демобілізований підприємець чи самозайнята особа зобов’язані протягом 10 днів після демобілізації надати органу Міндоходів за місцем податкової реєстрації такі документи: 
- заяву про надання пільги в довільній формі; 
- копію військового квитка або копію іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу під час мобілізації. 
Крім того зазначаємо, що Законом № 1275 внесено зміни до законодавчих актів, згідно з якими за працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. 
Вказані вище норми Закону № 1275 застосовується з першого дня мобілізації і протягом всього періоду мобілізації відповідно до Указу Президента України від 17 березня 2014 року №303 «Про часткову мобілізацію».

 

 

Затверджено нову форму Податкової декларації з податку на нерухомість
З 16 вересня 2014 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 01.07.2014 року № 735 «Про затвердження форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки». 
Нагадаємо, що юридичні особи подають декларацію контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта оподаткування до 20 лютого звітного року.

 

 

Відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків.
Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Працівники, які одержують гроші „в конвертах”, є заручниками самих себе. Працівник, отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленості з роботодавцем, позбавляє себе соціальних виплат та гарантій. 
Виплата заробітної плати у „конвертах” – тягар сучасності, який несе за собою багато негараздів як країні так і кожному з нас. Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Тому легалізація заробітної плати, прихованої зайнятості на сьогодні є одним з найпріоритетніших напрямків роботи державних службовців. Працівник, який отримує зарплатню в „конверті”, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

 

 

Який порядок оподаткування ПДВ святкових подарунків та квитків на різні заходи для дітей?
Операції з продажу виробничими та торговими підприємствами дитячих святкових подарунків, а також квитків на новорічно-різдвяні заходи для дітей, що закуповуються за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, профспілкових комітетів підприємств та організацій, інших неприбуткових організацій, щорічно в період з 15 листопада поточного року до 15 січня наступного року, звільняються від оподаткування ПДВ.
Звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з продажу виробничими та торговими підприємствами дитячих святкових подарунків, а також квитків на новорічно-різдвяні заходи для дітей, що закуповуються за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, профспілкових комітетів підприємств та організацій, інших неприбуткових організацій. При цьому суми податку, сплачені виробниками дитячих святкових подарунків за придбання сировини та матеріалів для їх виробництва, відносяться до складу валових витрат і до податкового кредиту не включаються.

 

 

Яка передбачена відповідальність за несплату військового збору?
Неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Дії, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Перераховані штрафи не застосовуються, коли ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) ПДФО самостійно виявляються податковим агентом при проведенні перерахунку цього податку та виправляються в наступних податкових періодах протягом податкового (звітного) року. У день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб, та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента, нараховується пеня із розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків - фізичних осіб.
Відповідно Кодексу про адміністративні правопорушення неутримання або неперерахування до бюджету сум ПДФО при виплаті фізособі доходів, перерахування ПДФО за рахунок коштів підприємств, установ і організацій (крім випадків, коли таке перерахування дозволено законодавством), неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян, тягнуть за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб’єктів підприємницької діяльності у розмірі від 2 до 3 НМДГ.

 

 

Відшкодування ПДВ - шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики
Можливість отримати відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики з’явилась у платників податку  після прийняття 21 травня 2014 року Постанови Кабінету Міністрів України №139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість». Цим документом визначено умови, а також порядок випуску, обігу та погашення облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ.
Платники податків, які задекларували до відшкодування до 1 січня 2014 року суми ПДВ, які підтверджені результатами перевірок та не відшкодовані станом на 3 квітня 2014 року, можуть на добровільних засадах отримати відшкодування ПДВ шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики. Строк обігу таких облігацій - 5 років. Номінальна вартість облігації становить 1000 гривень.
Погашення зазначених облігацій проводитиметься кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі 9,5% річних. 
Отримання відшкодування ПДВ у вигляді облігацій внутрішньої державної позики здійснюється на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації. 
Оформлення облігацій внутрішньої державної позики прирівнюється до отримання платником податку бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника ПДВ.

 

 

Інформація для громадян, що перетинають митний кордон України

Двоканальна система митного контролю товарів, транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України громадянами.
Двоканальна система - це спрощена система митного контролю, яка дає громадянам змогу здійснювати декларування, обираючи один з двох каналів проходу (проїзду транспортними засобами особистого користування) через митний кордон України.
Канал, позначений символами зеленого кольору ("зелений коридор"), призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.
Канал, позначений символами червоного кольору ("червоний коридор"), призначений для всіх інших громадян.
Громадянин самостійно обирає відповідний канал ("зелений коридор" або "червоний коридор") для проходження митного контролю за двоканальною системою.
Обрання "зеленого коридору" вважається заявою громадянина про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та/або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території та свідчить про факти, що мають юридичне значення.
Громадяни, які проходять (проїжджають) через "зелений коридор", звільняються від подання письмової митної декларації. Звільнення від подання письмової митної декларації не означає звільнення від обов'язкового дотримання порядку переміщення товарів через митний кордон України.


Товари, які можуть бути віднесені до особистих речей громадян під час перетину митного кордону України.
1. Особистими речами вважаються:
1) товари особистої гігієни та індивідуальні косметичні засоби у кількості, що забезпечує потреби однієї особи на період поїздки;
2) одяг, білизна, взуття, що мають суто особистий характер, призначені виключно для власного користування і мають ознаки таких, що були у користуванні;
3) особисті прикраси, у тому числі з дорогоцінних металів та каміння, що мають ознаки таких, що були в користуванні;
4) індивідуальне письмове та канцелярське приладдя;
5) один фотоапарат, одна кіно-, відеокамера разом з обґрунтованою кількістю фото-, відео-, кіноплівок та додаткового приладдя;
6) один переносний проектор та аксесуари до нього разом з обґрунтованою кількістю діапозитивів та/або кіноплівок;
7) бінокль;
8) переносні музичні інструменти у кількості не більше двох штук;
9) один переносний звуковідтворювальний пристрій (у тому числі магнітофон, диктофон, програвач компакт-дисків тощо) з обґрунтованою кількістю плівок, платівок, дисків;
10) один переносний радіоприймач;
11) стільникові (мобільні) телефони у кількості не більше двох штук, пейджери;
12) один переносний телевізор;
13) переносні персональні комп'ютери у кількості не більше двох штук і периферійне обладнання та приладдя до них; флеш-карти у кількості не більше трьох штук;
14) одна переносна друкарська машина;
15) калькулятори, електронні книжки у кількості не більше двох штук; 
16) індивідуальні вироби медичного призначення для забезпечення життєдіяльності людини та контролю за її станом з ознаками таких, що були в користуванні;
17) звичайні та/або прогулянкові дитячі коляски у кількості, що відповідає кількості дітей, які перетинають кордон разом із громадянином, а у разі відсутності дітей - у кількості не більше однієї штуки;
18) одна інвалідна коляска на кожного інваліда, який перетинає митний кордон України, а у разі відсутності такої особи - у кількості не більше однієї штуки;
19) лікарські засоби, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України в порядку та обсягах, визначених Кабінетом Міністрів України;
20) годинники у кількості не більше двох штук;
21) 0,5 літра туалетної води та/або 100 грамів парфумів;
22) спортивне спорядження - велосипед, вудка рибальська, комплект альпіністського спорядження, комплект спорядження для підводного плавання, комплект лиж, комплект тенісних ракеток, дошка для серфінгу, віндсерфінгу, комплект спорядження для гольфу, інше аналогічне спорядження, призначене для використання однією особою;
23) спеціальне дитяче харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію або інше захворювання, що потребує спеціального харчування, яке не виробляється (не реалізується) в Україні, що переміщується (пересилається) через митний кордон України в порядку та обсягах, визначених Кабінетом Міністрів України;
24) інші товари, призначені для забезпечення повсякденних потреб громадянина, перелік і гранична кількість яких визначаються законами України.
Ввезення на митну територію України громадянами алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
1. Ввезення на митну територію України алкогольних напоїв та тютюнових виробів громадянами, які не досягли 18-річного віку, не допускається.
2. Громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити алкогольні напої та тютюнові вироби на митну територію України в ручній поклажі або супроводжуваному багажі без сплати митних платежів та без письмового декларування у таких кількостях із розрахунку на одну особу:
1) 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів;
2) 5 літрів пива, 2 літри вина, 1 літр міцних (із вмістом спирту більш як 22 %) алкогольних напоїв.
3. Алкогольні напої та тютюнові вироби незалежно від їх кількості не звільняються від оподаткування митними платежами, якщо особа, яка ввозить їх на митну територію України, була відсутня в Україні менш ніж 24 години.

Обмеження щодо ввезення громадянами товарів на митну територію України.
1. Пропуск на митну територію України товарів, що класифікуються в 1 - 24 групах УКТ ЗЕД та ввозяться громадянами для вільного обігу, в будь-яких обсягах не дозволяється.
2. Обмеження, встановлене частиною першою цієї статті, не поширюється на:
1) алкогольні та тютюнові вироби, що ввозяться громадянами в кількостях та у способи, зазначені у частині другій статті 376 цього Кодексу; 
2) харчові продукти вагою до 10 кг в упаковці виробника, що надходять на адресу громадян у міжнародних поштових або експрес-відправленнях;
3) харчові продукти для власного споживання на суму, яка не перевищує еквівалент 200 євро, що ввозяться в порядку та обсягах, визначених Кабінетом Міністрів України;
4) домашніх тварин.
3. Не підлягають переміщенню на митну територію України в несупроводжуваному багажі продукти харчування без упаковки виробника.

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 391 | Добавил: cmik | Теги: підвищили, Лівобережнa податкова МДПІ, зарплату, Аграрії, працівникам | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024