Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Март 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 19:55
Главная » 2015 » Март » 11 » Про акцизний податок з роздрібної реалізації
16:27
Про акцизний податок з роздрібної реалізації

Про акцизний податок з роздрібної реалізації

ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 1 січня 2015 року запроваджено акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів та одночасно скасовано збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства. Платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів є суб’єкти господарювання які здійснюють роздрібний продаж підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо). Такі суб’єкти підлягають обов’язковій реєстрації як платники в контролюючих органах за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність. Для підакцизних товарів реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами ставки встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 %.

Датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок, - є дата надходження оплати за проданий товар. Базовий податковий період для сплати податку відповідає календарному місяцю. Декларація подається щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду. 

 

Про продаж тютюнових виробів, на які встановлено максимальні роздрібні ціни

ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування. Акцизний податок з реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.

Продаж суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами, вищими за максимальні роздрібні ціни, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів (п.п.14.1.106 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу).

Акцизний податок – непрямий податок на споживання окремих видів товарів (продукції), визначених цим Кодексом як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (продукції), відповідно 5 відсотків акцизного податку має бути включена до вартості  тютюнових виробів, які реалізовуються в роздрібній торгівлі.

Отже, обчислення роздрібної ціни тютюнових виробів (далі – РЦТВ), вище якої не може здійснюватися їх продаж в роздрібній торгівлі, провадиться наступним чином: РЦТВ=МРЦ/(100%-5%)*100%.

Наприклад, при МРЦ на сигарети з фільтром у сумі 21 грн, їх роздрібна ціна не може перевищувати  22,11 грн (21 грн/(100%-5%)*100%).

Сума податкового зобов’язання з  акцизного податку з роздрібної торгівлі   однієї пачки становитиме 1,11 грн  (22,11*5%/100%).

 

 

Податок на квадратні метри

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.01.2015 р база оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, становить:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Сільські, селищні, міські ради можуть збільшувати граничну межу житлової нерухомості, на яку зменшується база оподаткування.

Ставка податку за 1 кв. метр загальної площі об'єктів житлової та нежитлової нерухомості для фізичних і юридичних осіб встановлюється в розмірі, що не перевищує 2% мінімальної заробітної плати на рік (мінімальний розмір оплати праці станом на 1 січня 2015 року – 1218 грн. на місяць), або приблизно 24,36 грн. При цьому на 2015 рік відповідно до перехідних положень Податкового кодексу України  ставка податку для нежитлової нерухомості складає 1.

За консультаціями та додатковою інформацією платникам податків необхідно звертатися до центрів обслуговування платників за місцем проживання.

 

               Оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п. 14.1.129 Податкового кодексу України до об’єктів нежитлової нерухомості віднесені будівлі, приміщення, які не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду.

У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани і бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази і склади підприємств торгівлі та громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі – гаражі (наземні та підземні) і криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

д) будівлі для публічних виступів (казино, гральні будинки);

е) інші будівлі.

 

Питання-відповіді:

На підприємстві втрачено повідомлення про взяття на облік платника єдиного соціального внеску, підкажіть, яким чином поновити таке повідомлення?

Порядком обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 458, не передбачено порядку поновлення втраченого, зіпсованого або достроково зношеного Повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску.

У разі втрати або зіпсуття (зношення) Повідомлення платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування має право на отримання його дублікату. Для цього платникам ЄСВ необхідно подати до територіального органу доходів ДФС за місцезнаходженням чи місцем проживання відповідну заяву, що складається у довільній формі. Повідомлення видається протягом 10 календарних днів з дня подання платником заяви про втрату або зіпсуття (зношення) за формою № 2–ЄСВ.

 

Я фізична особа – підприємець, які документи я повинна надати іншому підприємцю для уникнення подвійного нарахування з ЄСВ?

З метою уникнення подвійного нарахування єдиного соціального внеску фізична особа - підприємець, яка виконує роботи (надає послуги) відповідно до укладених цивільно-правових договорів, повинна надати суб’єктам господарювання копію документа, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності).

 

На підприємстві безкоштовно надається працівникам формений одяг, який може використовуватися поза робочим місцем та залишається в особистому користуванні працівника, чи нараховується на вартість такого одягу ЄСВ?

Так. Вартість безкоштовно наданого працівникам форменого одягу, що може використовуватися поза робочим місцем та залишається в особистому постійному користуванні, є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

З 1 січня розпочалася деклараційна кампанія - 2015

З початку 2015 року стартувала кампанія декларування доходів, одержаних протягом 2014 року.

Декларації про майновий стан і доходи платники податків повинні подати до податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси.

Граничний термін для платників, які зобов’язані подавати таку декларацію, –30 квітня 2015 року, які хочуть отримати податкову знижку – 31 грудня 2015 року.

При декларуванні доходів у поточному році застосовуються норми та ставки податку на доходи фізичних осіб, які діяли на останній день звітного податкового періоду, тобто на 31 грудня 2014 року.

Бланк податкової декларації та порядок її заповнення розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України.

Нагадуємо, форма податкової декларації про майновий стан і доходи затверджена  наказом Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №793 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи».

Порядок подання річної декларації про майновий стан і доходи визначений ст. 179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами і доповненнями). 

 

Надходження до зведеного бюджету у грудні 2014 року зросли на 21,9 відс. порівняно з груднем 2013 року

У грудні 2014 року за оперативними даними до зведеного бюджету зібрано 43,2 млрд. грн. платежів, що на 7,8 млрд. грн., або на 21,9 відс. більше аналогічного періоду 2013 року.

До державного бюджету надійшло (збір) 34,8 млрд. гривень, що на 7,9 млрд. грн., або на 29,4 відс. більше грудня 2013 року. Збір платежів до загального фонду державного бюджету забезпечено в сумі 32,5 млрд. грн. та на 28,5 відс. (+ 7,2 млрд. грн.) до відповідного періоду попереднього року.

Платникам податків відшкодовано 1,2 млрд. гривень ПДВ.

До місцевих бюджетів надійшло 8,4 млрд. гривень.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування сплачено 17,8 млрд. гривень.

 

Закон про податковий компроміс набуває чинності з 17 січня 2015 року

З 17 січня поточного року набуває чинності Закон України від 25.12.14 № 63-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу», який Верховна Рада України ухвалила 25 грудня 2014 року.

Відтепер бізнес матиме законний механізм податкового компромісу з державою, який дозволяє платникам уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності за заниження податкових зобов’язань з податків на прибуток та додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року.

«Цей закон виник у відповідь на запит бізнесу, який хоче перегорнути сторінку і почати працювати прозоро. Податковий компроміс – це не зобов’язання, а право бізнесу. Враховуючи підписання Угоди про асоціацію з ЄС і ті можливості, які вона відкриває для українського бізнесу, я переконаний, що цим інструментом скористається багато компаній», - зазначив Голова ДФС України Ігор Білоус.

Відповідно до ухваленого закону, загальна тривалість процедури досягнення податкового компромісу – до 70 календарних днів з наступного дня після подання уточнюючого розрахунку. При цьому, загальний термін, протягом якого платник може прийняти рішення про застосування процедури податкового компромісу (подання уточнюючого розрахунку або заяви), складає 90 календарних днів з дня набрання чинності цим законом.

Протягом зазначеного періоду платники за бажанням можуть подати до органів Державної фіскальної служби України уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ  за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року, в яких визначити  суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств та/або суму завищення податкового кредиту з ПДВ та/або заяву відповідно до Закону.

ДФС, у свою чергу, протягом 10 робочих днів приймає рішення про можливість проведення перевірки або відсутність такої необхідності для підтвердження визначеної суми.

При застосуванні процедури податкового компромісу платник має сплатити 5% від суми задекларованих або визначених у податковому повідомленні-рішенні податкових зобов'язань. При цьому інші 95 відс. такої суми вважаються погашеними, а штрафні санкції та пеня не нараховуватимуться.

Відповідно до закону, процедури податкового компромісу поширюється й на випадки, коли у платника податків розпочата документальна податкова перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки. У таких випадках платник податків за своїм рішенням може подати уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість.

Крім того, якщо відносно платника податків розпочата документальна податкова перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки, він також за власним бажанням може подати відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань.

Уточнені та перевірені операції у періодах під час застосування податкового компромісу у подальшому платники не змінюватимуть, а контролюючий орган не перевірятиме.

Завдяки такій добровільній акції декларування недоплачених податків бізнес отримає можливість відкрито працювати, проходити аудит та залучати фінансування для розвитку своєї підприємницької діяльності.

Законом також внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу і Кримінального процесуального кодексів та Кодексу адміністративного судочинства щодо звільнення платників податків від адміністративної та кримінальної відповідальності, а також встановлено можливість застосування процедури примирення сторін в рамках адміністративного судочинства при застосуванні податкового компромісу.

 

 

Слідчими ДФС у 2014 році забезпечено відшкодування майже 0,7 млрд. грн. завданих державі збитків

Протягом минулого року в провадженні слідчих Державної фіскальної служби України перебувало майже 11 тис. кримінальних проваджень. З них близько 4,7 тис. – про тяжкі та особливо тяжкі злочини. Безпосередньо у 2014 році розпочато майже 8,4 тис. проваджень.

Завдяки ефективній роботі слідчих фінансових розслідувань до суду направлено понад 1 тис. проваджень з 4,6 тис. закінчених. По направленим до суду провадженням забезпечено відшкодування збитків, завданих державі, у розмірі майже 0,7 млрд. грн.

Серед направлених на розгляд суду кримінальних проваджень 271 передано на підставі ч.4 ст. ст. 212 і 212-1 КК України. Порушники визнали провину та добровільно відшкодували нанесені збитки. Сума сплачених ними державі коштів становила майже 610 млн. грн.

Крім того, у 2014 році арештовано коштів та майна у закінчених провадженнях в розмірі 296 млн. грн.

 

За підрахунками незалежних експертів долю тіньового ринку алкоголю вдалося зменшити до 10% на кінець 2014 року

Скорочення тіньового ринку алкоголю майже у 5 разів у 2014 році дало можливість легальним виробниками зміцнити свої позиції на ринку і не скоротити власне виробництво. Про це повідомив Перший заступник Голови ДФС України Володимир Хоменко під час інтерв’ю «24» каналу.

Податкова міліція у минулому році почала активні заходи по боротьбі з нелегальним ринком алкоголю. За підрахунками незалежних експертів його долю вдалося зменшити з 50% у 2013 році до 10% на кінець 2014 року. За рахунок детінізації торік були збережені обсяги офіційного виробництва алкоголю на рівні попередніх років, що становить близько 30-35 млн. дал.

У 2014 році з незаконного обігу вилучено:

- майже 1 млн. літрів спирту на суму 57 млн. грн.;

- 7 млн. літрів алкогольних напоїв на суму 204 млн. грн.;

- 20 млн. підроблених марок акцизного податку.

Викрито діяльність злочинних «схем» ДП «Укрспирт» та припинено понад 100 незаконних виробництв алкогольних напоїв.

«Це виготовлення «лівого» спирту, податкові махінації, мінімізація прибутку, проведення безтоварних господарських операцій з фіктивними підприємствами – все це розкрадання бюджетних коштів. Не важливо, яка влада - минула чи сьогоднішня, злочинці мають відповідати за всією суворістю закону. Державні кошти повинні бути збережені і повернуті. Буква закону – єдина для всіх», - наголосив Володимир Хоменко під час інтерв’ю.

У результаті проведених заходів до державного бюджету надійшло 5,4 млрд. грн.  акцизного податку, що на 1,5 млрд. грн. більше ніж у 2013 році.

Також Перший заступник Голови ДФС України повідомив, що торік з незаконного обігу вилучено 9,6 млн. пачок сигарет на суму 124,5 млн. грн.

Тільки за останні 3 місяці 2014 року виявлено та вилучено фальсифіковані тютюнові вироби відомих марок під час огляду вантажних автомобілів, що прибули з зони проведення АТО. За попередніми даними контрафактна продукція виготовлена на потужностях ДП «Тютюнова фабрика «Хамадей» (м. Донецьк). Загальна кількість вилучених тютюнових виробів становить понад 3,5 мільйона пачок, вартістю близько 44 млн. грн.

У 2014 році сплачено 179,6 млрд. грн. єдиного внеску

За січень – грудень 2014 року ДФС України забезпечено надходження єдиного внеску на загальну суму 179,6 млрд. грн., що на 2,3 млрд. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування. 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 356 | Добавил: cmik | Теги: Дніпропетровськ, інформує, Лівобережнa МДПІ, з роздрібної реалізації, Про акцизний податок | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024