Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 18:31
Главная » 2015 » Январь » 11 » Економічний ефект у 2014 році від перекриття злочинних схем складає близько 14,6 млрд. гривень
07:15
Економічний ефект у 2014 році від перекриття злочинних схем складає близько 14,6 млрд. гривень

 

Економічний ефект у 2014 році від перекриття злочинних схем складає близько 14,6 млрд. гривень 
24.12.2014 
Найоб’єктивнішим критерієм оцінки – є реальні результати роботи діяльності підрозділів податкової міліції. Про це заявив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Володимир Хоменко під час прес-конференції 23 грудня. 
«З метою вирішення проблем у сферах підприємницької діяльності та зменшення необґрунтованого тиску на платників податків, перше, що я зробив, коли прийшов на посаду, це відновив системний та постійний діалог з бізнесом. По-друге, було змінено керівництво підрозділів податкової міліції, яке працювало за часів минулої влади. По-третє, за рахунок зміни критеріїв оцінки власної роботи, ми сконцентрували увагу на виявленні резонансних кримінальних правопорушень», - наголосив Володимир Хоменко. 
Загалом у 2014 році у боротьбі з тіньовою економікою досягнуто таких результатів: 
- упереджено втрат бюджету від використання схемного податкового кредиту фіктивними підприємствами на суму - 4,1 млрд. грн..; 
- встановлено фактів розкрадання ПДВ - 2 млрд. грн.; 
- відшкодовано збитків у кримінальних провадженнях - 662,8 млн. грн.; 
- вилучено підакцизної продукції з тіньового обігу більше ніж на 0,5 млрд. грн.; 
заблоковано обіг цінних паперів підприємств групи С. Курченка - 5 млрд. грн.; 
- упереджено формування незаконного ПДВ - 823 млн. грн.; 
- стягнуто до бюджету з вигодонабувачів «конвертаційних центрів» - 351,2 млн. грн.; 
- накладено арешт на майно - 1,3 млрд. грн. 
У цілому загальний економічний ефект від проведених податковою міліцією заходів щодо перекриття злочинних схем складає близько 14,6 млрд. гривень. 
Зокрема, Володимир Хоменко зазначив, що проведена комплексна робота щодо ліквідації, так званих, «площадок» та «податкових ям», які під прикриттям колишньої влади надавали незаконні послуги з ухилення від оподаткування. 
Так, припинено діяльність 6 конвертаційних «площадок», якими протягом 2013 року та у першому кварталі цього року за рахунок незаконного сформованого податкового кредиту бюджет недоотримав близько 51,2 млрд. гривень. 
З початку року ліквідовано 47 «конвертаційних» центрів. До державної казни вже надійшло майже півмільярда гривень. 
«За результатами контрольно-перевірочної роботи завдані державі збитки відшкодовуються вигодонабувачами», - зауважив Перший заступник ДФС України. 
Окрім того, завдяки запровадженню автоматизованої системи інформації щодо виявлених фіктивних підприємств зібрана вся доказова база щодо діяльності 856 «податкових ям» Очікувані надходження у наступному році можуть скласти біля 1,6 млрд. гривень. 
«Ця електронна база допоможе чесним платникам податків розібратися «хто є хто» і захистити себе від діяльності з фіктивними підприємствами», - підкреслив Володимир Хоменко. 
Говорячи про тіньовий ринок підакцизних товарів, Перший заступник Голови Державної фіскальної служби зазначив, що цей ринок завжди був кримінальним. 
За оцінкам фахівців, тіньовий ринок виготовлення алкоголю на початок року складав майже 50%, це майже 20-25 мільйонів декалітрів фальшованої горілки на ринку. 
Так, протягом 2014 році з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму майже 500 млн. гривень: 
 - лікеро-горілчаних виробів – 203 млн. грн.; 
- спирту – 57 млн. грн.; 
- тютюнових виробів – 111 млн. грн.; 
- паливно-мастильних матеріалів – 97 млн. гривень. 
Викрито 106 підпільних виробництв підакцизних товарів. 
«Завдяки ефективним заходам нелегальний ринок алкоголю було зменшено в 5 разів, до 10%», - підкреслив Володимир Хоменко. 
У результаті, у 2014 році офіційними виробниками збільшено виробництво до 28 млн. декалітрів алкоголю. Також до державного бюджету надійшло акцизного податку на 794 млн. грн. більше, ніж у 2013 році. Це при тому, що акцизний податок не надходить від виробників алкоголю, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях АР Крим і частково Донецької та Луганської областей. 
«Нашими пріоритетними завданнями з детінізації економіки завжди залишатимуться недопущення розкрадання коштів державного бюджету, виявлення злочинних схем, забезпечення максимального відшкодування збитків, завданих державі, та притягнення злочинців до відповідальності», - підсумував Перший заступник Голови ДФС України Володимир Хоменко. 

 

 

З початку впровадження військового збору до держбюджету надійшло майже 1,9 млрд. гривень 
24.12.2014 
У листопаді 2014 року платники податків мобілізували до державного бюджету 527,4 млн. грн. військового збору. 
Загалом, за статистикою ДФС України, з початку запровадження військового збору до бюджету надійшло майже 1,9 млрд. гривень. 
Нагадуємо, що військовий збір запроваджено із 3 серпня 2014 року, ставка якого складає 1,5 відс. від об’єкта оподаткування. Його платниками є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за утримання (нарахування) і сплату (перерахування) військового збору в бюджет є роботодавці, що виплачують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків, та податкові агенти — для оподатковуваних інших доходів із джерела їх походження в Україні. 
Військовим збором обкладаються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри. 
Оподаткуванню військовим збором підлягають також доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг). У цьому випадку відповідальною особою за нарахування та сплату збору до бюджету є податковий агент, який зобов’язаний забезпечувати виконання податкових зобов'язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 Кодексу. 

 

 

Результати розгляду судових справ про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень.
Українське податкове законодавство є складним і постійно змінюється. Переважну більшість спорів, які знаходяться на розгляді в адміністративних судах різних інстанцій, складають податкові спори.
Так, станом на 01.12.2014 в судах всіх інстанцій за участю територіальних органів ДФС (Міністерства доходів і зборів), Дніпропетровської області знаходилося на розгляді 13951 справа різних категорій на загальну               суму 9,3 млрд.грн.
Кількість справ за позовами платників податків про визнання недійсними податкових повідомлень – рішень у Дніпропетровській області складає 6055 на суму 8,5 млрд.грн. і відповідно питома вага від загальної суми позовів складає 91,4%.
Із розглянутих протягом 2014 року 2553 справ на загальну суму               3,7 млрд.грн. за позовами даної категорії, 1936 справ на суму                           2,6 млрд.грн. винесено на користь платників податків, що становить 75,8% від кількості та 70,3% від суми розглянутих справ. У порівняні з минулим         2013 роком позови платників податків до податкових органів області, які перебувають на розгляді, збільшилися на 29% по кількості та 24% по сумі, а відсоток вирішених на користь платників податків справ, збільшився на 31% по кількості та на 37% по сумі. Таким чином, можливо констатувати, що платники активно і ефективно використовують своє право на оскарження у судовому порядку податкових повідомлень – рішень.
Спори за позовами платників податків про визнання недійсним податкових повідомлень – рішень переважно пов’язані із донарахуванням податку на прибуток та ПДВ. 

 

 

Облік ПДВ і податку на прибуток у разі реорганізації
Правонаступники, які створюються в результаті такої реорганізації, реєструються як платники ПДВ як новостворені особи. У тому числі й у випадку, коли до них переходять обов`язки зі сплати ПДВ у зв`язку з розподілом податкових зобов`язань або податкового боргу (п. 183.7 Податкового кодексу України).
Операції з реорганізації юросіб не є об`єктом обкладення ПДВ, тому:
– при передачі майна своєму правонаступнику підприємство податкових зобов`язань не нараховує. І при цьому не коригує раніше нарахований за таким майном податковий кредит, оскільки норми п. 198.5 і 199.6 Податкового кодексу України на цю операцію не поширюються. Зрозуміло, що податкова накладна не оформляється. А запис у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних вноситься на підставі документа бухгалтерського обліку (вид документа – «БО»);
– підприємство-правонаступник не має права на податковий кредит.
Також нагадаємо, що в декларації з ПДВ, яку подає реорганізовуване підприємство, операції з передачі майна правонаступнику відображаються в рядку 3 і додатку 6 (таблиця 1).
Передача активів згідно з розподільчим балансом у реорганізовуваного платника податку на прибуток вважається продажем, а в нового (який виділяється) платника – придбанням таких активів.
(Лист ДФС України від 07.11.14 р. № 6453/6/99-99-19-02-02-15).

 

 

Коли суб’єкт господарювання стає платником збору за спецводокористання
У разі, якщо суб’єкт господарювання використовує воду із артезіанської свердловини, що знаходиться за неосновним місцем обліку такої особи, виключно для задоволення питних та санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, то він не є платником збору за спеціальне використання води.
Якщо суб’єкт господарювання використовує воду із такої свердловини не лише для задоволення питних та санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, а і на інші потреби, то за всі обсяги використаної води він повинен подавати декларації збору і вносити збір до бюджету, за місцем знаходження свердловини.
Об’єктом оподаткування збором є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання.
Збір обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об’єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок збору та коефіцієнтів.
Якщо до складу водокористувача входять структурні підрозділи, які не мають банківських рахунків, не ведуть окремого бухгалтерського обліку своєї діяльності, не складають окремого балансу, то декларації збору подаються і збір вноситься водокористувачем, до складу якого входять такі структурні підрозділи, за місцем знаходження водних об’єктів та за ставками збору, встановленими для цих водних об’єктів.
Не є платниками збору водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.

 

 


Податкова звітність в електронному вигляді без головного бухгалтера
В разі виникнення змін в облікових даних платника податків щодо осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи (відокремлених підрозділів юридичної особи), такому платнику податків необхідно:
•    подати до контролюючого органу в 10-денний термін із дня виникнення змін у облікових даних платників податків реєстраційну заяву за формою № 1-ОПП з позначкою «Зміни» з відомостями щодо осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського (податкового) обліку;
•    до моменту подання наступної електронної звітності скасувати посилений сертифікат відкритих ключів, що був отриманий на головного бухгалтера, посада якого вакантна. Для скасування сертифіката ключа заявник зобов’язаний подати до АЦСК ІДД Міндоходів або відокремленого пункту реєстрації письмову заяву встановленого зразка, засвідчену його особистим підписом. Якщо заявником є юридична особа, заява засвідчується підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.
До призначення нового головного бухгалтера електронні цифрові підписи (ЕЦП) посадових осіб платника податків будуть накладатись у такому порядку:
•    першим — ЕЦП керівника:
•    другим — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.


Податковий календар
В Новий рік без боргів
ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує платникам, що 30 грудня 2014 року добігає кінця останній день сплати ПДВ  за  листопад 2014 року  платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю. 
Також, 30 грудня 2014 року останній день сплати:
- акцизного податку за листопад 2014 року;
- збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за листопад  2014 року;
- авансового внеску з податку на прибуток підприємств за грудень 2014 року;
- сплата податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів, нарахованих у вигляді:  - процентів на поточний або депозитний банківський рахунок;
- за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за листопад 2014 року;
- зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками за листопад 2014 року;
- зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за листопад  2014 року;
- збору за користування радіочастотним ресурсом України за листопад 2014 року;
-податкових зобов’язань з фіксованого сільськогосподарського податку за листопад 2014 року;
- земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за листопад  2014 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 407 | Добавил: cmik | Теги: Лівобережнa податкова МДПІ, Дніпропетровськ, складає близько 14 6 млрд. гривень, у 2014 році, від перекриття злочинних схем, Економічний ефект | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024