Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Июнь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Воскресенье, 19.05.2024, 01:23
Главная » 2015 » Июнь » 4 » ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ!
16:10
ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ!

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ!

Правильне заповнення реквізитів платіжного доручення на поповнення рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ

        Лівобережна ОДПІ м. Дніпропетровська повідомляє, що сплата нарахованих сум ПДВ по податкових деклараціях з ПДВ проводиться з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ. З метою упередження ненадходження сум ПДВ, як на електронний рахунок так і в подальшому до бюджету, ЗРАЗОК правильного заповнення платіжного доручення на поповнення рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ можна отримати в центрі обслуговування платників ОДПІ. Крім того, повідомляємо, що платіжне доручення на поповнення рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ оформляється платником за формою, наведеною в  Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженій Постановою НБУ №22 від 21.01.2004. У разі відсутності Повідомлення про відкриття ПДВ-рахунку та за додатковою інформацією слід звертатися до ЦОП при ОДПІ за місцем реєстрації платника.

 

                                             Подолаємо корупцію

Корупція  - протиправна діяльність, яка полягає у використанні службовими особами їх прав і посадових можливостей для особистого збагачення. Характерною ознакою корупції є конфлікт між діями посадової особи та інтересами громадян, що є злочином проти державної влади. Сьогодні корупція є найбільшою перепоною до економічного зростання і розвитку, здатною поставити під загрозу будь-які перетворення. З метою відкритості й прозорості діяльності органів забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці, за телефоном (044) 284-00-07.

 

Якими пільгами користуються фізичні особи у 2015 році з податку на нерухоме майно,

                                       відмінне від земельної ділянки?

Відповідно до ст. 265 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями базою оподаткування за 2014 рік є житлова площа об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його часток.  У разі наявності у платника податку – фізичної особи більше одного об`єкта оподаткування (квартир, житлових будинків), база оподаткування обчислюється виходячи з сумарної житлової площі таких об`єктів. Передбачено пільги із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для, а саме: база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 250 кв. метрів;

в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) – на 370 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

 

                  Завітайте до Акредитованого центру сертифікації ключів

Лівобережна ОДПІ запрошує мешканців м.Дніпропетровська завітати до Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС за адресою: м. Дніпропетровськ, просп. ім. Газети «Правда», 95-а для отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису.

Фахівцями центру надаються ряд комплексних безкоштовних послуг: реєстрація заявників;  надання у користування надійних засобів ЕЦП та допомоги при генерації відкритих та особистих ключів;  обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників; надання послуги фіксування часу; консультативні послуги за зверненнями платників податків.

 

              Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у 2015 році

Законом України від 28 грудня 2014 р № 71 „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України від 06 липня 1995 року №265 „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”. Відповідно до п. 296.10 ПКУ, платники єдиного податку другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій. У всіх інших випадках платники єдиного податку фізичні особи – підприємці другої і третьої груп зобов’язані застосовувати РРО. При цьому зазначені зміни, вступають у силу: для платників єдиного податку третьої групи – з 1 липня 2015 року; для платників єдиного податку другої групи – з 1 січня 2016 року.

 

                            Власникам легкових автомобілів до уваги!

Лівобережна ОДПІ м. Дніпропетровська нагадує власникам легкових автомобілей, що використовуються до 5 років та об’єм циліндрів двигуна яких перевищує 3000 куб. см., що з 01.01.2015 року згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 р. № 71-VIII  від 28.12.2014 р. запроваджено транспортний податок. Ставка податку встановлена в розмірі 25000 грн на рік за кожен автомобіль. Запрошуємо власників легкових авто, які підпадають оподаткуванню, до 1 липня поточного року завітати до територіальних органів ДФС за місцем реєстрації об’єкта оподаткування для звірки даних.

 

                                           Ліцензія на торгівлю пивом

Лівобережна ОДПІ м. Дніпропетровська звертає увагу суб'єктів господарювання на те, що  з 01.07.2015 р. пиво буде віднесено до алкогольних напоїв. Тому суб’єктам підприємницької діяльності, які здійснюватимуть продаж пива, необхідно отримувати із цієї дати ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями. Ці зміни, передбачені Законом України від 28.12.2014 р. № 71-VIII.

 

                            Щодо проведення позапланових документальних перевірок

Відповідно до пп. 78.1.12 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється, зокрема, якщо контролюючим органом вищого рівня в порядку контролю за діями або бездіяльністю посадових осіб контролюючого органу нижчого рівня здійснено перевірку документів обов'язкової звітності платника податків або матеріалів документальної перевірки, проведеної контролюючим органом нижчого рівня, і виявлено невідповідність висновків акта перевірки вимогам законодавства або неповне з'ясування під час перевірки питань, що повинні бути з'ясовані під час перевірки для винесення об'єктивного висновку щодо дотримання платником податків вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Рішення про проведення документальної позапланової перевірки в цьому випадку приймається контролюючим органом вищого рівня лише у тому разі, коли стосовно посадових осіб контролюючого органу нижчого рівня, які проводили документальну перевірку зазначеного платника податків, розпочато службове розслідування або їм повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Відповідно до п. 78.4 Податкового кодексу України про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Згідно з п. 1 Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Постановою КМУ від 13.06.2000 №950 (далі Порядок), стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, може бути проведено службове розслідування:

- у разі невиконання або неналежного виконання ними службових обов'язків, перевищення своїх повноважень, що призвело до людських жертв або заподіяло значну матеріальну чи моральну шкоду громадянинові, державі, підприємству, установі, організації чи об'єднанню громадян;

- у разі недодержання ними законодавства про державну службу, службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства, порушення етики поведінки;

- на вимогу особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, з метою зняття безпідставних, на її думку, звинувачень або підозри.

Відповідно до п. 2 Порядку рішення щодо проведення службового розслідування приймається вищими посадовими особами України, Першим віце-прем'єр-міністром України, керівником державного органу (посадовою особою), що призначив на посаду особу, уповноважену на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, стосовно якої планується проводитися службове розслідування, керівником органу, в якому працює зазначена особа.

З урахуванням викладеного, в разі наявності підстав для проведення службового розслідування стосовно посадових осіб ДПІ, які проводили документальну перевірку платника податків:

- за розпорядженням органу вищого рівня (ГУ ДФС) керівником ДПІ приймається рішення про проведення службового розслідування;

- наявність службового розслідування може бути підставою для прийняття контролюючим органом вищого рівня, зокрема ГУ ДФС, рішення про проведення документальної позапланової перевірки;

- рішення про проведення документальної позапланової перевірки оформлюється наказом органу вищого рівня, зокрема, ГУ ДФС.

 

 

                       Щодо порядку розстрочки або списання податкового боргу

     Відповідно до Указу Президента України від 14 квітня 2014 року №405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 щодо проведення заходів з подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України.

Згідно із статтею 32 Кодексу строк сплати податку та збору може бути змінено шляхом перенесення встановленого податковим законодавством строку сплати податку та збору або його частини на більш пізній строк. Загальні засади розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) платників податків передбачені статтею 100 Кодексу. Відповідно до розділу II постанови №1235 доказом, що підтверджує факт настання (існування) обставин непереборної сили, що є підставою для відстрочення грошових зобов'язань (податкового боргу) платника податків, є висновок Торгово-промислової палати про настання обставин непереборної сили. Для ініціювання відстрочення грошових зобов'язань (податкового боргу) платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов'язання (податкового боргу) з: письмовою заявою, форма якої наведена нижче. У заяві обов'язково повинні бути зазначені суми платежів (податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), пені), сплату яких платник податків просить розстрочити, а також строк розстрочення та періоди сплати таких платежів. При цьому суми, строк сплати яких ще не настав, та строк сплати яких вже минув, вказуються окремо;  економічним обґрунтуванням, яке складається з: переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин; аналізу фінансового стану; графіка погашення розстрочених сум; розрахунків прогнозних доходів платника, що гарантують виконання графіка погашення. За результатами розгляду заяви та доданих до неї документів керівник (заступник керівника) органу ДФС протягом 30 календарних днів з дати подання заяви або приймає рішення про розстрочення грошових зобов'язань (податкового боргу), або відмовляє платнику у розстроченні в письмовій формі за відсутності підстав для надання розстрочення та при недотриманні обов'язкових вимог. Розстрочення (відстрочення) надається окремо за кожним податком, збором, штрафною санкцією, пенею. Строки сплати розстрочених (відстрочених) сум або їх частки можуть бути перенесені шляхом прийняття окремого рішення та внесення змін до договору розстрочення (відстрочення).

Також зазначаємо, що на розстрочені (відстрочені) грошові зобов'язання (податковий борг) пеня та штрафи не нараховуються з дати укладання (підписання) договору до закінчення строку дії договору про розстрочення відстрочення грошового зобов'язання. На суму розстроченого (відстроченого) грошового зобов'язання нараховуються проценти за кожний календарний день користування платником відстроченням грошових зобов'язань.

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 330 | Добавил: cmik | Теги: платіжного доручення, правильні реквізити, Дніпропетровськ, інформує, ПДВ, Лівобережнa МДПІ | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024