Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 18:18
Главная » 2015 » Январь » 10 » Кримінальна відповідальність за ухилення від сплати податків
09:10
Кримінальна відповідальність за ухилення від сплати податків

 

Кримінальна відповідальність за ухилення від сплати податків
           Умисне ухилення від сплати податків, зборів, платежів, що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку, вчинене службовою особою підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності або особою, що займається підприємницькою діяльністю без створення юридичної особи чи будь-якою іншою особою, яка зобов’язана їх сплачувати, якщо ці діяння призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів у значних розмірах, - карається штрафом від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

 

 

ЄВ з доходів від провадження незалежної професійної діяльності та діяльності на спрощеній системі оподаткування
             З метою уникнення подвійного нарахування єдиного внеску, фізична особа – підприємець, яка обрала спрощену систему оподаткування та при цьому здійснює незалежну професійну діяльність, реєструється у контролюючих органах як фізична особа – підприємець на спрощеній системі з ознакою провадження незалежної професійної діяльності, та нараховує єдиний внесок у розмірі 34,7 % бази нарахування єдиного внеску, а в разі укладання зазначеною особою з органами доходів і зборів договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування 36,6 %, 36,21 % або 38,11 %. 
           При цьому, базою нарахування єдиного внеску є сума доходу, отримана від незалежної професійної та підприємницької діяльностей.
 

 

Відтепер слабоалкогольні напої повинні мати акцизні марки 
З 1 листопада 2014 року акцизним податком оподатковується продукція товарних позицій 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД, в якій вміст спирту етилового складає 8,5 % об’ємних одиниць і більше. 
Для таких алкогольних напоїв встановлено ставку акцизного податку у розмірі 70,53 грн. за 1 літр 100% спирту. Маркуванню підлягають усі алкогольні напої з вмістом спирту етилового понад 8,5 відсотка об’ємних одиниць. Маркування вироблених в Україні алкогольних напоїв із вмістом спирту етилового від 1,2 до 8,5 відсотка об’ємних одиниць не здійснюється. 
Нагадуємо про посилену відповідальність за порушення законодавства в сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів шляхом підвищення розміру мінімальних сум штрафів від двох до десяти разів. 

 

 

Звітуємо за новою формою декларації
Змінено форму декларації по ПДВ з  1 грудня 2014 року  платники ПДВ звітують за новою  формою податкової декларації з податку на додану вартість. У новій декларації з ПДВ з’явилися рядки, в яких має бути відображено коригування податкових зобов'язань або податкового кредиту згідно із статтею 39 «Трансфертне ціноутворення» Податкового кодексу України. Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість в цілому суттєво не змінився, але має деякі важливі новації. Одна з них стосується платників, які працюють в умовах дії угоди про розподіл продукції. При від'ємному значенні суми податку на додану вартість, розрахованої інвестором за угодою про розподіл продукції, така сума підлягає відшкодуванню інвестору, в порядку та строки, передбачені угодою про розподіл продукції, затвердженою Кабінетом Міністрів України. При цьому інвестор має право на автоматичне бюджетне відшкодування такої суми в повному обсязі. 
Платники, які подають податкову звітність в електронному вигляді, до додатка 8 мають подавати скановані копії розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням товарів чи послуг, або скановані копії первинних документів, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг. 

 

 

Про удосконалення умов та порядок видачі ключів електронного цифрового підпису.
На сьогодні перевага  акредитованого центру сертифікації ключів полягає в тому, що:
-    спростилася форма подачі документів, якщо раніше було необхідно подавати два документи (реєстраційну карту, картку приєднання до договору), то на сьогоднішній день достатньо заповнювати одну уніфіковану картку (реєстраційна карта);
-    спрощена кількість поданих документів, якщо раніше ми вимагали виписку або свідоцтво, то в даний час підприємцю достатньо подати в найближчий пункт реєстрації копію паспорта, копію ІНН і заповнену реєстраційну картку.
Для заповнення карти необхідно скористатися інтернет-ресурсом www.acskidd.gov.ua, де можна також знайти документи для будь-якої форми суб'єкта підприємницької діяльності. 

 

 

Електронні ключі отримані до 1 листопада 2013 року необхідно поновити 
До 1 листопада 2013 року термін дії безкоштовних ключів складав один рік., і тільки з 1 листопада 2013 року термін їх дії складає два роки.
Отже платникам податків, які одержали електронні ключі до 1 листопада 2013 року, оскільки термін їх дії добігає кінця, необхідно їх поновити.
Отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису можливо у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів в центрах обслуговування платників.

 


Встигніть сплатити вчасно!
Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровська нагадує, що 19 листопада - станній день сплати ПДВ за ІІІ квартал 2014 року платниками,  у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу

 

 

Лікарняні оподатковуються військовим збором на загальних підставах 
Об'єктом оподаткування військовим збором є, зокрема доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами.
Також, слід зазначити, що право на матеріальне забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності мають, зокрема застраховані особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту) на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та господарювання або у фізичних осіб. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи і час випробування та день звільнення), якщо інше не передбачено законодавством.
Тобто, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою та відповідно мають право, зокрема, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності. Враховуючи наведене, виплати по листках непрацездатності (оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця та допомога по тимчасовій непрацездатності) з метою оподаткування військовим збором прирівнюються до заробітної плати та оподатковуються військовим збором на загальних підставах.

Яким чином податкові агенти звітують про нарахування, утримання та сплату військового збору?
З 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31.07.2014 №1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів» (далі – ПКУ), яким, зокрема, встановлено військовий збір. 
Платники військового збору зобов’язані забезпечувати виконання податкових зобов’язань у формі та спосіб, визначені ст. 176 ПКУ. Це визначено п.п. 1.6 п. 16 прим. 1 підрозд.10 розд. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями.
Особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку (далі – податковий розрахунок) до контролюючого органу за місцем свого розташування (п.п. «б» п. 176.2 ст. 176 ПКУ).
На сьогодні Державною фіскальною службою України розроблено проект форми податкового розрахунку, який передбачає відображення податковим агентом за звітний квартал загальної суми доходу, з якого утримано військовий збір, загальної суми утриманого збору, без відображення персоніфікованих даних фізичних осіб – платників військового збору.

 

 

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено 
Кабінет Міністрів України своєю постановою від 16.10.2014 №569 затвердив Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, який визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ, особливості складання податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків. 

 

 

Порядок набирає чинності з 1 січня 2015 року, а його основні положення такі: 
електронний рахунок відкривається платнику ПДВ Державною казначейською службою автоматично на безоплатній основі. Далі Казначейство надсилає інформацію про відкриття електронного рахунку Державній фіскальній службі, яка в свою чергу, повідомляє платнику податку його реквізити;
платникам податку, які застосовують спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 Податкового кодексу, відкривається єдиний електронний рахунок для обліку сум податку за результатами діяльності, передбаченої зазначеною статтею, та іншої діяльності;
електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Казначейству;
датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до                         1 січня 2015 р., -1 січня 2015 року);
казначейство подає ДФС в розрізі платників податку інформацію щодо сум поповнення електронних рахунків та залишків на таких рахунках, а платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка, а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі;
казначейство на підставі реєстрів, отриманих від ДФС, перераховуватиме до бюджету та/або на спеціальний рахунок суми податку, зазначені в податкових деклараціях з ПДВ, з електронного рахунка платника податку;
якщо платник подасть уточнюючий розрахунок, сплата податкових зобов’язань та сплата передбачених законодавством штрафних санкцій і пені здійснюються платником податку до відповідного бюджету з поточного рахунка.

Чи буде ФО притягатись до відповідальності за несплату податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, якщо контроллчий орган не надіслав до 1 липня повідомлення-рішення про сплату податку?
Відповідно до п.п. 265.7.1 п. 265.7 ст. 265 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі – ПКУ) обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості                           (п.п. 265.7.1 п. 265.7 ст. 265 ПКУ).
Податкове/податкові повідомлення – рішення про суми/сум податку, обчисленого згідно з п.п. 265.7.1 п. 265.7   ст 265 ПКУ, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком) (п.п. 265.7.2 п. 265.7 ст. 265 ПКУ). Якщо сума грошового зобов’язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому ПКУ (п. 54.5 ст. 54 ПКУ).

 

 

Про зміни щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги
Законом України від 02.09.2014 № 1668-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги» підрозділ 4 розділу XX «Перехідні положення» доповнено положеннями, що тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, до інших витрат звичайної діяльності без обмежень, передбачених підпунктом "а" підпункту 138.10.6 пункту 138.10 статті 138 цього Кодексу, включаються суми коштів або вартість спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки України, Державній прикордонній службі України, Міністерству внутрішніх справ України, Управлінню державної охорони України, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з'єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення проведення антитерористичної операції.
Податковий кодекс України не містить спеціальних вимог щодо підтвердження вищевказаних витрат. Отже, такі витрати визнаватимуться на підставі первинних документів, обов’язковість ведення яких передбачена правилами бухгалтерського обліку. 

 

 

Виставка, ярмарок та документи на продаж продукції 
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у разі проведення ярмарків, виставок-продажів та інших короткотермінових заходів, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів, суб’єкт господарювання придбає короткотерміновий торговий патент, строк дії якого становить від одного до п’ятнадцяти календарних днів. Ставка збору за провадження торговельної діяльності із придбанням короткотермінового торгового патенту за один день становить 0,02 розміру мінімальної заробітної плати. 

 

 

Відображення у формі № 1ДФ
Інформація щодо суми окремого поточного або депозитного банківського рахунку, ощадного (депозитного) сертифіката, вкладу (депозиту) члена кредитної спілки у кредитній спілці, суми нарахованих процентів та відомості про фізичну особу — платника податку, якій нараховано такі доходи, а також персоніфіковані дані фізичних осіб — платників військового збору у формі № 1ДФ не відображаються.
ДФС  України направлено до Мінфіну України проект форми № 1ДФ, яким передбачено відображення вищезазначених доходів, до набрання чинності новою формою подається форма, затверджена наказом Міндоходів України від 21.01.2014 р. № 49.
Після прийняття нової форми податкові агенти зобов’язані будуть подати новий звітний (уточнюючий) податковий розрахунок за III квартал 2014 р. лише із заповнення загальної суми нарахованих у звітному періоді доходів у вигляді процентів та доходів, із яких утримується військовий збір, і загальну суму утриманого з них податку. При цьому штрафні санкції згідно з п. 119.2 ст. 119 Податкового кодексу не застосовуватимуться.
(Лист ДФС України від 06.10.2014 р. № 6390/7/99-99-17-02-01-17).

                                             Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровська

 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 391 | Добавил: cmik | Теги: Лівобережнa податкова МДПІ, від сплати податків, Кримінальна відповідальність, за ухилення | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024