Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 17:05
Главная » 2015 » Январь » 9 » Майже 34 мільярди гривень забезпечено в бюджети усіх рівнів податковою службою Дніпропетровської області
07:46
Майже 34 мільярди гривень забезпечено в бюджети усіх рівнів податковою службою Дніпропетровської області

 

Майже 34 мільярди гривень забезпечено в бюджети усіх рівнів податковою службою Дніпропетровської області

На Дніпропетровщині з початку року збір платежів до бюджетів усіх рівнів (з урахуванням єдиного соціального внеску) склав 33 млрд. 982 млн. грн. у тому числі:
- до державного бюджету – 13 млрд. 161,7 млн.грн.;
- до місцевих бюджетів – 7 млрд. 454,9 млн. грн.;
- по єдиному соціальному внеску – 13 млрд. 365,5 млн. грн.
Порівняно з відповідним періодом 2013 року збір платежів до бюджетів усіх рівнів зріс на  2 млрд. 584,5 млн. грн., або на 8,2 відс. (з 31,4 млрд. грн. у січні-вересні 2013 року до 34,0 млрд. грн. у січні-вересні 2014 року), у тому числі:
- до загального фонду державного бюджету – зростання на 1 млрд. 558,6 млн. грн., або на 13,5 %;
- до місцевих бюджетів – зростання на 554,3 млн. грн., або на 8 %;
- по єдиному соціальному внеску - зростання на 628,1 млн. грн., - 4,9 %.

 


Платник єдиного податку та зовнішньоекономічна діяльність

Зовнішньоекономічна діяльність – це діяльність суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності, побудована на взаємовідносинах між ними, що має місце як на території України так і за її межами. 
Фізичні особи, які мають постійне місце проживання на території України, мають право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, якщо вони зареєстровані як підприємці.
Фізична особа-підприємець-платник єдиного податку може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність як на території України, так і за її межами, за умови, що ним не здійснюються види діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування. 

 

 

Спрощена система оподаткування у разі поновлення реєстрації підприємця 
У разі, якщо фізична особа-підприємець, яка на початок поточного року застосовувала спрощену систему оподаткування та щодо якої державним реєстратором прийнято рішення про припинення підприємницької діяльності, поновила реєстрацію протягом поточного року, то така особа вважається платником інших податків і зборів, а не спрощеної системи оподаткування. Така особа не може повернутись у поточному році на «спрощенку», оскільки вже скористалася своїм правом на її застосування у цьому році. Водночас з 1 січня наступного року перейти на спрощену систему вона може. 
Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування, якщо він подасть заяву до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Однак, перехід на спрощену систему оподаткування можна здійснити один раз протягом календарного року. Недотримання цієї вимоги є однією з підстав для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта як платника єдиного податку. 

 


Несвоєчасна сплата податків з вини банку

Терміном сплати податків є період з моменту виникнення податкового боргу платника податків зі сплати конкретного виду податку до останнього дня терміну сплати такого податку. Податок, який не був сплачений в установлений термін, вважається не сплаченим своєчасно. 
Термін сплати встановлюється для кожного податку окремо. Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити зазначену ним у декларації суму податкового зобов’язання протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, передбачених ПК (наприклад, для сплати податку на доходи фізичних осіб). При цьому термін сплати податків не переноситься у зв’язку з перенесенням термінів подання податкових декларацій. Якщо останній день сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму такого податкового зобов’язання протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації, без урахування перенесення строків подання звітності в зв’язку з вихідними або святковими днями. 
За несвоєчасну сплату або несплату податків Податковим кодексом України передбачена фінансова відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів). Крім штрафів за несвоєчасну сплату або несплату податку також нараховується пеня  із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діє на день виникнення податкового боргу або на день його погашення, залежно від того, яка з цих ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення. 
Суб’єкт господарювання звільняється від відповідальності за несвоєчасне або не в повному обсязі перерахування таких податків, зборів, платежів до бюджетів та державних цільових фондів, включаючи нараховану пеню або штрафні санкції, якщо порушення строку перерахування відбулось з вини банку. За порушення строку зарахування податків до бюджетів або державних цільових фондів з вини банку банківська установа сплачує пеню за кожний день прострочення, включаючи день сплати, та штрафні санкції у розмірах, встановлених ПКУ. Окрім того, банк  несе іншу відповідальність, встановлену ПКУ, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів, платежів до бюджету або державного цільового фонду. 
Не вважається порушенням строку перерахування податків, зборів, платежів з вини банку порушення, вчинене внаслідок регулювання Національним банком України економічних нормативів такого банку, що призводить до нестачі вільного залишку коштів на такому кореспондентському рахунку. Якщо в майбутньому банк або його правонаступники відновлюють платоспроможність, відлік строку зарахування податків, зборів, платежів розпочинається з моменту такого відновлення. 
Отже, при порушенні термінів сплати або неперерахування платежів податків та зборів з вини банку суб’єкт господарювання повинен надати до контролюючого органу заяву з копіями платіжних документів, що засвідчують факт подання їх до установи банку. 

 

 

Вимоги електронної звітності 

Податкова звітність в електронному вигляді, отримана органами Міндоходів пізніше встановленого терміну, вважається поданою з порушенням терміну. 
Підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є: його відповідність затвердженому стандарту; підтвердження електронним цифровим підписом платника податків та його посадових осіб; чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа строк дії відповідного сертифіката не був закінчений або відповідний сертифікат не був скасований/блокований). 
Після того як платник відправив податковий документ в електронному вигляді органи Міндоходів проводять його розшифрування, перевірку цифрового підписку та відповідності електронного документа затвердженому формату. Наступний етап: платнику приходить перша квитанція, яка є підтвердженням передачі його звітів засобами телекомунікаційного зв'язку. Ця квитанція надсилається на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Якщо перша квитанція не надійшла, то податковий документ вважається неодержаним. 
Про те, що податкові документи прийняті та з ними все гаразд, свідчить друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого документа, відповідність податкового документа затвердженому формату, результати перевірки цифрового підпису, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається друга квитанція із зазначенням причин неприйняття. 
Датою та часом надання податкового документа в електронному вигляді до органів Міндоходів є дата та час, зафіксовані у першій квитанції. 
Якщо платник податків надіслав кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, що надісланий останнім до закінчення граничного терміну встановленого законодавством для подання податкової звітності за умови, що його було сформовано правильно, прийнято до бази даних контролюючого органу та платнику податків надійшла про це друга квитанція. 

 

 

Дніпропетровські бізнесмени «зекономили» на медичних засобах та «заробили» на кримінальну відповідальність

Дніпропетровською митницею Міндоходів проведена перевірка законності ввезення в України товарів «лікарські засоби» з метою унеможливлення приховування реальних цін на продукцію, зменшення бази опопдаткування, ухилення від сплати належних митних платежів, виведення за кордон значних сум грошових коштів та подальшого здійснення неправомірних операцій з ними.
За результатам перевірки, митникам вдалося викрити злочинну схему ввезення з європейських країн до України, одним з дніпропетровських підприємств, лікарських засобів, вартість на які було занижено вдвічі від ціни, задекларованій митним органам Євросоюзу. Різниця у вартості становить більше одного мільйона доларів США.
В порушення вимог Податкового кодексу України, службові особи підприємства зависили витрати шляхом внесення до податкової звітності завідомо недостовірних даних щодо реального обсягу витрат з придбання імпортних товарів, що призвело до ненадходження до бюджету податку на прибуток на загальну суму більше 1,5 мільйони гривень.
На даний час розглядається питання щодо притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності за умисне ухилення від сплати податків.

 

 

Рекомендуємо ознайомитися -  "Зміни Податкового кодексу України"

Верховною Радою України 2 вересня прийнято Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги», відповідно до якого, сума благодійної допомоги, виплаченої благодійниками та фізичними особами, які внесені до Реєстру волонтерів антитерористичної операції, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. 
До оподатковуваного доходу не включається допомога на будь-яку суму, що надається учасникам бойових дій та членам їх сімей, для закупівлі або безпосередньо у вигляді спеціальних засобів індивідуального характеру, технічних засобів спостереження, лікарських засобів, засобів особистої гігієни та інших товарів, які належать  до визначеного Кабінетом Міністрів України переліку, а також для оплати (компенсації) вартості лікарських засобів, донорських компонентів, виробів медичного призначення тощо.  
Детальніше із Законом України № 1668-VII „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги” можно ознайомитися на веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/zakoni-ukraini/63319.html. 

 


РРО у вихідні та свята 

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що у робочі дні підприємства реєстратор розрахункових операцій повинен бути в увімкненому стані і роздрукування фіскального звітного чеку є обов’язковим. Якщо суб’єкт господарювання не здійснює діяльності у конкретні дні (вихідні, святкові дні, ремонт на господарській одиниці, тощо), що підтверджується відповідним наказом, то реєстратори розрахункових операцій не застосовуються та інформація по дротових або бездротових каналах зв’язку не подається. 

 

  
Ще раз про податкову соціальну пільгу 

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує суб’єктам господарювання, що податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви від платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. 
Нормами Податкового кодексу України не передбачено щорічне подання заяви про застосування податкової соціальної пільги. При цьому, якщо у платника податку виникає право на застосування пільги з інших підстав, ніж зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен подати заяву з відповідними документами, що підтверджують таке право. 
При застосуванні податкової соціальної пільги слід враховувати те, що пільга надається винятково за одним місцем роботи за вибором платника податку, а також встановлено обмеження щодо розміру доходу для надання пільги, у 2014 році такий дохід не повинен перевищувати 1710 грн. на місяць, а сам розмір звичайної податкової соціальної пільги у 2014 році дорівнює 609 грн. 
 

 
З 1 січня 2015 року звітуємо з ПДВ в електронній формі 

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до останніх змін, внесених до Податкового кодексу податкова звітність з податку на додану вартість подається до контролюючого органу всіма платниками в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. 
Подання декларації в паперовому вигляді з цієї дати не передбачено. 
Тож, Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області радить всім суб’єктам господарювання отримати посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб, підписи яких є обов’язковими для подання звітності у паперовій формі. 
Дані сертифікати електронних ключів оформлюються безкоштовно і дають можливість подавати до органів Державної фіскальної служби звітність в електронному вигляді зі свого робочого місця, офісу чи дому. 

  
  
Розрахунок суми збору за транспортний засіб  

Юридичні особи в десятиденний строк після першої реєстрації в Україні транспортних засобів зобов’язані подати до органів фіскальної служби за місцем свого знаходження та за місцем реєстрації транспортного засобу розрахунок суми збору за такі транспортні засоби. До розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив таку реєстрацію. 
Платники збору зобов'язані при першій реєстрації в Україні пред'являти квитанції або платіжні доручення про сплату збору з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення, а платники, звільнені від сплати збору, - відповідний документ, що дає право на користування такими пільгами. 
Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем. 
Нагадуємо, що форма Розрахунку суми збору за першу реєстрацію транспортних засобів затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 р. № 767. 

 

 

Пільги з податку на нерухоме майно у засновників не передбачені

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що пільги зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів. 
Платники податків з метою проведення податкового контролю підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичної особи, відокремлених підрозділів ЮО, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). 
Місцезнаходженням ЮО особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю ЮО (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. 


            

 

 

                                                                                

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 317 | Добавил: cmik | Теги: податковою службою, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, Майже, усіх рівнів, 34 мільярди гривень, забезпечено в бюджети | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024