Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 20:55
Главная » 2014 » Май » 26 » На Дніпропетровщині оперативники Міндоходів викрили підприємство з тіньовими доходами
15:00
На Дніпропетровщині оперативники Міндоходів викрили підприємство з тіньовими доходами

 

За податкові махінації дніпропетровське підприємство

сплатило до казни 750 тис. грн.

Перевірка одного з дніпропетровських підприємств, яке займається наданням в оренду та експлуатацію власного або орендованого нерухомого майна, виявила ухилення від сплати до бюджету податку на прибуток.

Фахівці управління податкового та митного аудиту ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області встановили, що підприємство завищило витрати за рахунок віднесення до їх складу сум попередньої (авансової) оплати за роботи та послуги (будівельно – монтажні та ремонтні роботи, розробка проектної документації) на суму понад 2 мільйони гривень.

Як результат, «заощаджений» податок на прибуток підприємству довелось сплатити в казну, а ще, за приховування податку – штраф.

Наразі підприємство – порушник перерахувало до бюджету всю належну до сплати суму в повному обсязі, а саме 750 тис. грн.

 

Дніпропетровському підприємству донараховано

110 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб

Нещодавно фахівцями одного з територіальних підрозділів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області спільно з районним відділом Дніпропетровського міського управління ГУ МВС України проведені заходи щодо виявлення порушень податкового законодавства під час виплати заробітної плати на підприємстві «М» та донараховано 110 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.

З’ясувалось, що протягом 2011 – 2013 років в порушення норм податкового законодавства підприємство «М» не оподатковувало суми доходів у вигляді вартості проживання фізичних осіб, які не працювали на підприємстві, та суми, перераховані за надані послуги фізичним особам, які не перебували у трудових відносинах з підприємством. Крім того, не утримувався податок на доходи фізичних осіб з керівника, який використовував грошові кошти підприємства «М» на оплату рахунків у закладах харчування.

Отже, з сум, отриманих фізичними особами та керівником підприємства та неоподатковуваних згідно норм Податкового кодексу України міндоходівцями нараховано 109,8 тис. грн., в тому числі: ПДФО та штрафну санкцію у розмірах 69,6 тис. грн. та 40,2 тис. грн. відповідно.

 

Інформація масово - роз´яснювального характеру:

Вартість спецодягу та засоби індивідуального захисту

На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов’язаних із забрудненням або здійснюваних у несприятливих температурних умовах, роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок безоплатну видачу працівникам спеціального одягу, взуття та інших засобів індивідуального захисту. Роботодавець може додатково, понад встановлені норми, видавати працівникові певні засоби індивідуального захисту, якщо фактичні умови праці цього працівника вимагають їх застосування.

Витрати на забезпечення працівників спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту, що необхідні для виконання професійних обов’язків, платник податку на прибуток підприємств вправі врахувати при визначенні об’єкта оподаткування у складі витрат, якщо ці засоби включені до переліку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України, та/або галузевими нормами безоплатної видачі працівникам спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту.

Що стосується податку на доходи фізичних осіб, то до доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, належить, зокрема, вартість безоплатного спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту, якими роботодавець забезпечує платника податку відповідно до Закону України «Про охорону праці», спеціального (форменого) одягу та взуття, що надаються роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах. Порядок забезпечення, перелік та граничні строки використання спеціального і (у тому числі форменого) одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту встановлюються Кабінетом Міністрів України та/або галузевими нормами безоплатної видачі працівникам спеціального (форменого) одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту. Тож, у період дії трудових відносин між роботодавцем і працівником вартість спецодягу, зокрема, засобів індивідуального захисту не розглядається як об’єкт оподаткування податком на доходи фізичних осіб.

При переході зазначеного майна у власність працівника - платника податку, зокрема, при неповерненні працівником майна до проведення підприємством остаточного розрахунку з ним при звільненні або переході на іншу роботу, де такий спецодяг не потрібен, такий дохід є додатковим благом такого працівника - платника податку і оподатковується за ставками 15-17% від вартості майна.

 

Навчальні збори у звітності по ЄСВ

За працівниками, призваними на військові збори, зберігається місце роботи і середня заробітна плата. Заробітна плата виплачується за відпрацьований час до дня припинення роботи у зв’язку з від’їздом на збори, а також середня заробітна плата за перші півмісяця зборів. Виплата середнього заробітку військовозобов’язаним, у т. ч. резервістам, призваним на збори, проводиться підприємствами, установами та організаціями, в яких працюють призвані на збори громадяни. На період мобілізації, на особливий період, але не довше ніж один рік, за працівниками також зберігається місце роботи і середня заробітна плата. Таку норму запроваджено з 1 квітня                2014 року Законом України від 27.03.2014 №1169-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення проведення мобілізації».

Спеціального коду «типу нарахувань» для відображення середньої заробітної плати у таблиці 6 додатка 4 звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування законодавством не встановлено. У разі, якщо період мобілізації або перебування працівника на військових зборах обмежується одним місяцем, середня заробітна плата, нарахована за цей час, відображається сукупно із заробітною платою за такий звітний місяць. Якщо період мобілізації або перебування працівника на військових зборах виходить за межі одного календарного місяця, то «перехідна» сума середньої заробітної плати відображається окремим рядком за наступний календарний місяць, аналогічно відпускним, але без зазначення типу нарахування.

У разі, якщо військовозобов’язаний був призваний зі щорічної чи додаткової відпустки, за погодженням з роботодавцем такі відпустки підлягають продовженню після закінчення зборів або перенесенню на інший строк. В останньому випадку перерахунок відпускних, а саме їх сторнування, відображається у таблиці 6 додатка 4 звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до загальновстановлених правил формування персоніфікованих даних у таких випадках, із застосуванням знаку «-».

(Лист Пенсійного фонду України від 11.04.2014 №9846/05-10).

 

Платіжний термінал для платника єдиного податку

Підприємці – платники єдиного податку не відносяться до тієї категорії суб’єктів господарювання, які зобов’язані при розрахунках з покупцями використовувати термінали.

Якщо покупці розраховуються тільки готівковими грошовими коштами, то ця сума в день її отримання вважатиметься виручкою підприємця і повинна бути відображена в кінці робочого в Книзі доходів і витрат по ф. №10.

Якщо підприємець вирішив встановити в магазині платіжний термінал, то йому необхідно мати рахунок в банку.

При використанні платіжних систем і у покупця, і у продавця залишається документ, підтверджуючий суму покупки, а також номер платіжної карти, з якою підприємцю повинні бути зараховані грошові кошти. Такий же документ формується і в банку, в якому у покупця відкритий картковий рахунок. З цього рахунку гроші перераховуються на розрахунковий рахунок підприємця. Терміни зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок підприємця встановлюються в договорі з банком, чий термінал встановлений в магазині. Як правило, гроші зараховуються наступного дня після проведення операції, рідше протягом двох-трьох днів. Банк зараховує на розрахунковий рахунок підприємця суму менше, ніж вказана в розрахунковому документі, оскільки він відразу утримує суму комісійної винагороди, розмір якого визначений в договорі. У виписці банку відображаються номер платіжної карти покупця, сума грошових коштів, зарахована на рахунок підприємця, і сума грошових коштів, утримана банком.

У Книзі ф. №10 підприємець відображає вилучені кошти в день зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок як одержану виручку від реалізації товару. При цьому її розмір необхідно збільшити на суму винагороди, утриману банком, оскільки фактично з платіжної картки покупця перераховується вартість придбаного товару.

Якщо не врахувати у виручці розмір оплати за послуги банку, то може бути занижений загальний обсяг виручки в 500 тис. грн., який дозволяє підприємцю застосовувати спрощену систему оподаткування.

 

Ліцензії у податковому обліку

У бухгалтерському обліку ліцензії, за умови їх відповідності критеріям визнання активів, відображаються у складі інших нематеріальних активів.

Придбаний або отриманий нематеріальний актив відображається в балансі, якщо є ймовірність одержання майбутніх економічних вигод, пов’язаних із його використанням, та його вартість може бути достовірно визначена.

До складу інших витрат включаються витрати звичайної діяльності (крім фінансових), не пов’язані безпосередньо з виробництвом та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, зокрема на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, встановленим для основних засобів розділом I Податкового кодексу України, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів).

Ознаки віднесення активу до основних засобів: вартість активу має бути більшою за 2500 грн. та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) з дати введення в експлуатацію має бути більшим за рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік).

Тобто, якщо термін дії ліцензії, виданої відповідним державним органом для провадження господарської діяльності, не перевищує одного року, та/або її вартість не перевищує 2500 гривень, то витрати на придбання такої ліцензії включаються до складу інших витрат звичайної діяльності.

Якщо вартість ліцензії, виданої відповідним державним органом для провадження господарської діяльності, перевищує 2500 гривень та строк її використання становить понад один рік, то витрати на придбання такої ліцензії обліковуються як витрати на придбання нематеріального активу 6 групи, який підлягає амортизації.

 

З відкриттям регулярного рейсу до Грузії у Дніпропетровських митників побільшало роботи

З 27 квітня 2014 року у митників посту «Дніпропетровськ - аеропорт» Дніпропетровської митниці Міндоходів побільшало роботи – в цей день здійснено перший рейс з Дніпропетровська до Тбілісі, який в подальшому здійснюватиметься щонеділі. Першим рейсом до Грузії з України вилетіло  26 пасажирів. Дніпропетровський аеропорт зворотнім рейсом прийняв           8 пасажирів. Всі пасажири для проходження обрали зелений коридор і з мінімальною затримкою за одну – дві хвилини пройшли митні процедури.

Загалом, з 1 січня 2014 року митним постом у Дніпропетровському аеропорту зафіксовано лише три випадки контрабанди і всі вони пов’язані з незнанням митного законодавства. Так, у громадянина Донецької області, який вилітав з Дніпропетровська до Москви, після проходження зеленого коридору, під час опитування та огляду багажу, було виявлено колекцію монет, серед яких 50-ти гривнева срібна ювілейна монета на реверсі якої зображено сюжет повісті М.В. Гоголя «Ніч перед Різдвом». Срібна монета 999-ї проби є банківським металом, що при переміщенні через кордон повинен обов’язково вноситися в митну декларацію.

Всього з початку року на митному посту «Дніпропетровськ – аеропорт» оформлено пропуск більше 95 тисяч пасажирів, з них - 47 тисяч 318 вилітали за кордон та 48 тисяч 539 прийняв Дніпропетровський аеропорт. Основні напрямки перельотів: Відень, Стамбул, Тель-Авів, Москва та Єреван. При цьому, з початку сезону відпочинку значно активізуються напрямки курортів у Туреччині, Єгипті та Арабських Еміратах.

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області просить всіх, хто планує скористатися авіарейсами з Дніпропетровського аеропорту, напередодні вильоту ознайомитися з правилами перетину державного кордону, щоб від подорожі залишилися лише приємні спогади.

 

Інформація масово - роз´яснювального характеру:

 

Своєчасно подайте квартальну звітність

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує платникам, що              12 травня останній день подання:

- декларації з ПДВ за І квартал 2014 року платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу;

- розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів за               І квартал 2014 року;

- декларації зі збору за спеціальне використання води за І квартал           2014 року;

- розрахунку за користування надрами за І квартал 2014 року;

- декларації з екологічного податку за І квартал 2014 року;

- декларації зі збору за місця для паркування транспортних засобів за           І квартал 2014 року;

- декларації з туристичного збору за І квартал 2014 року;

- декларації платника єдиного податку – юридичними особами за              І квартал 2014 року;

- податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку за ф. №1ДФ;

- податкової декларації платника єдиного податку для платників ІІІ та V груп;

- податкової декларації про майновий стан і доходи фізичними особами – підприємцями, які вперше зареєстровані протягом кварталу або перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування;

- декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами за І квартал 2014 року базового податкового періоду, який дорівнює кварталу;

- подання декларації з податку на прибуток підприємств за І квартал 2014 року.

 

Збір за використання води

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що водокористувачі самостійно обчислюють збір за спеціальне використання води та збір за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики і рибництва щокварталу наростаючим підсумком з початку року, а за спеціальне використання води для потреб водного транспорту - починаючи з першого півріччя поточного року, у якому було здійснено таке використання.

Збір обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об'єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок збору та коефіцієнтів.

За обсяги води, переданої водокористувачем - постачальником іншим водокористувачам без укладення з останніми договору на поставку води, збір обчислюється і сплачується таким водокористувачем - постачальником.

Обсяг фактично використаної води обчислюється водокористувачами самостійно на підставі даних первинного обліку згідно з показаннями вимірювальних приладів.

 

Пільги щодо сплати земельного податку

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що статтею 281 Податкового кодексу України чітко визначено категорії фізичних осіб, які мають право на пільги щодо сплати земельного податку, та надано вичерпний перелік видів земельних ділянок та їх розмір, щодо яких зазначені категорії фізичних осіб мають право скористатись пільгами.

До даного переліку не включено земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв).

Тож, пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб за земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв), не передбачені, і, відповідно, земельний податок за такі ділянки справляється на загальних підставах.

 

Банкам - про ціну банківських послуг

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що методику визначення ціни банківських послуг затверджує Національний банк України та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

У зв’язку з цим, до затвердження спеціальної методики визначення ціни банківських послуг банківські установи визначають звичайні ціни у контрольованих операціях, використовуючи загальні положення статті 39 Податкового кодексу України.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 28.04.2014 №9920/7/99-99-19-03-01-17).

 

Перерахунок податку на нерухоме майно для юридичних осіб

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що в зв’язку зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України Законом України від 27.03.2014 №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» (далі – Закон), у ст.265 Податкового кодексу України слова «житлова площа» замінено словами «загальна площа» у відповідному відмінку, в результаті чого з 1 квітня 2014 року змінилася база оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, як для юридичних, так і фізичних осіб – власників об’єктів житлової нерухомості.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт (пп.265.7.5 п.265.7 ст.265 Податкового кодексу України).

Відповідно до пп.265.6.1 п.265.6 ст.265 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

Форма Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 №766 «Про затвердження форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» (далі – Наказ), передбачає подання уточнюючої декларації у разі уточнення податкових зобов’язань.

Таким чином, платники податку – юридичні особи зобов’язані були подати  декларації за звітний 2014 рік до 20 лютого 2014 року, тобто до дати зміни бази оподаткування, в якій розраховано податкове зобов’язання за                       2014 рік з поквартальною розбивкою.

Отже, з метою забезпечення виконання Закону в частині зміни бази оподаткування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  податкові зобов’язання платників податку – юридичних осіб потребують перерахунку з урахуванням загальної площі об’єктів житлової нерухомості, у т.ч. їх часток, як бази оподаткування для такого податку з 01 квітня                  2014 року.

За І квартал 2014 року перерахунок податкового зобов’язання проводити не потрібно.

За результатами перерахунку пропонується подати не пізніше 30 липня 2014 року (граничного терміну сплати авансових внесків з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за ІІ квартал 2014 року) уточнюючі декларації. При цьому, до уточнюючої декларації платник має право додати доповнення, відповідно до абз.2 п.46.4 ст.46 Податкового кодексу України, в якому зазначити, що податкові зобов’язання збільшуються на виконання вимог ст.265 Податкового кодексу України зі змінами, внесеними Законом.

Пунктом 4 розділу ІV Закону доручено Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності Законом забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Таким чином, до затвердження нових форм звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платникам податків – юридичним особам у колонці 3 «Житлова площа об’єкта житлової нерухомості» форми декларації, затвердженої Наказом, та колонці 7 «Житлова площа відповідно до документів, що підтверджують право власності (усього)», колонці 9 «Розмір частки/поділу житлової площі, яка знаходиться у спільній частковій, спільній сумісній власності³» додатка до такої декларації пропонується вказувати (зазначати) загальну площу об’єкта житлової нерухомості, у т.ч. його частки.

(Узагальнююча податкова консультація щодо оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.04.2014 №263).

 

Податок на нерухоме майно для фізичних осіб

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що у 2014 році фізичним особам податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, нараховується за перший базовий податковий (звітний) період - 2013 рік і базою оподаткування буде житлова площа об’єктів житлової нерухомості, у т.ч. їх часток.

Податкові повідомлення-рішення про нараховані суми податку на нерухоме майно за 2013 рік фізичні особи отримають до 1 липня 2014 року і зобов’язані будуть сплатити податок до 29 серпня 2014 року включно. Фізичним особам, які сплатили податок на нерухоме майно у 2013 році, такі кошти будуть зараховані як сплачений податок на нерухомість у 2014 році.

Обчислення сум податку для фізичних осіб за звітний 2014 рік відбудеться у 2015 році (до 01 липня), а податок буде розрахований з житлової площі об’єкта житлової нерухомості, у т.ч. його частки за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 (включно), та із загальної площі об’єкта житлової нерухомості, у т.ч. його частки з 01.04.2014 по 31.12.2014 (включно).

 

Порядок сплати податку на прибуток

Платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, тобто не пізніше 30 числа звітного місяця. Авансові внески сплачуються у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.

Платники податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року, тобто новостворені, сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році без подання податкової декларації за звітні (податкові) періоди календарний квартал, півріччя та дев'ять місяців та не сплачують авансового внеску.

Платники податку, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний (податковий) період не перевищують 10 мільйонів гривень, та неприбуткові установи (організації) сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації, яку подають до контролюючого органу за звітний (податковий) рік і не сплачують авансових внесків.

У разі якщо платник податку, який сплачує авансовий внесок, за підсумками першого кварталу звітного (податкового) року не отримав прибуток або отримав збиток, він має право подати податкову декларацію та фінансову звітність за перший квартал. Такий платник податку авансових внесків у другому - четвертому кварталах звітного (податкового) року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до контролюючого органу в порядку, передбаченому Податковим кодексом України.

Платник податку, який за підсумками минулого звітного (податкового) року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов’язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у наступному році, а за підсумками першого кварталу отримує прибуток, має подати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов’язань.

У складі річної податкової декларації платником податку подається розрахунок щомісячних авансових внесків, які мають сплачуватися у наступні дванадцять місяців. Визначена в розрахунку сума авансових внесків вважається узгодженою сумою грошових зобов’язань. При цьому дванадцятимісячний період для сплати авансових внесків визначається починаючи з березня поточного звітного (податкового) року по лютий наступного звітного (податкового) року включно.

Нагадуємо, податкова декларація та розрахунок щомісячних авансових внесків за базовий звітний (податковий) рік подаються протягом                            60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

З цим та іншими питаннями можна ознайомитись у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі. Скористатись послугою можна за електронною адресою http://zir.minrd.gov.ua або через веб-портал Міністерства доходів і зборів України (вкладника «Інформаційно-довідковий ресурс»).

http://kraina.name/articles/kriminal/85327-vidpovidalnist-za-uhilennya-vid-splati-podatkiv/

Відповідальність за ухилення від сплати податків

Під час перевірки фінансової діяльності однієї з криворізьких фірм, яка спеціалізувалася на вирощуванні зернових і технічних культур, слідче управління фінансових розслідувань Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області виявило використання фінансової схеми, що дозволяла бізнесменам ухилятися від сплати податків.

Фінансові махінації дозволили фірмі «зекономити» на ПДВ близько п’яти мільйонів гривень. Враховуючи те, що сума невиплаченого до Державного бюджету податку становить більше однієї тисячі мінімальних заробітних плат, такі дії кваліфікуються, як несплата податку у особливо великих розмірах.

На підставі отриманих матеріалів, слідчими Криворізького управління фінансових розслідувань Міндоходів області розпочато кримінальне впровадження за фактом ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах.

 

Інформація масово - роз´яснювального характеру:

 

http://kraina.name/articles/korrupciya/85322-schodo-pripinennya-korupcii/

Щодо припинення корупції

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності митниці та ДПІ області ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області нагадує платникам про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс».

Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

- труднощі в спілкуванні;

- некоректне ставлення;

- перевищення повноважень;

- неякісне обслуговування

та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

http://kraina.name/articles/

Щодо автономних торговельних преференцій Євросоюзу для українських товарів

Європейський союз в односторонньому порядку планує надати Україні автономні торговельні преференції. Завдяки цьому будуть зменшені або скасовані митні збори ЄС на товари, що походять з України.

Так, наприклад, завдяки запровадженню квотування у двосторонній торгівлі між Україною та ЄС українські виробники отримають можливість завозити певні обсяги даних товарів без справляння увізних мит. Тобто під загальний режим імпорту підпадатимуть лише товари, які перевищують визначений обсяг. Вони оподатковуватимуться за тими ж умовами, які діють в Україні сьогодні.

Застосування автономних торговельних преференцій орієнтовно розпочнеться з травня 2014 року.

Детальніше ознайомитися з довідкою щодо автономного преференційного торгового режиму ЄС для України, інструкцією щодо правил проходження, які будуть застосовуватися при експорті до держав-членів ЄС, а також проектом Регламенту Європейського Парламенту та Ради стосовно скорочення або скасування митних зборів на товари, що походять з України, можна на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/MixedList?tag=AvtonomniiPreferentsiiniiTorgovelniiRezhimYesDliaUkraini.

 

 

http://kraina.name/articles/mnenie/85323-platnikam-edinogo-podatku/

Платникам єдиного податку

Шановні суб’єкти господарювання, ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що фізична особа – підприємець – платник єдиного податку не має права здійснювати, в межах підприємницької діяльності, такі види діяльності, які не зазначені в його облікових даних. У разі, якщо фізична особа - підприємець під час провадження підприємницької  діяльності, отримує доходи від видів діяльності не зазначених в облікових документах, такі доходи оподатковуються за  ставкою - 15 % (ст.293 Податкового кодексу України).

Фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає певним вимогам, та реєструється платником єдиного податку.

Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

У разі ж якщо фізична особа - підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими Податковим Кодексом України для платників податку - фізичних осіб.

Отже, фізична особа – підприємець – платник єдиного податку не має права здійснювати в межах підприємницької діяльності такі види діяльності, які не зазначені в його облікових даних.

 

 

http://kraina.name/articles/mnenie/85324-pidpriemci-dnipropetrovschini-svoechasno-splachuyte-ed/

Підприємці Дніпропетровщини – своєчасно сплачуйте єдиний податок

Шановні платники податків, які обрали для себе першу та другу групи спрощеної системи оподаткування, ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області звертає Вашу увагу, що останній день сплати авансових внесків з єдиного податку - 20 травня.

У разі несвоєчасної сплати єдиного податку підприємець несе відповідальність у вигляді штрафу, який складає 50% ставки єдиного податку, встановленої для фізичної особи. Сума єдиного податку для фізичних осіб вважається узгодженим грошовим зобов’язанням.

Крім того, на несвоєчасно сплачену суму податку та штрафу нараховується пеня (п.122.1 ст.122 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями).

 

http://kraina.name/articles/mnenie/85325-zbir-za-specialne-vikoristannya-vodi/

Збір за спеціальне використання води

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що водокористувачі самостійно обчислюють збір за спеціальне використання води та збір за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики і рибництва щокварталу наростаючим підсумком з початку року, а за спеціальне використання води для потреб водного транспорту - починаючи з першого півріччя поточного року, у якому було здійснено таке використання. Збір обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об'єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок збору та коефіцієнтів. За обсяги води, переданої водокористувачем - постачальником іншим водокористувачам без укладення з останніми договору на поставку води, збір обчислюється і сплачується таким водокористувачем - постачальником. Обсяг фактично використаної води обчислюється водокористувачами самостійно на підставі даних первинного обліку згідно з показаннями вимірювальних приладів.

 

 

http://kraina.name/articles/mnenie/85326-do-uvagi-platnikiv-edinogo-podatku/

До уваги платників єдиного податку

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що платник єдиного податку зобов’язаний перейти на сплату інших податків і зборів, у таких випадках та в строки:

1) у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку першої - третьої груп та нездійснення такими платниками переходу на застосування іншої ставки — з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

2) у разі перевищення протягом календарного року 150 тис. грн. платниками єдиного податку першої групи, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

3) у разі перевищення протягом календарного року 1 млн. грн.  платниками єдиного податку другої групи, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

4) у разі перевищення протягом календарного року 3 млн. грн.  платниками єдиного податку третьої групи, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

5) у разі перевищення протягом календарного року 5 млн. грн.  платниками єдиного податку четвертої групи, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

6) у разі перевищення протягом календарного року 20 млн. грн.  платниками єдиного податку п’ятої та шостої групи, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

7) у разі застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій) (п.291.6 ст.291 Податкового кодексу України), - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено такий спосіб розрахунків;

8) у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;

9) у разі перевищення чисельності фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку,  - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено таке перевищення;

10) у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, - першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності;

11) у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів — в останній день другого із двох послідовних кварталів.

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Просмотров: 360 | Добавил: cmik | Теги: Дніпропетровськ, дніпропетровське підприємство, Лівобережнa МДПІ інформує, сплатило до казни, 750 тис. грн., За податкові махінації | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024