Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Июнь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 21:31
Главная » 2014 » Июнь » 16 » У «підшефній» школі-інтернаті Міндоходів пролунав останній дзвоник
17:54
У «підшефній» школі-інтернаті Міндоходів пролунав останній дзвоник

У «підшефній» школі-інтернаті Міндоходів пролунав останній дзвоник

У передостанній день травня у Перещепинському комунальному навчально-виховному закладі «Родина», в якому живе та навчається 127 дітей, продзвенів останній дзвоник проминувшого шкільного року. В цей святковий день у школі побували співробітники Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, які багато років допомагають дітям НВК «Родина», які залишились без батьківського піклування.

Від ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області діти, напередодні літніх канікул отримали, окрім солодощів, спортивний інвентар: м’ячі, тенісні ракетки, обручі тощо. Голова профспілки ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Валерій Філатов теплими словами поздоровив дітей школи з наступаючими канікулами, а шістьох випускників навчально-виховного комплексу «Родина» - з успішним закінченням дев’ятого класу і побажав подальших успіхів у навчанні за стінами рідної школи. Троє вихованців школи: Петрушевський Вадим, Пановікова Анастасія та Снігур Артур отримали від імені керівництва Міндоходів області професійні набори для малювання, які їм вручено як нагороду за успішну участь у Всеукраїнському конкурсі «Очима дитини про бюджет країни».

Під час святкової шкільної лінійки лунали і слова привітання, сяяли усмішки школярів і блищали сльози випускників. А попереду дітей чекають веселі канікули, а випускників – подальше навчання, вже у дорослому житті.

 

Виявлення «конвертаційного центру»

Співробітниками слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області припинено діяльність потужного «конвертаційного центру», до складу якого входили   быльше 30 «фіктивних» підприємств, зареєстрованих чи придбаних на підставних осіб. На рахунки підконтрольних "спритникам" суб’єктів господарювання від підприємств міста та ряду областей України надходили значні суми грошових коштів, які згодом переводились у готівку.

До складу злочинного угрупування входило 10 активних учасників (організатори, бухгалтери та кур’єри). За попередніми оцінками фахівців за період існування «конвертаційного центру» обсяг «проконвертованих» коштів склав понад 500 млн. грн., внаслідок чого інтересам держави завдано суттєвих збитків.

За словами начальника слідчого управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Сергія Пенькова: "Під час проведення обшуків у тіньових офісах, місцях мешкання організаторів та приватних автівках було вилучено готівкових коштів у сумі 400 тис.грн., 20 системних блоків, первинну бухгалтерську документацію, 30 печаток та штампів фіктивних фірм, дві чекові книжки. Накладено арешти на банківські рахунки «конвертаційного центру» на яких заблоковано більше 1 млн. грн."

"Наразі розпочато проведення першочергових оперативно-слідчих заходів щодо підприємств реального сектору економіки, які скористались незаконними послугами, та притягнення винних до відповідальності" - зазначив Сергій Пеньков.

 

Інформація масово-роз̀яснювального характеру:

 

Сертифікати з перевезення товарів

З  червня 2014 р. митниці Міндоходів здійснюватимуть видачу сертифікатів на товари українського походження, що експортуються до держав Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ), у зв’язку з чим надано Методичні рекомендації оформлення та видачі сертифікатів з перевезення товарів з України за формою «EUR.1»; Правила визначення походження товарів до Угоди про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ; приклад заповнення граф сертифіката з перевезення товарів з України «EUR.1»; електронну форму сертифіката з перевезення товарів з України за формою «EUR.1» для заповнення його машинописом.

Для видачі сертифіката експортер або його уповноважена особа має надати митниці Міндоходів такі документи:

  • заяву, що містить декларацію експортера для видачі сертифіката (далі - заява), за формою, визначеною додатком 3А до Угоди;
  • заповнений відповідно до вимог Угоди бланк сертифіката (оригінал сертифіката, дві паперові копії сертифіката);
  • документи, що підтверджують походження товарів з України, зазначених у сертифікаті при першій поставці таких товарів до держав ЄАВТ.

Сертифікат видається безоплатно на одну партію товарів, що експортуються, під час здійснення/гарантування або після експорту товару у випадках, встановлених Угодою про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ, протягом трьох робочих днів з дня, наступного після реєстрації заяви у митниці Міндоходів. Термін дії сертифіката - 4 місяці з дати його видачі.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від від 20.05.2014 р. № 11597/7/99-99-24-02-08-17).

 

Відшкодування добових витрат приймаючою стороною

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що у випадку коли приймаюча сторона забезпечує відрядженого за кордон працівника підприємства, установи та організації, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів, додатковими коштами в іноземній валюті у вигляді компенсації добових витрат (крім витрат на проїзд в країну відряджання і назад та на наймання житлового приміщення) або добових витрат, то направляюча сторона виплату добових зменшує на суму додатково наданих коштів.

Якщо сума коштів, наданих приймаючою стороною, перевищує або дорівнює затвердженій сумі добових, то направляюча у відрядження сторона не провадить виплату добових витрат.

 

Пільги в оподаткуванні

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що Міністерством соціальної політики України викладено у новій редакції Перелік підприємств громадських організацій інвалідів, яким надаються дозволи на право користування пільгами з оподаткування.

 

Довіреність та податкова накладна

Представниками платника податків визнаються особи, які можуть здійснювати представництво його законних інтересів та ведення справ, пов'язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Довіреність, видана платником податків - фізичною особою на представництво її інтересів та ведення справ, пов'язаних із сплатою податків, має бути засвідчена відповідно до чинного законодавства.

Представництво здійснюється за довіреністю (документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами), форма якої повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин.

Фізична особа, яка має нотаріально засвідчене доручення щодо представлення інтересів платника податків в податкових органах та здійснення відповідних угод, є уповноваженою особою фізичної особи - підприємця та може підписати податкову накладну.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 11.04.2014 р.                        N 2259/Н/99-99-17-02-02-14).

 

Відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики

Можливість отримати відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики з’явилась у платників податку  після прийняття 21 травня 2014 року Постанови Кабінету Міністрів України №139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість». Цим документом визначено умови, а також порядок випуску, обігу та погашення облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ.

Платники податків, які задекларували до відшкодування до 1 січня 2014 року суми ПДВ, які підтверджені результатами перевірок та не відшкодовані станом на 3 квітня 2014 року, можуть на добровільних засадах отримати відшкодування ПДВ шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики. Строк обігу таких облігацій - 5 років. Номінальна вартість облігації становить 1000 гривень.

Погашення зазначених облігацій проводитиметься кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі 9,5% річних.

Отримання відшкодування ПДВ у вигляді облігацій внутрішньої державної позики здійснюється на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації.

Оформлення облігацій внутрішньої державної позики прирівнюється до отримання платником податку бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника ПДВ.

 

Строкові розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів

Постановою Національного банку України від 12 травня 2014 року за № 270 «Про зміну строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і запровадження обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті» запроваджено вимоги щодо обов’язкового продажу на міжбанківському валютному ринку України надходжень в іноземній валюті з-за кордону на користь юридичних осіб, які не є уповноваженими банками, фізичних осіб-підприємців, іноземних представництв (крім офіційних представництв), на рахунки, відкриті в уповноважених банках для ведення спільної діяльності без створення юридичної особи, а також надходжень в іноземній валюті на рахунки резидентів, відкриті за межами України на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку також надходжень в іноземній валюті із-за меж України на користь фізичних осіб в сумі, що дорівнює або перевищує в еквіваленті 150 000 гривень за місяць.

Винятком є надходження із-за меж України в іноземній валюті на користь фізичних осіб (резидентів та нерезидентів), що повернуті у зв’язку з неправильно зазначеними реквізитами. Тож, строки розрахунку за ЗЕД-операціями діятимуть 90 днів з 20 травня до 20 серпня 2014 року.

 

Помилки минулих періодів

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що якщо платник податку на прибуток самостійно виявив помилки за попередній звітний (податковий) рік, то він має право подати уточнюючу річну Декларацію та відобразити суми збільшення/зменшення податкового зобов’язання з податку на прибуток за звітний (податковий) рік у рядках 24, 27 частини «Самостійне виправлення помилок» Податкової декларації, пені та штрафу – у рядках 26 та 28 цієї частини Декларації. Якщо помилки за попередній звітний (податковий) рік призвели до збільшення/зменшення задекларованих податкових зобов’язань з податку на прибуток та відповідно сум авансових внесків у рядку 23 Декларації, то такий платник податку зазначає у рядках 34, 37 частини «Самостійне виправлення помилок по авансових внесках з податку на прибуток» Декларації збільшені/зменшені показники податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду, що уточнюються, по авансових внесках з податку на прибуток. Водночас, такий платник податку відображає уточнені авансові внески по місяцях у таблиці «Дванадцятимісячний період для сплати авансових внесків» до Декларації.

У разі збільшення суми податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду по авансових внесках з податку на прибуток платник податку визначає суму штрафу від недоплати за кожен звітний період, термін сплати за яким настав на дату подання уточнюючої річної Декларації, та у рядку 36 Декларації – пеню. У разі зменшення суми податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду по авансових внесках з податку на прибуток в уточнюючій річній Декларації платник податку має право на повернення надміру сплачених грошових зобов’язань за умови дотримання положень ст. 43 Податкового кодексу України або зарахування у рахунок сплати авансових внесків з податку на прибуток на підставі п. 87.1 ст. 87 Податкового кодексу України.

 

Реєстраційний номер облікової карки

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків вносяться до справи абітурієнтів вишів та середніх спеціальних навчальних закладів.

Якщо випускник ще не досягнув 16-річчя, подбати про реєстраційний номер облікової картки платника податків повинні батьки. Кожен відвідувач  ЦОПу зможе без черг та інших незручностей отримати всі послуги.

Якщо з релігійних міркувань громадянин відмовляється від присвоєння ідентифікаційного коду, то йому в паспорті ставиться відмітка про облік в окремому реєстрі Державного реєстру фізичних осіб за прізвищем, ім’ям, по – батькові та серією і номером паспорту. (ст. 70 Податкового кодексу України).

Перереєстрація платника ПДВ

У разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, такий платник подає додаткову реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» протягом                 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ.

Перереєстрація платника ПДВ здійснюється з дотриманням правил та у строки, визначені для реєстрації платників ПДВ, шляхом внесення відповідного запису до реєстру платників ПДВ. У разі перереєстрації дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є останній день строку у 5 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація». За бажанням та згідно із заявою платника ПДВ датою перереєстрації може бути встановлено будь-який інший день до закінчення строку у 5 робочих днів від дня отримання заяви з позначкою «Перереєстрація». При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є бажана дата перереєстрації платником ПДВ. При цьому до дати перереєстрації платник ПДВ використовує попередні реквізити податкової реєстрації.

 

Витрати на перевезення працівників до місця роботи

Витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів (п.138.2 ст.138 Податкового кодексу України).

Не включаються до складу витрат витрати, не пов’язані з провадженням господарської діяльності, а саме витрати на фінансування особистих потреб фізичних осіб. Тож, витрати на перевезення до місця роботи працівників автотранспортом можуть включатися до складу витрат платника податку, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, за умови, що необхідність таких перевезень передбачена колективним і трудовим договорами та наявності документів, які підтверджують зв’язок такого перевезення працівників з господарською діяльністю платника податку. Отже, якщо перевезення працівників до місця роботи здійснюється службовим автотранспортом платника податку, то підтверджуючими документами мають бути відповідний наказ керівництва підприємства, подорожні листи тощо.

Якщо перевезення працівників до місця роботи здійснюється сторонньою особою – перевізником на підставі договору про надання таких послуг, то підтверджуючими документами про надання послуг з перевезення працівників до місця роботи мають бути договір про надання послуг з перевезення, акт приймання-передачі послуг або будь-який інший документ, що підтверджує фактичне надання послуг.


Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

 

 

 

 

 

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 378 | Добавил: cmik | Теги: Міндоходів, У «підшефній», Дніпропетровськ, Дзвоник, Лівобережнa МДПІ інформує, пролунав, Останній, школі-інтернаті | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024