Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 15:35
Главная » 2015 » Январь » 10 » Лише 4% суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровщини оформлюють митні декларації у паперовому вигляді
09:28
Лише 4% суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровщини оформлюють митні декларації у паперовому вигляді

 

Лише 4% суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровщини оформлюють митні декларації у паперовому вигляді 

На Дніпропетровщині спостерігається стійка позитивна динаміка у збільшенні кількості оформлених електронних митних декларацій. Так, якщо за 10 місяців минулого року в електронному вигляді митні декларації оформили близько 75% суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровського регіону, то за аналогічний період 2014 року їх кількість зросла майже до 96%.
Відповідна тенденція і у жовтні поточного року. У другому осінньому місяці поточного року майже 97% експортерів та імпортерів Дніпропетровської області надали перевагу використанню досягнень сучасних технологій при оформленні митних декларацій. В минулорічному жовтні «електронних» митних декларантів було на 7% менше. 
Підвищений інтерес до використання сервісу електронного митного декларування свідчить про його позитивну оцінку з боку суб’єктів господарювання та подальшу перспективність. Адже застосування такої процедури є дуже зручним для бізнесу, оскільки сприяє прискоренню товарообігу, скороченню затрат часу і фінансових витрат на здійснення митних процедур.

 


Книга обліку доходів у  платника єдиного податку
Платники єдиного податку другoї групи ведуть книгу обліку доходів шляхoм щoденнoго, за підсумками робочoгo дня, відoбраження oтриманих доходів. Пoрядок ведення книги затвердженo наказoм Мінфіну Укpaїни вiд 15.12.2011р. № 1637. Відпoвіднo дo пoлoжень цьoгo наказу фізичні oсоби — підприємці — платники єдиного податку другoї групи відображають фактичнo отриману суму доходу від прoвадження діяльнoсті.
Записи в книзі обліку доходів виконуютьcя за підсумками робочого дня, прoтягoм якoгo отримано дохід. Якщо дохід фізичною oсoбoю — підприємцем — платникoм єдиного податку другoї групи отримується лишe декілька разів на місяць, а умoвoю заповнення книги обліку доходів є відoбраження фактично отриманої суми доходу від прoвадження діяльнoсті, тo не потрібно заповнювати тaку книгу, якщo дохід за підсумкoм робочого дня відсутній.

 


Ріелторам на замітку
До уваги суб'єктів господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості. ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує про необхідність подання інформації за формою №1-ДФ про укладені за вашим посередництвом цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості до територіального органу ДФС за місцем своєї реєстрації. Інформація надається в строки передбачені для подання податкового розрахунку, тобто протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. 

 

 

Застосування реєстраторів розрахункових операцій при здійсненні розрахунків за оренду нерухомого майна
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. 
При розрахункових операціях за готівкові кошти за межами каси підприємства, суб`єкти господарювання зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Здавання під найм (в оренду) приміщень відноситься до сфери послуг та включено до групи 68.2 класу 68.20 «Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна». Підприємство, яке здає під найм (в оренду) приміщення та самостійно не надає комунальні послуги, при отриманні орендних платежів та коштів за комунальні послуги (з електропостачання, газопостачання, водопостачання та інше) може проводити такі розрахунки у касі підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку.
У разі недотримання цієї умови, необхідно застосовувати реєстратор розрахункових операцій.

 


Підприємець перейшов на загальну систему оподаткування, фірмою було сплачено борг. Як оподатковувати?
До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу). Витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визначаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Тож, при переході на загальну систему оподатковування фізична особа — підприємець має право врахувати суму витрат, яка безпосередньо пов’язана з отриманням доходу, незалежно від того на якій системі оподаткування вони фактично були понесені.


 
Затрати на охорону праці у податковому обліку
ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що витрати на охорону праці, понесені відповідно до законодавства, включаються до загальновиробничих витрат, які формують собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг (п. 138.8 Податкового кодексу України). Такі затрати визнаються витратами одночасно з отриманням доходів від реалізації (за винятком нерозподілених постійних загальновиробничих витрат, які включаються до складу собівартості реалізованої продукції у періоді їх виникнення) товарів, робіт та послуг.

 

 

Створення максимально комфортних умов  для платників
У Дніпропетровській області створено та працюють 32 ЦОП з них 17 при головних офісах ДПІ та 15 у відділеннях ДПІ області. 
Основною задачею, яка стоїть перед Центрами обслуговування платників податків Дніпропетровської області є те, щоб обслуговування в ЦОП стало для платників максимально комфортним та зручним процесом.
Комплекс послуг, що надаються  через Центри обслуговування платників податків, включає:
      надання адміністративних послуг;
      надання консультаційних послуг;
      надання інформаційних послуг;
      приймання звітності;
      приймання вхідної кореспонденції;
      видачу ключів електронного цифрового підпису.
У сервісних центрах платники податків Дніпропетровщини можуть безкоштовно отримати :
    28 безкоштовних адміністративних послуг ;
    програмне забезпечення для подання звітності в електроному вигляді ;
    сертифіковані ключі електронного цифрового підпису, 
Звертаємо увагу, на те, що платник  може скористатися  безкоштовним WI –FI, який функціонує при кожному центрі обслуговування платників та отримати допомогу у складанні декларації та її подачі через мережу Інтернет. 
Центри обслуговування платників на Дніпропетровщині завжди готові прийняти та розглянути будь-які пропозиції кожного клієнта. Збір пропозицій від платників проводиться через скриньки пропозицій та побажань, які знаходяться у кожному ЦОП. (шляхом опитування та анкетування). Працівники ЦОП, регулярно моніторять громадську думку щодо якості обслуговування платників та враховують всі пропозиції від платників щодо удосконалення роботи ЦОП та видачі послуг. 

 


Роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області або ЦОП за місцем торгівлі такого суб’єкта господарювання, а в поїздах, на морських або річкових суднах – за місцем формування поїзда (приписки судна) за місцем торгівлі суб’єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов’язковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб’єкта господарювання. 
Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.
Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі становить 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.
Ліцензії на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів видаються терміном на п’ять років, а плата за них справляється щорічно.  Плата за ліцензії справляється до початку виробництва зазначеної продукції і зараховується до місцевих бюджетів. Річна плата за ліцензію на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів встановлено в розмірі 780 гривень. 

 

 

Гранична  торгівельна площа при реалізації алкогольних напоїв
Якщо торгівельна площа місця реалізації товарів в одному торговому приміщенні (будівлі) складає не менше 20 кв.м, то підприємство з універсальним асортиментом продовольчих товарів може здійснювати роздрібну торгівлю алкогольними напоями) за умови наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
При цьому виручка від реалізації алкогольних напоїв повинна бути зафіксована через електронний контрольно-касовий апарат, відомості про який зазначено у додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
На території ринків продавати алкогольні напої можна тільки в спеціалізованих торговельних підприємствах (магазинах), спеціалізованих відділах (секціях) підприємств (магазинів) з універсальним асортиментом продовольчих товарів за наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та з використанням електронних контрольно-касових апаратів.

 

 

Ліцензія в бланку товарно-транспортних накладних
Товарно-транспортна накладна на переміщення спирту етилового, високооктанових кисневмісних домішок та алкогольних напоїв оформлюється у такій послідовності:
у рядку «Відправник» указуються повне найменування, його місцезнаходження, банківські реквізити, ідентифікаційний код, номер і дата видачі ліцензії на виробництво (оптову або роздрібну торгівлю) продукції, що ліцензується;
у рядку «Одержувач» записуються повне найменування підприємства одержувача продукції, його місцезнаходження, банківські реквізити, ідентифікаційний код, номер і дата видачі ліцензії на виробництво (оптову або роздрібну торгівлю) продукції, що ліцензується, номер і дата видачі наряду на відпуск продукції. 
оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями можуть здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензій.
Отже, при заповненні товарно-транспортної накладної у рядку «Відправник» в даному випадку указуються, крім інших обов’язкових реквізитів, номер і дата видачі ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями. При цьому у рядку «Одержувач» такої накладної указуються, зокрема, номер і дата видачі ліцензії, що засвідчує право суб’єкта господарювання – одержувача на провадження конкретного виду діяльності.

 

 

Про залишки виноматеріалів вторинного виноробства
Суб’єкт господарювання первинного виноробства протягом терміну дії ліцензії на виробництво може в межах обсягів власного виробництва виноматеріалів здійснювати поставку таких виноматеріалів суб’єктам господарювання вторинного виноробства без ліцензії на оптову торгівлю. Для реалізації залишків виноматеріалів після закінчення терміну дії ліцензії на виробництво суб’єкту господарювання необхідно придбати ліцензію на право оптової торгівлі незалежно від статусу покупців (суб’єкти господарювання вторинного виноробства, суб’єкти господарювання оптової і роздрібної торгівлі чи інші українські споживачі).

 


Вартість відвантажених товарів в доході платника ЄП
Доходом фізичної особи підприємця є всі надходження коштів, отриманих на поточний рахунок та в касу від продажу продукції (товарів, робіт, послуг), суми позареалізаційних доходів та виручки від іншої реалізації, за винятком сум податку на додану вартість, сум податку на додану вартість, що надійшли у вартості товарів (виконаних робіт, наданих послуг), відвантажених (поставлених) у період сплати інших податків і зборів, встановлених ПКУ, та сум податків і зборів, утриманих платником під час здійснення ним функцій податкового агента (наприклад, туристичний збір).

Чи включається ФОП - платником ЄП до доходу сума коштів, помилково зарахованих на її розрахунковий рахунок та повернутих протягом тижня?
Якщо зарахування та повернення коштів, які помилково надійшли на розрахунковий рахунок фізичної особи – підприємця - платника єдиного податку, відбулося в одному звітному періоді (за умови наявності письмового пояснення установи банку або іншого суб’єкта господарювання про помилкове зарахування коштів), такі кошти не включаються до доходу платника єдиного податку.
У разі якщо повернення помилково зарахованих коштів на розрахунковий рахунок відбулося в наступному звітному періоді, то така фізична особа – підприємець – платник єдиного податку повинна врахувати їх у складі доходу. При цьому, фізична особа - підприємець - платник єдиного податку може здійснити перерахунок доходу у звітному періоді в якому відбулось їх повернення, лише за умови наявності документів підтверджуючих помилкове зарахування коштів, зокрема, письмового пояснення установи банку або іншого суб’єкта господарювання про помилкове зарахування коштів.

 

 

Залучайтесь до реформування податкової системи
Україна серед 189 країн світу за показником легкості ведення бізнесу займає 112 місце, за показником «сплата податків» – 164 місце, тож з метою виправлення цієї ситуації розроблено пакет економічних реформ, однією зі складових якого є Концепція реформування податкової системи України. Вона передбачає скорочення кількості податків і зборів з 22 до 9. Майже місяць триває обговорення Концепції реформування податкової системи України, а саме щодо: скасовування збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності; збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності; рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктоводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України; збору за місце для паркування транспортних засобів; туристичного збору та збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.
З метою скасування податкового обліку і забезпечення ведення єдиного бухгалтерського обліку пропонується реформувати порядок оподаткування податком на прибуток. В якості об’єкта оподаткування буде виступати фінансовий результат, визначений за правилами бухгалтерського обліку, скоригований на три різниці: амортизація, резерви, фінансові операції. Таким чином, із 49 податкових різниць залишиться всього 3.
Ознайомитись з Концепцією можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/).
ГУ ДФС у Дніпропетровській області запрошує всіх, хто ще не встиг ознайомитися з Концепцією долучитися до реформування податкової системи України, так як це є дуже важливо для розвитку країни та надати пропозиції в електронному вигляді на офіційну скриньку ГУ ДФС у Дніпропетровській області:  presa@tax.dp.ua.  

 

 

Здавання власного майна в оренду оподатковується
     ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що  якщо громадянин у 2013 році надавав свою квартиру в оренду, то податок на доходи фізичних осіб він повинен сплачувати щоквартально. Платники податків, які не надали до податкової інспекції декларації про доходи, повинні це зробити у найкоротший термін.
Дохід від здачі в оренду власного нерухомого майна підлягає оподаткуванню за ставкою 15% та/або 17%. Ставка 15% застосовується, якщо загальна сума доходів, отриманих у звітному податковому місяці не перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (тобто в 2013 р. – 11470 грн.); 17% – з суми, що перевищує зазначений десятикратний розмір. 

 


Обираємо квартальний податковий період подання звітності з ПДВ
Платники податку, які мають право на застосування нульової ставки податку на прибуток, на період з 1 квітня 2011 року до 1 січня 2016 року, а також платники податку, які сплачують єдиний податок, можуть вибрати квартальний податковий період. Заява про вибір квартального податкового періоду подається контролюючому органу разом з декларацією за наслідками останнього податкового періоду календарного року (до 20 січня 2015року). Квартальний податковий період починає застосовуватися з першого податкового періоду наступного календарного року. 
           Якщо протягом будь-якого періоду з початку застосування квартального податкового періоду платник податку втрачає право на застосування нульової ставки податку на прибуток, такий платник податку зобов’язаний самостійно перейти на місячний податковий період, починаючи з місяця, на який припадає таке перевищення, що зазначається у відповідній податковій декларації за наслідками такого місяця. 
Якщо платник податку, який застосовував спрощену систему оподаткування, переходить на сплату інших податків і зборів, такий платник податку зобов’язаний самостійно перейти на місячний податковий період, починаючи з першого місяця переходу на сплату інших податків і зборів, що зазначається у відповідній податковій декларації за наслідками такого місяця.

 


Про отримання пільги щодо сплати земельного податку
З метою отримання пільги  при сплаті земельного податку фізична особа – громадянин повинна подати до контролюючого органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, які засвідчують право на пільгу:
- документи, що засвідчують інвалідність першої чи другої групи;
- документи, що засвідчують виховання трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсійне посвідчення;
- посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС»;
- посвідчення «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи»;
- посвідчення «Учасник бойових дій»;
- посвідчення «Інваліда війни»;
- посвідчення «Учасник війни»;
- посвідчення «Члена сім’ї загиблого» тощо.

 

 

Відповідальність за несвоєчасне подання звіту по ЄВ
         До фізичних осіб - підприємців - роботодавців за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску, застосовується адміністративна відповідальність відповідно до ст. 165 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення у розмірі від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню, тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
           Разом з тим, адміністративна відповідальність не застосовується до фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників та подають до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску самі за себе.

Чи повинен CГ або уповноважена особа при особистому поданні звітності пред’являти органам ДФС, що посвідчують особу (паспорт, наказ, довіреність, тощо)?
            Під час подання податкової декларації, розрахунку до контролюючих органів Податковим кодексом України не передбачено пред’явлення документів, що посвідчують особу.

 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 418 | Добавил: cmik | Теги: оформлюють, декларації, вигляді, Дніпропетровщини, діяльності, у паперовому, суб’єктів, Лише 4%, зовнішньоекономічної, митні | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024