Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 23:06
Главная » 2014 » Май » 26 » Київське підприємство привласнило 50 млн. гривень державних коштів завдяки „фіктивним” фірмам
15:03
Київське підприємство привласнило 50 млн. гривень державних коштів завдяки „фіктивним” фірмам

 

Київське підприємство привласнило 50 млн. гривень державних коштів завдяки „фіктивним” фірмам

 

У березні 2014 року підрозділами боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом Міндоходів, було складено 162 матеріали з ознаками кримінальних правопорушень. За їх результатами у Єдиному реєстрі досудових розслідувань обліковано 104 кримінальних правопорушення.

Так, наприклад, під час дослідження діяльності одного з київських товариств з обмеженою відповідальністю з`ясувалось, що зазначене підприємство незаконно заволоділо державними коштами на суму 50 млн. гривень. Товариство оформляло документи на придбання товарів (робіт, послуг) по ланцюгу „фіктивних”  фірм для кінцевої реалізації на адресу державного підприємства.

За результатами розгляду матеріалів до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесені відомості про кримінальні правопорушення за ч.5 ст. 191 та ч. 3 ст. 209 Кримінального кодексу України. Триває слідство.

Загалом з початку року підрозділами боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом Міністерства доходів і зборів виявлено 1,9 млрд. гривень легалізованих доходів.

 

Службові особи черкаського товариства намагалися привласнити понад 7 мільйонів бюджетних коштів

 

Оперативниками ГУ Міндоходів у Черкаській області встановлено факт порушення вимог чинного законодавства посадовими особами товариства – переробника сільськогосподарської продукції та нанесення державі збитків на суму понад 7 млн. грн.

Під час перевірки було встановлено, що посадовці умисно з метою незаконного заволодіння бюджетними коштами в 2011–2013 роках безпідставно сформували податковий кредит із податку на додану вартість через оформлення фіктивних (безтоварних) операцій з придбання зернових культур у суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності.

Слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Черкаській області матеріали перевірки внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за попередньою кваліфікацією кримінального правопорушення за ч.2 ст. 15, ч.5 ст.191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).

Вживаються заходи щодо відшкодування завданих державі збитків та притягнення винних осіб до відповідальності.

 

Співробітники Міндоходів вилучили близько 2 мільйонів акцизних марок

Оперативні співробітники управління боротьби з контрабандою Міндоходів України вилучили близько 2 мільйонів акцизних марок під час митного огляду автомобіля, який здійснював поштове перевезення з Сімферополя до Донецька.

За даним фактом розпочато кримінальне провадження. Попереджено втрати бюджету на суму близько 18 мільйонів гривень.

 

На Черкащині вилучили підроблену горілку та акцизні марки на суму понад 4 мільйони гривень

Співробітниками слідчо-оперативних підрозділів та відділу внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Черкаській області в одному з районних центрів Черкащини виявлено нелегальний склад, де зберігалися лікеро-горілчані напої, обклеєні акцизними марками з ознаками підробки, для подальшої реалізації.

У ході санкціонованого обшуку складського приміщення вилучено фальсифіковані горілчані вироби, марковані акцизними марками невстановленого зразка, на суму понад 4 мільйони гривень.

Відповідно до Кримінального процесуального кодексу України матеріали перевірки внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за попередньою кваліфікацією кримінального правопорушення за ст. 204 КК України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

Тривають слідчі дії.

 

 

 

 

Міністерство доходів і зборів України ініціювало створення бази даних вкрадених державних активів

 

Під час Українського Форуму з питань повернення активів, що відбувся 29-30 квітня 2014 року у м. Лондон за підтримки урядів Великобританії та США, експерти Міністерства доходів і зборів України провели ряд робочих зустрічей. За їх результатами сторони домовились про вжиття додаткових заходів, які допоможуть у встановленні та поверненні державних активів, які були вкрадені та виведені за межі України режимом Віктора Януковича.

Зокрема, з представниками Інтерполу обговорено аспекти та технічні можливості створення бази даних, в якій буде зібрана інформація щодо вкрадених коштів та схем, за допомогою яких вони виводилися за кордон. Також цей інформаційний ресурс міститиме дані про осіб, причетних до виведення активів, офшорні та інші компанії, задіяних у відповідних схемах, фінансові та консалтингові установи, що сприяли розробці та реалізації злочинних схем. На думку експертів, ця інформація дозволить правоохоронним органам різних країн підвищити оперативність взаємодії у процесі встановлення та повернення народу України вкрадених у нього активів.

За пропозицією Міжнародної правоохоронної організації адміністрування бази даних здійснюватиметься Інтерполом, який має для виконання такої функції усі необхідні технічні та кадрові можливості. Наповнювати бази будуть відповідні компетентні органи всіх країн, що об’єднали зусилля для повернення нашій державі її активів за допомогою своїх національних представництв Інтерполу.

Окрім цього, представники Міндоходів обговорили з фахівцями Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) питання підвищення кваліфікації кадрів у сфері фінансових розслідувань. Визначаючи необхідність ознайомлення працівників слідчо-оперативних підрозділів відомства з передовим досвідом протидії фінансовим злочинам та поверненню активів, сторони домовились про широке залучення офіцерів зазначених підрозділів до відповідних навчальних курсів, що регулярно проводяться ОЕСР.

У межах Форуму працівниками Міністерства також проведено робочу зустріч з керівником секретаріату мережі CARIN (мережа неформальної міжвідомчої співпраці з повернення активів, що створена та координується Європолом) Джил Томас. Пані Томас відмітила, що участь в мережі CARIN України (яка стала членом мережі у 2012 році) є одним з необхідних інструментів, що використовуються у процесі встановлення та повернення вкрадених активів.

Джил Томас також підкреслила, що така діяльність буде значно ефективнішою, якщо в Україні буде створено Національний офіс з повернення активів (Assets Recovery Office, ARO), на зразок тих, які діють в усіх країнах – членах ЄС. Експерт висловила сподівання, що досвід фахівців Міндоходів України у вивченні цього питання та їх знання допоможуть у створенні такого офісу в Україні.

Загалом, учасники Форуму щиро вітали напрацювання та прагнення правоохоронних органів України повернути украдені кошти в державу. При цьому закордонні експерти робили наголос на необхідності всебічного встановлення джерел походження таких коштів та оперативного обміну відповідними інформаційними матеріалами.

 

Довідково: з 2013 року Міністерство доходів і зборів України є учасником Форуму керівників органів податкових (фінансових) розслідувань, що був створений ОЕСР та Європолом за ініціативою України. Такий форум регулярно проводиться в межах Щорічного форуму ОЕСР з податкових питань та протидії злочинності. Захід присвячений обговоренню питань взаємодії компетентних органів держав світу у боротьбі з фінансовою злочинністю та вирішенню практичних ситуацій. Однією з головних тем, що обговорюватимуться на наступному Форумі буде повернення вкрадених активів.

 

На Донеччині розслідують „фіктивне” придбання сейсмічної апаратури на 7,86 млн. грн. державних коштів

 

Працівники підрозділів боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, та Головного оперативного управління Міндоходів у Донецькій області встановили розтрату державних коштів на суму 7,86 млн. грн.

Протягом 2013 року одне з науково-дослідних підприємств Донецька поставляло без проведення тендеру сейсмічне обладнання на адресу науково-дослідного інституту Національної академії наук України. За документами це обладнання закуповувалось у підприємства з ознаками „фіктивності”, на рахунки якого і перераховувалися кошти за нібито поставлену апаратуру.  

Завдяки таким махінаціям посадовці донецького науково-дослідного підприємства безпідставно розтратили 7,86 млн. грн. бюджетних коштів.

За даними матеріалами відкрито кримінальне провадження за ч.5 ст. 191 КК України.

 

 

 

 

 

У Києві оперативники Міндоходів викрили міжрегіональний «конвертаційний центр» з оборотом у понад 200 мільйонів гривень.

Співробітниками оперативного управління ГУ Міндоходів у м. Києві припинено діяльність потужного міжрегіонального «конвертаційного центру», до складу якого входили 11 “фіктивних” підприємств, зареєстрованих на підставних осіб. Підприємства надавали послуги з формування незаконного податкового кредиту.

За попередніми оцінками фахівців протягом 2013-2014 років існування «конвертаційного центру» державі завдано збитки у розмірі близько 40 мільйонів гривень.

Під час проведення обшуків оперативники вилучили готівкових коштів у національній та іноземній валюті на суму понад 995 тисяч гривень. Також вилучили чорнову бухгалтерію у паперовом та електронному вигляді, інтернет-листування та чисті бланки з відтисками печаток “фіктивних” фірм.

Наразі проводяться слідчі дії.

 

За три місяці новим інформаційним сервісом Міндоходів скористалось майже 638 тис. осіб

Протягом січня – березня 2014 року новим електронним сервісом Міндоходів „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс” („ЗІР”) скористалось майже 638 тис. осіб.

У переважній більшості за інформацією до ЗІРу зверталися зовнішні користувачі, кількість яких за цей період сягнула 624 тис. осіб. Такий показник на 44,8 відс. перевищує кількість звернень за аналогічний період минулого року до раніше існуючого сервісу „База знань”.

Зручність нового ресурсу оцінили не тільки платники податків, а й самі працівники структурних та регіональних органів відомства. За три місяці поточного року ЗІРом скористались близько 14 тис. співробітників Міндоходів.

Нагадаємо, що Загальнодоступний інформаційно – довідковий сервіс запрацював у тестовому режимі з 1 січня поточного року у рамках побудови Електронного уряду.

Для зручності користувачів інформація в ЗІРі систематизована по таких тематиках як оподаткування, митна справа, єдиний внесок, електронний цифровий підпис.  Крім того, ресурс надає можливість працівникам органів доходів і зборів здійснювати зворотній зв`язок з платниками податків та покращувати якість своєї роботи завдяки використанню єдиного джерела інформації.

Скористатись Загальнодоступним інформаційно – довідковим ресурсом можна на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів України за посиланням:  „Інформаційно – довідковий ресурс”, або за електронною адресою: http://zir.minrd.gov.ua.

Європейські організації вітають прагнення України щодо створення Служби фінансових розслідувань

 

Про це йдеться у листі Генерального директора Європейського бюро боротьби з шахрайством (OLAF) Джованні Кеслера, який надійшов на адресу заступника Міністра доходів і зборів України Володимира Хоменка.

Зокрема, пан Кеслер зазначив: «Я високо ціную Вашу повну відданість роботі та бажання боротися з економічними і фінансовими злочинами. Ці питання необхідно вирішувати шляхом створення потужних та підзвітних органів з чіткими і дієвими повноваженнями».

Він також висловив переконання, що майбутня Служба фінансових розслідувань України виконає свою функцію захисту фінансових інтересів України і, за необхідності, фінансових інтересів Європейського Союзу.

«OLAF забезпечуватиме сприяння в рамках Групи підтримки України шляхом надання консультацій, досвіду та новітніх знань і вмінь, необхідних для створення Служби фінансових розслідувань», – додав Джованні Кеслер.

Довідково:

28 березня 2014 року відбулася зустріч Першого заступника Міністра доходів і зборів України Ігоря Білоуса та заступника Міністра Володимира Хоменка з Генеральним директором Європейського бюро боротьби з шахрайством (OLAF) Джованні Кеслером.

Європейське бюро боротьби з шахрайством OLAF є самостійним підрозділом Головного директорату Європейської Комісії, що створений для захисту бюджету ЄС від протиправних посягань. Бюро також координує діяльність національних агентств країн ЄС у боротьбі з шахрайством та корупцією, а також організовує тісне і регулярне співробітництво між ними.

 

Підробну горілку та акцизні марки майже на 1 мільйон гривень вилучили в Херсоні

 

Cпівробітники слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Херсонській області провели обшуки складських приміщень столичного суб’єкта господарювання, які винаймались на одній з оптових баз міста для зберігання та подальшої реалізації горілчаних напоїв. Вилучені горілчані вироби марковані акцизними марками невстановленого зразка.

Під час обшуку вилучено 37 тисяч пляшок фальсифікованої горілки на суму майже 1 мільйон гривень.

Наразі проводиться експертне дослідження вмісту пляшки.

За  даним фактом розпочато кримінальне провадження за ознаками злочину, передбаченого статтею 204 КК України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

 

 

 

 

Міністерство доходів і зборів ефективно адмініструє податки, збори і митні платежі

Прес-служба Міністерства доходів і зборів України повідомляє, що незважаючи на численні спроби Антирейдерського союзу підприємців, заблокувати роботу, Міндоходів продовжує ефективно виконувати основні завдання із забезпечення надходжень до бюджету та наповнення державної казни, а податківці та митники сумлінно виконують свої обов’язки перед державою.

По-перше, інформуємо, що в Міністерстві доходів і зборів України за наказом Першого заступника Міністра Ігоря Білоуса 24 березня створена та діє  Рада з питань добору керівних кадрів територіальних органів відомства на чолі з представником громадськості Валерієм Чорним. Інформація про її роботу розміщується на офіційному веб-порталі Міндоходів за адресою minrd.gov.ua.

По-друге, будь-які звинувачення щодо відсутності процедури призначення керівників управлінь і департаментів з урахуванням антикорупційного законодавства є замовною спробою дискредитувати нове керівництво Міністерства доходів і зборів України.

Ми розцінюємо це як відповідь тих сил, які звикли красти гроші з державної казни та намагаються й надалі жити й працювати в тіньовій економіці. Звичайно, що їм, як кістка в горлі, безкомпромісна позиція щодо боротьби з корупцією, ефективного адміністрування податків, зборів, митних платежів та, як наслідок, - забезпечення наповнення доходної частини бюджету.

По-третє, ми активно залучаємо громадськість до люстрації і саме тому, були звільнені ті посадовці Міністерства доходів і зборів, які розробили систему двох бюджетів – спочатку для «сім’ї» – 280 млрд. грн., а потім - для багатомільйонної держави.

По-четверте, наші зусилля спрямовані на впровадження стабільних і швидких процедур повернення ПДВ. До речі, ця робота йде в контексті удосконалення адміністрування податкової та митної системи України. Бо ми знаємо, що бізнес-спільнота повинна витрачати мінімум часу на спілкування з державою, і максимум – на основну діяльність.

Переконані, що до сумлінного платника податків не потрібен надмірний контроль і саме такий підхід призведе до суттєвого зменшення кількості планових перевірок.

По-п’яте, прес-служба Міністерства доходів і зборів змушена заявити про замовний характер дій мітингувальників, які, прикриваючись майданівською риторикою, намагаються втрутитися у діяльність керівництва та регіональних підрозділів з метою перешкодити виконанню ними службових обов’язків або добитися прийняття незаконних рішень щодо звільнення фахових працівників.

 

Міндоходів: Повернення адміністрування ЄСВ до Пенсійного фонду є недоцільним

Міністерство доходів і зборів України вважає ініціативи щодо повернення функції з адміністрування єдиного внеску до Пенсійного фонду, які останнім часом лунають у ЗМІ, недоцільними. Як свідчить аналіз, з жовтня минулого року, коли Міндоходів почало адміністрування ЄСВ, надходження внеску стабільно перевищують минулорічні показники та оперативно розподіляються між фондами соціального страхування.

„Про результативність проведеної адмінреформи якнайкраще свідчать показники надходжень ЄСВ. Ми у стислі терміни привели у відповідність до чинного законодавства нормативні документи, завершили усі технічні роботи, удосконалили існуючі процедури адміністрування, розширивши можливості електронного звітування. І все це відбувалося без жодних незручностей для платників та скорочення відрахувань єдиного внеску. Навпаки його сплата лише зросла”, – наголосив в.о. директора Департаменту доходів і зборів фізичних осіб Міндоходів Олександр Ревчук.

За статистикою відомства, лише протягом трьох останніх місяців 2013 року до бюджету було зібрано 50,4 млрд. грн., що майже на 2 млрд. грн. перевищило відповідний показник 2012 року. До того ж зміна адміністратора дозволила у минулому році підвищити середньомісячну сплату єдиного внеску з 15,3 млрд. грн. до 16,8 млрд. гривень.

Тенденція до перевищення минулорічних показників зберігається і у поточному році. Так, у першому кварталі 2014 року бюджет отримав на 0,5 млрд. грн. єдиного внеску більше, ніж за відповідний період 2013 року. Крім того, станом на 25 квітня при відсутності надходжень з АР Крим та Севастополя до бюджету вже надійшло 13,1 млрд. грн. єдиного внеску, що на 0,6 млрд. грн. більше аналогічного періоду минулорічного квітня.

За словами Олександра Ревчука, така результативність є свідченням ефективності проведених змін в адмініструванні єдиного внеску. До того ж разом зі зміною адміністратора бізнес отримав і спрощення процесу взяття на облік, адже відтоді облікування платників податків та єдиного внеску здійснюється в одному органі за принципом єдності реєстраційних процедур.

Крім того, за рахунок наявності в Міністерстві великої бази платників податків є можливість проведення співставлень даних податкових декларацій та звітностей з ЄСВ, кількості поданих звітних документів тощо.

Для зручності платників Міністерством розроблено автоматичне щоквартальне нарахування сум єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування.

„Покладення функції адміністрування єдиного соціального внеску на органи Міністерства доходів і зборів України стало позитивною новелою у напрямі спрощення податкового адміністрування та сприяло скороченню часу платників податків на підготовку та подання відповідної звітності з одного боку, та кількості перевірок та контролюючих органів з іншого боку”, – впевнений віце-президент зі стратегічного розвитку Американської торгівельної палати в Україні Тарас Качка.

Розробка електронних сервісів є одним із пріоритетів у роботі Міндоходів. Так, все більшої популярності серед платників ЄСВ набуває сервіс електронного звітування. Для такого дистанційного звітування платникам достатньо лише отримати в Міндоходів безкоштовний цифровий підпис та завантажити відповідне програмне забезпечення.

Так, якщо на момент передачі ЄСВ до Міндоходів кількість звітуючих в електронному вигляді складала лише 38 відс., то вже у грудні їх кількість зросла до 77 відс., а за лютий поточного року електронкою прозвітували 93 відс. платників ЄСВ.

„Для підприємців – платників податків зручним є подання звітів до єдиного органу Міндоходів, при цьому зміна бюджетних рахунків у разі передання функцій адміністрування призведе до суттєвих незручностей для платників податків, пов’язаних як із передачею облікових карток, так і зі зміною бюджетних рахунків. А це завжди супроводжується помилками при перерахуванні податкових платежів та, як наслідок, штрафними санкціями, які в умовах економічної кризи можуть стати фінансовим тягарем, не сумісним з подальшою ефективною діяльністю платників податків”, – зазначає Генеральний директор Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України Вячеслав Биковець.

Думку Вячеслава Биковця поділяє і Віце-президент УСПП Юлія Дроговоз, яка впевнена, що „передача функцій адміністрування єдиного соціального внеску органам пенсійного фонду є кроком назад, зайве витрачання часу та коштів держави на процедури, які є менш ефективними”.

„Переживши перехідний період та навівши лад з декларуванням та сплатою єдиного внеску платники відчули спрощення та ефективність адміністрування єдиного соціального внеску органами доходів і зборів. Найбільшою перевагою стала подача звітності в єдиній інформаційній системі, що скоротила витрати часу та спростило процедуру надання звітності. Крім цього, платники податків отримали можливість користуватися електронними сервісами Міністерства доходів і зборів, зокрема, електронним кабінетом, який надає можливість проведення звірок за всіма податками і зборами, отримання інших довідок та повідомлень з питань адміністрування податків і зборів”, – підкреслила Юлія Дроговоз.

Враховуючи, що основним джерелом надходження єдиного внеску є відрахування з фонду оплати праці, фахівці Міндоходів спільно з іншими правоохоронними органами, Держнаглядпраці та місцевою владою проводять перевірки суб’єктів господарювання на дотримання трудового законодавства.

Так, за три місяці поточного року суб’єктам господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам з порушенням законодавства, донараховано до сплати майже 25 млн. грн. єдиного внеску. Додаткових  17 млн. грн. надійшло до бюджету від громадян, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями та не сплачували внесок до фондів соціального страхування.

 

 

 

 

 

Пріоритет Міндоходів: повернути вкрадені державні активи, які ще не виведені за межі України

 

На цьому наголосив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час Першої міжнародної експертної конференції на тему: „Повернення украдених активів корумпованої політичної еліти України: як не втратити шанс?”.

Учасники публічної дискусії, яка відбулася за ініціативи громадських організацій, обговорювали механізм координації зусиль влади, громадянського суспільства та міжнародних експертів щодо пошуку шляхів повернення вкрадених в Україні коштів та недопущення залучення їх у подальшому до непрозорих схем.

„Перед тим, як починати забирати кошти за кордоном, потрібно знайти викрадені активи, які знаходяться в країні, завершити розпочаті кримінальні провадження та покарати винних”, - підкреслив Ігор Білоус. За його словами, у цьому напрямі фахівці Міндоходів тісно співпрацюють з колегами з Генеральної прокуратури, МВС, СБУ та економічними експертами.

Також Перший заступник Міністра доходів і зборів повідомив про створення спільної з Європейським бюро по боротьбі з шахрайством (OLAF) групи слідчих, до складу якої увійшли представники Міндоходів та фахівці з ЄС. Група розслідуватиме кримінальні провадження пов`язані з фінансовими шахрайствами та виведенням за межі України незаконно здобутих коштів.

За словами Ігоря Білоуса, оперативний та максимальний обмін інформацією, у т.ч. застосування успішного європейського досвіду прискорить повернення в Україну викрадених фінансових ресурсів. Також, на його думку, доречною буде участь міжнародних груп та громадських організацій у контролі за використанням повернутих коштів та недопущенням їх повторного розкрадання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Просмотров: 402 | Добавил: cmik | Теги: Дніпропетровськ, Лівобережнa МДПІ інформує, привласнило 50 млн. гривень, завдяки „фіктивним” фірмам, Київське підприємство, державних коштів | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024