Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Март 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 17:25
Главная » 2015 » Март » 11 » У січні підприємствам Дніпропетровщини понад 25 млн. грн. ПДВ повернуто «автоматом»
16:54
У січні підприємствам Дніпропетровщини понад 25 млн. грн. ПДВ повернуто «автоматом»

У січні підприємствам Дніпропетровщини 
понад 25 млн. грн. ПДВ повернуто «автоматом»

З початку поточного року дніпропетровським платникам ПДВ відшкодовано 61,8 млн. грн., що на 33,3 млн. грн. більше, ніж у січні  2014 року.
При цьому, в автоматичному режимі у першому місяці 2015 року cуб’єктам господарювання повернуто 25,7 млн. грн. податку на додану вартість, що на 7,8 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2014 року.
Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Дніпропетровської області Василь Андрухів. 
Зберігається позитивна тенденція і щодо збільшення кількості платників, які відповідають критеріям автоматичного бюджетного відшкодування. Сьогодні таких платників в Дніпропетровському регіоні – 19, тоді як у січні 2014 та 2013 років їх було 16 і 12 відповідно.

Платникам орендної плати терміново до перерахування!
ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертається до платників з проханням належного виконання платниками податків обов’язку зі сплати орендної плати за користування земельними ділянками державної та комунальної форми власності і повідомляє таке. Верховним судом України у постанові від 02.12.2014 р. № 21-274а14  висловлено правову позицію щодо застосування підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України. З набранням чинності Податкового кодексу Укоаїни річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.
Виходячи із принципу пріоритетності норм ПКУ над нормами інших актів у разі їх суперечності до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ.
Таким чином, згідно із правовою позицією Верховного суду України з 1 січня 2011 р. розмір податкового обов’язку платника податків зі сплати орендної плати не може бути меншим, ніж визначений пунктом 288.5 статті 288 ПКУ. З метою забезпечення належного та своєчасного виконання платниками податків обов’язку зі сплати орендної плати пропонуємо платникам здійснити нарахування та сплату орендної плати у визначеному Податковим кодексом розмірі (у тому числі шляхом подання уточнюючих розрахунків).

Орендодавцям та орендарям до уваги!
ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що сума орендної плати, що виплачується за договором оренди рухомого (нерухомого) майна підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах за ставкою 1,5%.
До загального місячного (річного) доходу платника податку, включаються суми винагород й інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору (пп. 164.2.2 Податкового кодексу України), і дохід від надання майна в лізинг, оренду чи суборенду (строкове володіння та/або користування). Податковим агентом платника податку — орендодавця під час нарахування доходу від надання в оренду об'єктів нерухомості є орендар.
Якщо орендар є фізичною особою, котра не є суб'єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є орендодавець. У такому випадку дохід від надання нерухомості в оренду підлягає самостійному декларуванню, і військовий збір із нього (як і ПДФО) сплачується фізособою самостійно. 

Підтвердження про отримання податкової звітності 
в електронному вигляді
Підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів є перша квитанція. Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 р. № 233, перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному виді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним.
Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.

Приклади формування електронних документів (Excel-файли):
ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє платників, що згідно чергового оновлення Системи формування та подання податкової звітності вилучено посилання на win API, що призводило до помилок при використанні даного прикладу у системах win7 та Win8. Змінено правила форматування полів, що мають тип (індивідуальний податковий номер), - тепер значення поля передається в електронний документ у тому вигляді як воно було введено, початкові 0 зберігаються:
- ПДВ_Дод1_Розрах_ кориг_сум ПДВ(13).xls - "Розрахунок коригування сум податку на додану вартість до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1)";
- ПДВ_Дод5_Розш-ка_под-их зоб_та_кр-ту(звед)(7).xls - "Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)";
- Податкова накладна(7).xls - "Податкова накладна";
Реєстр_отр_вид_под_накл(8).xls - "Реєстр отриманих та виданих податкових накладних". Оновлення доступно на сайті ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/programne-zabezpechennya-/opz-programne-zabezpechennya/

Про зворотну дію в часі
ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує платникам, що частиною 1 ст. 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. 
Рішенням Конституційного Суду України від 09.02.99 р. № 1-рп/99 наголошено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти як таку, що починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події чи факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється тільки на ті відносини, які виникли після набуття ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності, впевненості суб’єктів права в тому, що їх правове становище не погіршиться з прийняттям нового закону чи іншого нормативно-правового акта.
Конституційний Суд України дійшов висновку, що положення частини першої ст. 58 Конституції України про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи, стосується фізичних осіб і не поширюється на юридичних осіб. Надання зворотної дії в часі таким нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті.
За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладатиметься штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум (п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону України № 2464). За порушення, вчинені до 31.12.2014 р. включно, фіскальні органи застосовують фінансові санкції, передбачені п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону № 2464, у розмірі 10 % своєчасно не сплачених сум єдиного внеску незалежно від дати фактичної сплати.
За порушення, що виникли з 01.01.2015 р., накладатиметься штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум єдиного внеску. Рішення про застосування штрафних санкцій за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску складається згідно з додатком 9 до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 455.

При перевищенні доходу у єдинника
Якщо платником єдиного податку перевищено обсяг доходів у 2014 році:
•    перша група — 150000 грн;                        друга група — 1000000 грн;
•    третя група — 3000000 грн;                       п’ята група — 20000000 грн;
то платники застосовують до суми перевищення обсягу доходу ставку в розмірі 15%. Такі платники з 01.01.2015 року, не зобов’язані з наступного календарного кварталу за заявою переходити на іншу групу платника єдиного податку чи відмовлятися від застосування спрощеної системи оподаткування, якщо зазначена категорія платників не порушує умов перебування на спрощеній системі оподаткування, які діють із 1 січня 2015 року.


Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 294 | Добавил: cmik | Теги: автоматом, Дніпропетровськ, інформує, У січні, ПДВ повернуто, Лівобережнa МДПІ, понад 25 млн грн, підприємствам Дніпропетровщини | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024