Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Август 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Воскресенье, 19.05.2024, 00:55
Главная » 2014 » Август » 18 » Ігор Білоус: Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки
08:09
Ігор Білоус: Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки

 

 

Ігор Білоус: Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки

 «Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки. Запровадження такої системи є необхідним для держави, бізнесу та країни в цілому. Наслідком запровадження електронного адміністрування стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення рівня корупції», - сказав Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус, коментуючи ухвалений Верховною Радою Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України».

За словами Голови ДФС України, така система значно збільшить надходження податку на додану вартість до державного бюджету. «Це підвищить прогнозованість процесу мобілізації податку на додану вартість до державного бюджету. Надходження ПДВ вже сягає майже 40 відсотків від усіх податкових надходжень і потенціал цього податку для наповнення бюджету ще не вичерпано», - переконаний Ігор Білоус.

«Система електронного адміністрування ПДВ буде складатися з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів. Буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. І бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз. Зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера». Втратить актуальність проблематика з «нікчемними угодами»,- наголосив Голова ДФС.

Основною передумовою для запровадження системи електронного адміністрування податку на додану вартість є недоліки існуючої системи адміністрування ПДВ.

«Існуюча система надає можливість недобросовісним платникам уникати сплати податкових зобов’язань та безпідставно отримувати відшкодування ПДВ з бюджету. Основним способом досягнення цього є формування фіктивного кредиту з ПДВ через фірми - „податкові ями”. Як наслідок, ПДВ не надходить до бюджету та розкрадається. Окрім цього, такі шахрайські схеми є джерелом необлікованої готівки, яка живить значну частину тіньової економіки та забезпечує ухилення від сплати інших податків, зокрема, податку з доходів фізичних осіб та ЄСВ»,- підкреслив Голова ДФС Ігор Білоус.

Завдяки запровадженню цих змін до Податкового Кодексу України буде забезпечена відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ. Оскільки, суми ПДВ від загальної доданої вартості гарантуються грошовими коштами. При цьому обігові кошти платників ПДВ відволікаються мінімально. 

Ігор Білоус: Лише радикальні зміни та рішучі дії дозволять нам жити по-новому

 «На сьогодні головним внутрішнім ворогом в Україні є корупція, яка за останні роки набула загрозливих масштабів. І лише ефективна та скоординована взаємодія усіх органів державної влади, суспільства, підприємців та бізнесу всіх рівнів дозволить остаточно побороти це ганебне явище та  створити такі умови, аби воно назавжди зникло», – заявив Голова ДФС України Ігор Білоус під час засідання ІІІ Антикорупційного форуму.

Основними питаннями форуму, який проходив у режимі відеоконференції  за участі громадськості та бізнесу з усіх регіонів України, стали практичні заходи влади у напрямі боротьби з корупцією.

 «Усі наші сьогоднішні ініціативи, пропозиції та дії спрямовані, в першу чергу, на те, аби очиститися і унеможливити повторення колишніх помилок. Саме для цього ми розробляємо законопроекти, які дозволять уникнути злочинних схем з відшкодуванням ПДВ. В минулому назавжди мають залишитися так звані площадки, «податкові ями», конвертаційні центри», – наголосив Ігор Білоус.

Вже схвалено зміни до Податкового кодексу України, які дозволять вирішити проблему існування фіктивного податкового кредиту. Нова система електронного адміністрування ПДВ дозволить проводити в автоматичному режимі як відшкодування цього податку, так і його збір. А це, у свою чергу знизить тиск на бізнес, зменшить вплив людського фактору та, відповідно, рівень корупції. На черзі – зміни до адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У цьому напрямі усі зусилля працівників ДФС спрямовані на виведення зарплат «із тіні» та зменшення шаленого попиту на готівку.

Серед заходів по боротьбі з корупцією одним з головних є розвиток електронних сервісів, який має призвести до того, щоб чиновник взагалі не торкався документа.

«Необхідно створити такі умови для бізнесу, аби його робота з податковими та митними органами була простою, зрозумілою та прозорою. І бізнес сам ініціює такі зміни. Оскільки у суспільстві у цей надскладний у новітній історії України час є однозначна позиція. Лише радикальні зміни та кардинальні дії дозволять нам жити по-новому, жити краще», – підкреслив Ігор Білоус.

Таку боротьбу, запевнив очільник служби, ДФС готове розпочати на власному прикладі. За його словами, зі зміною у назві відомства, змінюється і підхід до кадрового питання. Професійність, відданість та порядність - це основні вимоги до тих, хто працюватиме у ДФС. «У цьому ми дуже розраховуємо на підтримку та допомогу з боку громадськості. Створена при нашому відомстві Кадрова Рада буде дуже важливим фільтром у підборі кадрів та запорукою успіху нашого реформування», – наголосив Ігор Білоус.

Новостворена рада контролюватиме прозорість процедур призначення посадових осіб на керівні посади в органах ДФС, розглядатиме кандидатури претендентів на посади та надаватиме керівництву служби рекомендації щодо такого призначення.

«Ще раз хочу наголосити, що кадрової політики, яка заснована на роздачі посад та політичній лояльності співробітників, у нашому відомстві не буде. Тому що це підриває ефективність служби і призводить до корупції. Ми будемо жорстко боротися з корупцією, як усередині відомства, так і навколо. І завдяки спільним зусиллям з СБУ, Генпрокуратурою та МВС, а, головне, за підтримки громадськості, ми це зробимо», – заявив Ігор Білоус.    

Новостворена Рада з кадрових питань Державної фіскальної служби України розпочала роботу

1 серпня 2014 року за участі Голови ДФС Ігоря Білоуса проведено перше установче засідання Ради з кадрових питань Державної фіскальної служби України, яку створено наказом ДФС України від 30.07.2014 № 21 „Про Раду з кадрових питань ДФС України”. До складу Ради увійшли представники громадськості та бізнесу.

„Рада з кадрових питань ставить собі на меті забезпечити прозору процедуру відбору кандидатів на вищі керівні посади, а також сприяти залученню найкращих професійних кадрів до роботи у ДФС України. Не зникло з порядку денного, на жаль, й питання боротьби з корупцією, в тому числі всередині податкового відомства. Та врешті-решт, імідж податківців в очах платників податків повинен бути остаточно змінений”, - зазначила голова Ради, віце-президент Міжнародної громадської організації „Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів” Олена Макеєва.

На першому етапі роботи комісії передбачено провести відбір кандидатів на посади начальників Головних управлінь в областях, місті Києві та митниць ДФС.

„Принципово змінено підхід до відбору кандидатів на вищі керівні посади. Фокус нашої уваги – це перспектива. Ми чекатимемо від потенційних кандидатів на вищі керівні посади їхніх особистих поглядів щодо перспектив розвитку ДФС України та побудови відкритого діалогу між бізнесом і владою”, - підкреслила Олена Макеєва.

У ході засідання було прийнято низку рішень та затверджено деякі установчі документи, а саме:

-          „Положення про Раду з кадрових питань Державної фіскальної служби України”;

-          „Перелік інформації про кандидатів на керівні посади в територіальних органах ДФС, яка використовується Радою під час прийняття рішень”;

-         „Процедуру відбору та оцінювання кандидатів”.

Отримання документів від кандидатів на посади начальників Головних управлінь та митниць ДФС передбачено здійснювати протягом десяти календарних днів з дня оголошення про початок їх приймання.

Оголошення буде розміщено на офіційному веб-порталі та доведено до громадськості через центри обслуговування платників податків та офіційне видання ДФС України „Вісник Міністерства доходів і зборів України”.

На завершення засідання, члени Ради висловили впевненість, що за допомогою громадськості та бізнесу вдасться забезпечити комплектування керівних посад органів державної фіскальної служби патріотичними та перспективними фахівцями, що забезпечать розбудову нашої держави.

„Щиро вірю в те, що така синергія бізнесу, громадськості та влади у сумарному ефекті надасть позитивні результати” – сказала Олена Макєєва.

 З наступного року ПДВ в автоматичному режимі відшкодовуватиметься на місяць раніше, - Ігор Білоус

Нова система електронного адміністрування податку на додану вартість дозволить здійснювати бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та імпортерам в автоматичному режимі на місяць раніше, ніж зараз. Про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус сьогодні під час прес-конференції в Інформаційному агентстві «Інтерфакс-Україна».

Такі новації передбачені законодавчими змінами, внесеними до Податкового кодексу України. Електронна система адміністрування ПДВ почне діяти з 1 січня 2015 року та стане системним рішенням для ліквідації «податкових ям» та махінацій з цим податком.

«За допомогою електронного адміністрування буде забезпечено відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ, оскільки суми ПДВ від доданої вартості гарантуються грошовими коштами. При цьому обігові кошти платників ПДВ відволікаються мінімально», – підкреслив Ігор Білоус.

Запровадження нової системи, впевнений керівник відомства, унеможливить формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, а це, у свою чергу, сприятиме підвищенню рівня надходжень податку до бюджету. Крім того, буде скорочено обсяг тіньової економіки в країні та витрати держави на адміністрування ПДВ.

«Така система підвищить прогнозованість процесу мобілізації податку на додану вартість до державного бюджету. Надходження ПДВ вже сягає майже 40 відсотків від усіх податкових надходжень і я переконаний, що потенціал цього податку для наповнення бюджету ще не вичерпано», – підкреслив Голова ДФС.

Електронна система складатиметься з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів.

Так, з 1 січня наступного року для всіх платників ПДВ в автоматичному режимі відкриють електронні рахунки в банку, який буде створений та підконтрольний Національному банку України. Усі податкові накладні реєструватимуться в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді, а для цього платник повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтвердженому зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними та сплатою ПДВ при імпорті товарів.

«Неможливо буде відшкодувати суму більшу за ту, яка накопичена на цьому рахунку. Крім того, це частково вирішить проблему з контрабандою. Легалізувати «чорну» контрабанду у великому об’ємі буде неможливо», – підкреслив Ігор Білоус.

Крім того, наслідком запровадження електронного адміністрування стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення корупції.

Буде скорочено кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера». «Нарешті, скоротиться та спроститься звітність з ПДВ. При цьому, основні правила обчислення ПДВ, до яких звикли платники, будуть збережені», – сказав Голова ДФС.

Майже 28 тис. підприємців підвищили заробітну плату своїм найманим працівникам

05.08.2014

У першому півріччі поточного року завдяки фахівцям територіальних органів Державної фіскальної служби рівень виплати заробітної плати своїм працівникам підвищили майже 28 тис. суб’єктів господарювання.

Переконати їх виплачувати своїм найманцям більшу зарплатню вдалося під час спільних заходів ДФС та органів місцевого самоврядування. Завдяки цьому бюджет отримав додаткових 52,9 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.

Крім того, за цей період було виявлено понад 35 тис. найманих осіб, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Вони сплатили до бюджету понад 8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 16 млн. грн. єдиного внеску.

Ще понад 13 тис. громадян, які працювали нелегально, офіційно зареєструвалися підприємцями та сплатили до бюджету 4,5 млн. грн.. податків.

Загалом, за вказаний період під час перевірок на дотримання трудового законодавства порушення фіксувалися у 85 відс. суб’єктів господарювання. До бюджету донараховано майже 218 млн. грн. податку з урахуванням штрафних санкцій.

 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Просмотров: 361 | Добавил: cmik | Теги: тіньової економіки, до значного, Дніпропетровськ, адміністрування ПДВ, Ігор Білоус: Система, електронного, призведе, зменшення обсягу | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024