Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Август 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Воскресенье, 19.05.2024, 00:57
Главная » 2014 » Август » 18 » На Дніпропетровщині 1273 судові справи вирішено на користь держави
08:26
На Дніпропетровщині 1273 судові справи вирішено на користь держави

 

 

 

На Дніпропетровщині 1273 судові справи

вирішено на користь держави

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області регулярно захищає інтереси державної скарбниці в судових інстанціях всіх рівнів. Так, впродовж І півріччя поточного року на користь держави за позовами територіальних органів Міндоходів до платників податків ухвалено 899 судових рішень на суму 205,1 мільйонів гривень.

Загалом на розгляді в судах Дніпропетровського регіону в січні – червні 2014 року за позовами органів Міндоходів до платників податків розглянуто 926 справ на загальну суму 326,4 мільйонів гривень.

«Основними факторами задоволення переважної кількості розглянутих справ у судах на користь органів Міндоходів Дніпропетровщини є існуюча практика досудового вирішення спорів із платниками та підвищення рівня претензійно-позовної роботи», - зауважив начальник управління правової роботи ГУ Міндоходов у Дніпропетровській області Олег Басан.

Крім того, з початку цього року у судах на розгляді знаходилось                  2020 справ за позовами органів Міндоходів до суб’єктів господарювання - боржників про стягнення сум податкового боргу на суму 518,6 мільйонів гривень. З розглянутих судами у поточному році 386 справ на суму            56,3 мільйонів гривень, задоволені позовні вимоги у 374 справах на суму  45,8 мільйонів гривень.

 

На Дніпропетровщині у паперовому вигляді оформлюється

лише 5% митних декларацій

Електронне звітування стає все популярнішим серед учасників зовнішньоекономічних відносин Дніпропетровського регіону. Цифри говорять самі за себе: якщо впродовж шести місяців 2013 року Дніпропетровською митницею Міндоходів отримано лише 69 відсотків цифрових декларацій, то у аналогічному періоді цього року – вже майже      95 відсотків.

Наразі, у червні поточного року, вже близько 96 процентів експортерів та імпортерів Дніпропетровської області надають перевагу використанню досягнень сучасних технологій при оформленні митних декларацій.

Такий цифровий тренд мінімізує ризики впливу людського фактору в стосунках між бізнесом і державою та дозволяє прогнозувати досягнення стовідсоткового рівня Інтернет - звітування до завершення року, адже саме електронні сервіси значно зменшують витрати часу на митні формальності.

 

 

 

Інформація масово-роз’яснювального характеру:

 

Сплачуйте єдиний податок вчасно

Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровська нагадує суб’єктам господарювання щодо своєчасної та у повному обсязі сплати податкових зобов’язань.

Так, 18 липня – граничний термін сплати авансових внесків з єдиного податку фізичними особами – підприємцями, що обрали спрощену систему оподаткування І та ІІ груп.

Шановні платники, пам’ятайте про важливість вчасного розрахунку з бюджетом, адже наявність податкової заборгованості у будь-якому розмірі – явище, що порушує права всіх громадян, позбавляючи державу джерел фінансування різноманітних потреб суспільства.

 

За порушення податкового законодавства – ануляція реєстрації платника єдиного податку

У разі виявлення територіальним органом Міндоходів порушень платником єдиного податку вимог податкового законодавства приймається рішення щодо анулювання реєстрації платника єдиного податку на підставі акта перевірки з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому виявлено порушення. У такому випадку суб’єкт господарювання має право знову обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

 

Подбайте про оформлення трудових відносин

Шановні громадяни, наймаючись на роботу подбайте про своє майбутнє. Не піддавайтеся на переваги тимчасових зручностей в одержанні заробітної плати в так званому «конверті», адже в такому випадку закони не зможуть захистити ваші інтереси. Пообіцявши заробітну плату в «конверті», роботодавець не бере на себе ніяких зобов’язань, а навпаки, може не виплатити її взагалі.

 

Продаж алкогольних напоїв і тютюнових виробів

без застосування РРО

Пунктом 1 розділу ІІ Переліку товарів, які реалізуються з розносок і ручних візків, та видів послуг у салонах на залізничному, морському, річковому та повітряному транспорті, які надаються без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – Перелік), затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 18.02.2004 №105, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.2004 за №752/9351 визначено що з розносок і ручних візків у салонах повітряних суден при виконанні міжнародних рейсів реалізуються: продукти харчування, готові до вживання, в упаковці, тарі, посуді; напої; пиво; засоби особистої гігієни; косметика та парфумерія; канцтовари; тютюнові вироби.

Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Переліку з розносок і ручних візків у салонах повітряних суден при виконанні внутрішніх рейсів реалізуються: продукти харчування, готові до вживання, в упаковці, тарі, посуді; напої (крім алкогольних напоїв) та пиво; засоби особистої гігієни; канцтовари.

Тобто чином реалізація алкогольних напоїв та тютюнових виробів з розносок і ручних візків у салонах повітряних суден передбачена тільки у повітряних суднах при виконанні міжнародних рейсів.

 

Торгівля в гірській місцевості

Суб’єкти господарювання - фізичні особи - підприємці на загальній системі оподаткування, або юридичні особи при провадженні діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг суб’єктами господарювання на території сіл і селищ міського типу, яким згідно із Законом України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» надано статус гірських мають право проводити розрахунки без застосування реєстратора розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок (РК) та книг обліку розрахункових операцій (КОРО) за умови, якщо граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів складає менше 200 тис. грн. на один суб’єкт господарювання.

У разі перевищення річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів у 200 тис. грн. на один суб’єкт господарювання, суб’єкт господарювання зобов’язаний в місячний термін з дати перевищення річного обсягу розрахункових операцій зареєструвати та проводити розрахунки з застосовуванням реєстратора розрахункових операцій.

 

Як заповнюються графи 5 і 6 податкової накладної у разі постачання послуг

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Це визначено п.201.7 ст.201 Податкового кодексу України.

У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги, або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) в повному обсязі, у графі 5 податкової накладної зазначається одиниця виміру «послуга», а в графі 6 зазначається «1».

У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5».

Форму податкової накладної та Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 №10, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.01.2014 за № 185/24962.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі. Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міністерства доходів і зборів України (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Питання-відповідь:

Чи повинні суб’єкти господарювання при наданні ритуальних послуг застосовувати реєстратори розрахункових операцій, за умови проведення розрахунків вдома у замовника?

 

Розрахункові операції за надані ритуальні послуги дозволено проводити без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій за умови, що розрахунки проводяться вдома у замовника.

(пункт 21 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2000 №1336).

 

Про порядок оподаткування пасивних доходів

Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровска нагадує, що з 1 липня 2014 року набирають чинності зміни щодо порядку оподаткування пасивних доходів громадян – дивідендів, процентів, роялті та інвестиційних доходів.

Відповідно до Закону України від 27.03.2014 №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» до загального річного доходу платника включатиметься дохід, отриманий у вигляді дивідендів, виграшів, призів та процентів, окрім тих процентів, сума яких не перевищує в рік сімнадцять прожиткових мінімумів для працездатної особи. Також не включатимуться до такого доходу проценти та дивіденди, що не підлягають оподаткуванню відповідно до норм Податкового кодексу України.

Оподатковуватимуться пасивні доходи за ставками 15%, 20% та 25% в залежності від їх загальної суми під час проведення річного перерахунку, результати якого зазначаються громадянами в податковій декларації.

Так, якщо отриманий дохід не перевищив 204 прожиткових мінімуми (а у 2014 році – це 248 472 грн.), ставка податку складатиме 15%.

Якщо сума доходу сягає від 204 до 396 прожиткових мінімумів (від     248 472 грн. до 482 328 грн.), до суми перевищення застосовуватиметься ставка 20%.

У разі отримання пасивного доходу понад 396 прожиткових мінімумів ставка, за якою оподатковуватиметься сума перевищення, становить 25%.

Під час річного перерахунку нарахований до сплати податок зменшується на суму, яка вже була утримана податковими агентами. Отриману позитивну різницю податку платник повинен включити до річної податкової декларації.

Також запроваджується оподаткування пенсій або щомісячного грошового утримання, які виплачуються з Пенсійного фонду України чи бюджету, якщо вони перевищують 10 тис. гривень. До суми перевищення застосовуватимуться ставки 15% або 17%.

При цьому порядок нарахування та оподаткування доходів у вигляді заробітної плати, доходів від підприємницької діяльності, в т.ч. платників єдиного податку, цим Законом не змінюється.

 

Питання-відповіді:

 

Чи має право ФОП на загальній системі оподаткування включити до витрат вартість ремонту (поліпшення) власних основних засобів (в тому числі касового апарату)?

До переліку витрат фізичної особи - підприємця, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з п.177.4 ст.177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). В податковому обліку реєстратори розрахункових операцій відносяться до групи 4 основних засобів (п.145.1 ст.145 ПКУ). До складу витрат включається сума витрат, що пов’язана з ремонтом та поліпшенням об’єктів основних засобів, у тому числі орендованих у розмірі, що не перевищує 10% сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року.

Проте, балансова вартість основних засобів має обліковуватись на бухгалтерських рахунках.

Відповідно до п. 2 ст.3 Закону України від 16.07.1999 №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон №996) бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством.

Дія Закону №996 поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на суб’єктів підприємницької діяльності, яким відповідно до законодавства надано дозвіл на ведення спрощеного обліку доходів і витрат, та що ведуть бухгалтерський облік і подають фінансову звітність у порядку, встановленому законодавством про спрощену систему обліку і звітності (ст.2 Закону №996).

Ведення бухгалтерського обліку витрат на придбання, виготовлення, ремонт (поліпшення) основних засобів (в т.ч. орендованих) чи нематеріальних активів для фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування законодавством не передбачено.

Тож, витрати на здійснення ремонту (поліпшення) основних засобів (в тому числі касових апаратів) не включаються до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування.

 

У складі яких витрат у податковому обліку слід відображати витрати на охорону праці?

Відповідно до абзацу «є» пп.138.8.5 п.138.8 ст.138 Податкового кодексу України, витрати на охорону праці, понесені підприємством відповідно до законодавства, включаються до загальновиробничих витрат, які формують собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Такі витрати визнаються витратами одночасно з отриманням доходів від реалізації (за винятком нерозподілених постійних загальновиробничих витрат, які включаються до складу собівартості реалізованої продукції у періоді їх виникнення) товарів, робіт та послуг (п.138.4 ст.138 Податкового кодексу України).

 

Найманий працівник йде в декретну відпустку. Як сплачувати єдиний соціальний внесок у даному випадку?

Відповідно до ст.4 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) є роботодавці, зокрема підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством.

Базою нарахування ЄВ для зазначених платників відповідно до п.1 частини 1 ст.7 Закону №2464 є сума нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці»

Згідно із ст.2 Закону України від 15.11.1996 №504/96-ВР «Про відпустки» (далі – Закон №504) право на відпустки мають громадяни України, які перебувають у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності та галузевої належності, а також працюють за трудовим договором у фізичної особи, в тому числі на соціальну відпустку згідно п.4 ст.4 цього Закону - відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Крім того, підприємство за рахунок власних коштів може надавати жінкам частково оплачувану відпустку та відпустку без збереження заробітної плати для догляду за дитиною більшої тривалості (ст.18                Закону №504).

Таким чином, суми виробничих премій працівникам, які знаходяться у відпустках у зв’язку з вагітністю, пологами і по догляду за дитиною до 3 та 6 років, є базою для нарахування та утримання ЄВ.

 

Підприємство уклало з нерезидентом зовнішньоекономічний контракт, у якому зі сторони іноземного контрагента проставлено лише підпис. Чи обов’язкова в зовнішньоекономічному контракті печатка нерезидента?

За загальними правилами, що діють на території України договори між суб’єктами господарювання повинні скріплятися печатками (п.2 ст.207 Цивільного кодексу України).

Виняток зроблено лише для фізичних осіб - підприємців, які працюють без печатки. На договорах достатньо підпису підприємця.

Інша картина з необхідністю наявності у договорі печатки іноземного суб’єкта господарювання.

Якщо зовнішньоекономічний договір за його участі укладено в Україні та його форму підпорядковано вітчизняним законам, то печатка іноземної сторони договору обов’язкова. Коли ж контракт підписано за кордоном і право місця його укладання не вимагає наявності печатки, то вона не обов’язкова - достатньо лише підпису іноземного учасника угоди.

Тож, вимога про наявність у зовнішньоекономічному контракті печаток залежить від місця його укладення. Якщо договір укладено та підписано в Україні, то мають бути відбитки печаток усіх сторін такого договору, а коли за межами нашої країни - печатка іноземного учасника може бути відсутньою (за правом країни, в якій договір укладено).

 

Фермерське господарство після складання річного звіту розподілило прибуток і нарахувало дивіденди своїм членам. Яку процентну ставку податку на доходи фізичних осіб потрібно застосувати до таких дивідендів?

До складу загального місячного/річного оподатковуваного доходу платника податку включається, зокрема, дохід у вигляді дивідендів (крім дивідендів, визначених у пп.165.1.18 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)), порядок оподаткування яких регулюється п.170.5 ст.170 ПКУ (пп.164.2.8 п.164.2 ст.164 ПКУ).

Відповідно до пп.170.5.3 п.170.5 ст.170 ПКУ дивіденди, нараховані платнику податку емітентом корпоративних прав - резидентом, що є юридичною особою, оподатковуються за ставкою, визначеною у п.167.2 ст.167 ПКУ, крім дивідендів на користь фізичних осіб (у тому числі нерезидентів) за акціями або іншими корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, які згідно із пп.153.3.7 п.153.3 ст.153 ПКУ прирівнюються з метою оподаткування до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням.

Таким чином, у разі виплати членам фермерського господарства доходу у вигляді дивідендів залежно від внеску до статутного капіталу, такий дохід оподатковується за 5% ставкою податком на доходи фізичних осіб, визначеною п.167.2 ст.167 Кодексу.

Крім того, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються інші доходи, у т.ч. від розподілу прибутку, що виплачуються фермерським господарством його членам, крім зазначених у ст.165 ПКУ (пп.164.2.19 п.164.2 ст.164 ПКУ).

Юридична особа незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі), зобов’язана нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV ПКУ, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому ст.18 та розділом IV ПКУ.

Таким чином, доходи членів фермерських господарств, одержані від виконання трудової функції у цих господарствах за рахунок розподілу доходу (прибутку) таких господарств, повинні включатися до місячного (річного) оподатковуваного доходу цих платників податку та оподатковуватися з урахуванням пп.164.2.19 п.164.2 ст.164 за ставкою                 15 (17)%, визначеною п.167.1 ст.167 ПКУ.

 За низку податкових порушень дніпропетровське підприємство

сплатило до бюджету майже 750 тис. грн.

Працівники Міндоходів Дніпропетровської області за результатами перевірки одного з підприємств регіону донарахували 744 тис. грн.

ТОВ «М», яке здійснює виробництво та торгівлю м’ясними виробами, не відобразило в своїй діяльності доходи у сумі понад 2 мільйонів гривень. «Сховані» доходи підприємство отримало від роялті - винагороди за надання у використання іншим підприємствам власного знаку для товарів і послуг.

У підприємства також відсутні первинні документи на суму  100 тис. грн., які б підтверджували розмови по мобільному зв’язку.

Крім того, ТОВ «М» не сплатило податок на доход нерезидента у вигляді «інжинірингу» у сумі 74 тис. грн.

Відтак, «зекономлені» податки та штрафні санкції у сумі 744 тис. грн. підприємство – порушник сплатило до казни у повному обсязі.

 

Інформація масово-роз’яснювального характеру:

 

Податкові зобов’язання

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області закликає суб’єктів господарювання сплачувати свої податкові зобов’язання вчасно та в повному обсязі.

Шановні платники, пам’ятайте про важливість вчасного розрахунку з бюджетом, адже наявність податкової заборгованості у будь-якому розмірі – явище, що порушує права всіх громадян, позбавляючи державу джерел фінансування різноманітних потреб суспільства.

 

 

 

Податок за земельну ділянку, відведену для будівництва

Податковим кодексом України не передбачено звільнення юридичних осіб від сплати податку за земельні ділянки, відведені для будівництва, і такі земельні ділянки не віднесено до категорій, які не підлягають оподаткуванню.

Отже, якщо земельна ділянка перебуває на стадії будівництва або відведена під майбутнє будівництво, то до завершення будівництва, терміни якого визначено в проектній документації при проведенні її нормативної грошової оцінки, застосовується коефіцієнт 0,5, а податок за таку земельну ділянку обчислюється за ставками, визначеними статтями 274 та 275 Податкового кодексу України.

 

Передача в оренду власного земельного паю

Від сплати земельного податку звільняються на період дії фіксованого сільськогосподарського податку власники земельних часток (паїв) за умови передачі земельних часток (паїв) в оренду платнику фіксованого сільськогосподарського податку.

Доходи, нараховані (виплачені, надані) таким власникам за цивільно-правовими договорами, оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою, визначеною пунктом 167.1 статті 167 Податкового кодексу України - 15%, а у разі, якщо загальна сума доходу у звітному податковому місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, ставка податку становить 17% до суми перевищення.

 

Земельний податок при погодинній оренді

Якщо платники земельного податку, які користуються пільгами, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин) (пункт 287.7 статті 287 Податкового кодексу України).

 

Послуги з куріння кальяну

Тютюнові вироби – це сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарелли, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування.

Роздрібна торгівля – це діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків.

Роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Тож, суб’єкт господарської діяльності, який надає послуги з куріння кальяну, а також реалізує тютюнові замінники для куріння кальяну, може здійснювати таку діяльність лише за наявності ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.

 

Безготівкові розрахунки при реалізації алкогольних напоїв

Роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій, через електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), внесений до ліцензії на підставі заяви суб’єкта підприємницької діяльності та довідки органу доходів і зборів про реєстрацію електронного контрольно-касового апарату (книги обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

 

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу не перевищує 3 роки

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу не може перевищувати 1095 днів від дня поміщення цих товарів у зазначений митний режим.

Строк зберігання у такому митному режимі підакцизних товарів, іноземних товарів, які були попередньо поміщені у митні режими транзиту, тимчасового ввезення або переробки на митній території України, а також продуктів переробки не може перевищувати 365 днів від дня поміщення їх у митний режим митного складу.

Іноземні товари, що зберігаються в митному режимі митного складу, до закінчення строку їх придатності або строків зберігання повинні бути задекларовані для ввезення на митну територію України в іншому митному режимі або реекспортовані.

Якщо іноземні товари під час зберігання в митному режимі митного складу були зіпсовані або ушкоджені внаслідок аварії чи дії обставин непереборної сили, такі товари за умови належного підтвердження зазначених фактів дозволяється декларувати для вільного обігу на митній території України так, ніби вони були ввезені в зіпсованому (ушкодженому) стані.

Строк зберігання у митному режимі митного складу товарів, призначених для експорту, не може перевищувати одного року з дати поміщення їх у цей режим. До закінчення зазначеного строку такі товари повинні бути вивезені за межі митної території України.

У разі невиконання вимог щодо розпорядження товарами, що зберігаються в митному режимі митного складу, утримувач митного складу повинен протягом 30 днів після закінчення строку зберігання цих товарів у такому митному режимі передати їх на склад органу доходів і зборів, а в разі закінчення строку придатності зазначених товарів - задекларувати їх у митний режим знищення або руйнування.

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі. Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міністерства доходів і зборів України (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Питання-відповідь:

Підприємство перераховує первинній профспілковій організації кошти на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу. Чи відноситься ця сума коштів до складу витрат підприємства?

Платник податку має право включити до витрат, які враховуються при обчисленні податку на прибуток підприємства, суми коштів, перераховані роботодавцями первинним профспілковим організаціям на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу, в межах чотирьох відсотків оподатковуваного прибутку за попередній звітний рік за умови, що такі витрати передбачені колективним договором (угодою).

Якщо за результатами попереднього звітного року платником податку отримано від’ємний результат об’єкта оподаткування, то сума коштів, що перераховується, визначається з урахуванням оподатковуваного прибутку, отриманого в році, що передує року декларування такого річного від’ємного значення, але не раніш як за чотири попередні звітні роки.

Вказана норма визначена у пп.138.10.6 п.138.10 ст.138 Податкового кодексу України.

 

«Бронза» представника Міндоходів Дніпропетровщини

Під час Чемпіонату Європи серед ветеранів по дзюдо оперативний уповноважений ДПІ у Красногвардійському районі міста Дніпропетровська Віталій Рижий виборов почесну «бронзу».

На проведення Чемпіонату у червні 2014 року у місті Прага зібралися силовики всіх країн Європи, при цьому найбільш представницькими були команди з Франції та Росії.

Одержавши першу перемогу над спортсменом італійської команди, Віталій Рижий провів бій з росіянином, минулорічним чемпіоном світу. В бою він отримав травму, але пересиливши біль, зміг перемогти представників команд Швейцарії та Азербайджану. А під час бою з сербським спортсменом зміг вибороти почесне третє місце і привезти до Дніпропетровську бронзову медаль Чемпіонату.

У вересні 2014 року, вже у Іспанії, відбудеться черговий Чемпіонат світу по дзюдо серед ветеранів. Не дивлячись на отримане ушкодження Віталій Рижих твердо заявив, що прийме участь у Чемпіонаті, і звичайно, хоче перемогти!

 

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області скоординовано заходи

на усунення передумов корупції

За 6 місяців 2014 року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за основними лініями роботи взято участь у проведенні 175 службових розслідувань та перевірок, за результатами яких встановлено 113 фактів порушення вимог діючих законодавчих та нормативно-правових документів з боку співробітників структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, зокрема:

- проведено 62 перевірки стану охорони та пожежної безпеки приміщень структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, при цьому у всіх випадках були виявлені недоліки;

- відкрито 20 кримінальних проваджень, в тому числі 2 – за фактом вимагання та отримання хабара;

- виявлено 20 кримінальних правопорушень, скоєних співробітниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області;

- складено 5 адміністративних протоколів про порушення вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Безпосередньо за матеріалами управління внутрішньої безпеки відкрито            19 кримінальних проваджень; виявлено 19 кримінальних правопорушень, в тому числі 1 – за фактом вимагання та отримання хабара; складено                         5 адміністративних протоколів про порушення вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

В якості профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, співробітниками управління внутрішньої безпеки проведено: 433 лекції та співбесіди зі працівниками та кандидатами на працевлаштування до органів Міндоходів; винесено 90 офіційних застережень про недопущення протиправної поведінки; матеріали УВБ, в тому числі про функціонування сервісу «Пульс» транслювались у 80 теле- та радіопрограмах, 18 опубліковано у друкованих ЗМІ, 27 - у мережі Інтернет; перевірено 186 кандидатів на зайняття посад в органах Міндоходів, з яких 13 відмовлено у призначенні на посаду.

 

Інформація масово-роз’яснювального характеру:

 

До уваги платників податків і зборів!

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує платникам, які  в умовах дестабілізації ситуації в країні втратили дані розрахункових рахунків для сплати платежів до бюджету. Ви маєте можливість відновлення даної інформації, скориставшись веб-порталом Міністерства доходів і зборів України за посиланням: http://minrd.gov.ua/byudjetni-rahunki.

 

Про максимальні роздрібні ціни на тютюнові вироби

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує про розміщення на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України Переліку встановлених виробником або iмпортером максимальних роздрiбних цiн на тютюновi вироби, станом на 1 липня 2014 року, за адресою: http://minrd.gov.ua/ Головна/ ДОВIДНИКИ, РЕЄСТРИ, ПЕРЕЛIКИ/ ПЕРЕЛIКИ/

 

Перереєстрація суб’єкта господарювання у разі зміни місцезнаходження

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що у разі зміни місцезнаходження/місця проживання платників з території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на місцезнаходження/місце проживання в областях та місті Києві й отримання контролюючими органами відомостей про проведення реєстраційних дій у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо таких змін або заяв і документів про проведення зазначених змін в установленому порядку платниками, для яких законом встановлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру, облік таких платників здійснюються з урахуванням наступного:

контролюючі органи в областях та місті Києві за новим місцезнаходженням/місцем проживання платників податків здійснюють обробку відомостей із Єдиного державного реєстру або приймання заяв і документів від платників податків, а також взяття на облік платників за основним місцем обліку (стан «0») не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відомостей з Єдиного державного реєстру чи заяв від платників. Доопрацьоване програмне забезпечення ІС «Податковий блок» введене в експлуатацію;

стосовно платників, які змінили місцезнаходження/місце проживання до впровадження нової програмної функції та не були взяті на облік як платники за новим місцезнаходженням/місцем проживання, процедури щодо взяття на обік за новим місцезнаходженням/місцем проживання в областях та місті Києві будуть проведені автоматично (неосновне місце обліку зі станами «50», «56» чи «17» буде змінене на основне місце обліку зі станом «0»);

після взяття на облік платники сплачують податки, збори, єдиний внесок, подають декларації (звіти, розрахунки) та виконують інші обов’язки платників за новим місцем знаходженням/місцем проживання в областях та місті Києві.

З інформацією щодо перереєстрації суб’єктів господарювання можна ознайомитись на сайті Державної реєстраційної служби України за посиланням: http://www.drsu.gov.ua/show/1035.

 

Форми № 1-ОПП, № 5-ОПП та № 20-ОПП у разі зміни місцезнаходження платників з території Автономної Республіки Крим

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що у разі зміни місцезнаходження/місця проживання платників з території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на місцезнаходження/місце проживання в областях та місті Києві, контролюючі органи в областях та м. Києві здійснюють взяття на облік таких платників податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – ЄДР).

Отже, заяви за формами №1-ОПП (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів) та № 5-ОПП (для фізичних осіб – підприємців) такими платниками до контролюючого органу не подаються.

Повідомлення за формою №20-ОПП (про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність) при зміні місцезнаходження платника податків, повторно також не подається.

 

Відмова від облікової картки громадянам,

які перебувають на обліку в АР Крим

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу.

Для забезпечення реалізації прав фізичних осіб, місцем проживання (реєстрації) яких є Автономна Республіка Крим, на одержання адміністративних послуг, а також реалізації права громадян України на присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або взяття на облік за серією та номером паспорта територіальні органи Міндоходів забезпечують прийом зазначеної категорії громадян у будь-якому територіальному органі Мін доходів беззаперечно.

Тож, громадяни, місцем проживання (реєстрації) яких є Автономна Республіка Крим, для подання облікової картки за формою №1ДР, Повідомлення №1П (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків), заяв за формою №5ДР/5ДРП, а також для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі можуть звернутися до будь-якого територіального органу Міндоходів.

 

 

Довідка про доходи осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, надається тільки за звітний рік

Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, можуть отримати довідку про доходи. Для цього зазначені особи повинні подати відповідний запит до органу доходів і зборів за місцем своєї податкової адреси. Така довідка видається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. Довідка формується на підставі поданої податкової декларації такої фізичної особи.

Оскільки звітним періодом для фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, є рік, то довідку про доходи таких суб’єктів господарювання орган доходів і зборів надає за період, що дорівнює звітному року.

Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, регулюється положеннями              статті 178 Податкового кодексу України.

 

Питання-відповіді:

Як одному з батьків отримати облікову картку для неповнолітньої дитини, якщо місце реєстрації батьків в АР Крим?

Територіальні органи Міндоходів забезпечують прийом фізичних осіб, місцем проживання (реєстрації) яких є Автономна Республіка Крим у будь-якому територіальному органі Міндоходів. Особи, місцем проживання (реєстрації) яких є Автономна Республіка Крим, для подання Облікової картки за формою №1ДР, Повідомлення №1П (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків), заяв за формою №5ДР/5ДРП, а також для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі можуть звернутися до будь-якого територіального органу Міндоходів.

Облікові картки фізичних осіб віком до шістнадцяти років або неповнолітніх осіб, які ще не отримали паспорта, подаються одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявність свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію (п.5 р. II Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 №779).

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 24.03.2014                       №6681/799-99-18-02-01-17).

 

Чи має можливість неповнолітня дитина через свої релігійні переконання відмовитися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків?

Неповнолітня особа має право через свої релігійні переконання відмовитися від прийняття реєстраційного номеру облікової картки платника податку та здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта після отримання паспорта громадянина України при досягненні нею 16-річного віку.

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Просмотров: 417 | Добавил: cmik | Теги: 1273 судові справи, вирішено, на користь держави, Дніпропетровськ, На Дніпропетровщині | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024