Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 15:48
Главная » 2015 » Январь » 10 » З початку року більше чверті мільйона пасажирів скористались послугами Дніпропетровського аеропорту
17:37
З початку року більше чверті мільйона пасажирів скористались послугами Дніпропетровського аеропорту

 

З початку року більше чверті мільйона пасажирів скористались послугами Дніпропетровського аеропорту
Єдиний державний кордон у Дніпропетровській області, який перетинають громадяни знаходиться у Дніпропетровському аеропорту. Адже, крім внутрішніх авіарейсів, літаки з Дніпропетровського аеропорту здійснюють перельоти до Москви, Відня, Тель-Авіву, Тбілісі, Баку та до місць масового відпочинку: Туреччини, Єгипту і Арабських Еміратів.
З початку року через митний пост «Дніпропетровськ – аеропорт» пройшло майже 255 тисяч пасажирів міжнародних авіарейсів. Більше 128 тисяч         180 пасажирів прибуло до Дніпропетровська, майже 127 тисяч 430 пасажирів вилетіло за кордон. За цей час митниками митного посту складено шість протоколів, про порушення митних правил при перетині кордонів України. Три за фактом незаконного переміщення через кордон ювелірних виробів, з яких, в одному випадку пасажир рейсом зі Стамбулу намагався ввезти майже вісім кілограмів срібних виробів, оздоблених діамантами та дорогоцінним камінням, в іншому – пасажир з Москви, що не задекларував вісім ексклюзивних ювелірних виробів відомих світових виробників на суму 10 000 євро.
Крім цього, на митному посту «Дніпропетровськ – аеропорт» складено протоколи за фактом спроби переміщення через державний кордон України срібних столових виробів та колекційних монет. Порушників митного законодавства притягнуто до адміністративного покарання. Нагадаємо, що для того, щоб подорож за кордон залишила по собі лише приємні спогади, перед перетином кордону варто ознайомитися з митним законодавством, як України, так і країни перебування.

 

 

Перевезення пільгових категорій населення
ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що до платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: 
- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; 
- обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень. 
Згідно зі ст.37 Закону України від 5 квітня 2001 року №2344-III «Про автомобільний транспорт» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень. 
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами компенсацію. 

 

 

Реалізація безхазяйного майна
ГУ ДФС у Дніпропетровській області оголошує  конкурс з визначення суб’єктів господарювання, які у 2015 році можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність дердави (далі Єдиний реєстр). Заяви для участі у конкурсі приймаються органом ДФС (ДПІ) за місцем реєстрації платника податків (суб’єкта господарювання). Інформацію про документи, які необхідно подати на розгляд комісії для участі у конкурсі розміщено на сайті ГУ ДФС у Дніпропетровській області за посиланням: 

http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/realizatsiya-zastavnogo-ta-bezhazyaynog/171297.html

 

 

Торгово-розважальним закладам про легалізацію найманих працівників
Аналіз діяльності торгово-розважального бізнесу з врахуванням площі  та кількості посадкових місць свідчить, що далеко не всі наймані працівники в торгівельно-розважальних закладах офіційно оформлені. Власники цього бізнесу укладають трудові договори лише з однією зміною в барі та на кухні. ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу роботодавців на обов’язковому дотриманні вимог трудового і податкового законодавства задля забезпечення соціальних гарантій працівникам та наповнення місцевих бюджетів. 
Виплата заробітної плати у "конверті" – тягар сучасності, який несе за собою багато негараздів, зменшує надходження до бюджетів, державних соціальних фондів та призводить до культурної деградації.

 

Податкова накладна з помилками
Внесення змін або коригування показників податкової накладної здійснюється у випадку коригування податкових зобов’язань платника при будь-якій зміні суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню. Податкова накладна з помилками, включаючи і арифметичні, не розцінюється як документ і не може бути підставою для формування податкового кредиту.
У разі порушення продавцем товарів/послуг порядку заповнення податкової накладної та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, 
у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг. 
Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією.

 

 

Різниця в податкових зобов’язаннях
Сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
При від’ємному значенні суми, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу  з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу – зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Якщо в наступному податковому періоді сума має від’ємне значення, то:
а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від’ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, 
а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України – сумі податкового зобов’язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем послуг;
б) залишок від’ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду.
Не мають права на отримання бюджетного відшкодування особи, які:
-     були зареєстровані як платники цього податку менш ніж за 12 календарних місяців до місяця, за наслідками якого подається заява на бюджетне відшкодування (крім нарахування податкового кредиту внаслідок придбання або спорудження (будівництва) основних фондів);
-     мали обсяги оподатковуваних операцій за останні 12 календарних місяців менші, ніж заявлена сума бюджетного відшкодування (крім нарахування податкового кредиту внаслідок придбання або спорудження (будівництва) основних фондів).
Отже, на отримання бюджетного відшкодування ПДВ мають право фізичні особи – суб’єкти господарювання, які є платниками ПДВ, за умови виконання вимог, та ведення бухгалтерського обліку.
При цьому слід зазначити, що кожен конкретний випадок податкових взаємовідносин, у тому числі і тих, про які йдеться мова у зверненні, потребують аналізу документів, що дозволяють детальніше ідентифікувати предмет звернення, а тому з метою отримання більш конкретної відповіді щодо права платника податку на додану вартість на бюджетне відшкодування, пропонуємо звернутися до органу доходів і зборів за місцем реєстрації з наданням копій відповідних документів.

 

 

Нові форми реєстраційних документів з ПДВ
ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує всім бажаючим зареєструватися платником ПДВ або анулювати реєстрацію платника податку на додану вартість, що з 19.11.14 р. слід користуватися новим Положенням про реєстрацію платника податку на додану вартість. З            19.11.14 р. набрали чинності нові форми реєстраційних документів:
•    Реєстраційна заява платника податку на додану вартість. Форма № 1-ПДВ;
•    Заява про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб`єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість (форма № 1-РС);
•    Заява про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість (Форма 3-ПДВ);
•    Рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість (форма № 6-РПДВ);
•    Рішення про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість (форма № 7-РПДВ);
•    Заява сільськогосподарського підприємства про зняття з реєстрації як суб`єкта спецрежиму оподаткування ПДВ (форма № 3-РС);
•    Рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб`єктів спеціального режиму оподаткування (форма № 6-РРС);
•    Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ (форма № 1-ЗВР);
•    Витяг з реєстру платників ПДВ (форма № 2-ВР);
•    Запит про отримання довідки з реєстру платників ПДВ (форма № 1-ЗДР);
•    Довідка з реєстру платників податку на додану вартість (форма № 2-ДР).
(Наказ Міністерства Фінансів України від 14.11.14 р. № 1130, який набув чинності з 19.11.14 р.).

 

 

Акцизні марки на алкоголь та тютюн подешевшають
З 1 січня 2015 p. будуть запроваджені нові зразки марок акцизного податку для алкогольних напоїв і тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва. 
Розмір плати за одну марку акцизного податку для алкогольних напоїв становить 0,1926 грн., для тютюнових виробів - 0,091 грн. Зараз марки старого зразка продають по 0,27 і 0,142 грн. відповідно.
Також з 1 січня 2015 p. буде припинено продаж марок акцизного податку для алкогольних напоїв і тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва, зразки яких затверджені постановою КМУ від 13.03.13 р. № 188 “Деякі питання маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів".
(Постанова КМУ від 19.11.14 р. № 627 набуде чинності з дня офіційного опублікування).

 

 

Про базу оподаткування ПДВ з 01.01.2015
ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що при визначенні бази оподаткування операцій з постачання товарів/послуг з 01.01.2015 року передбачається встановлення мінімального рівня бази оподаткування ПДВ: для товарів/послуг – ціна придбання таких товарів/послуг; для необоротних активів – балансова (залишкова) вартість за даними бухгалтерського обліку. У разі відсутності обліку необоротних активів – виходячи зі звичайної ціни. Зазначені норми не стосуються товарів/послуг, ціни на які підлягають державному регулюванню, а також газу, що постачається для потреб населення.

 

 

Нові форми податкової декларації з ПДВ
Звітувати за новими формами податкової декларації з ПДВ та реєстру виданих та отриманих податкових накладних — з 1 січня 2015 р. Нові форми податкової звітності з ПДВ вводяться в дію для звітності, поданої починаючи з 01.01.2015 р.
За листопад та IV квартал 2014 р. платники ПДВ мають звітувати за формами, затвердженими наказом Міндоходів України від 13.11.2013 р. № 678. Реєстри за новою формою подаватимуться до контролюючих органів лише з 01.01.2015 р.
Отже, за листопад 2014 р. (до 22.12.2014 р.) платники податку повинні подавати Реєстр за формою, затвердженою наказом Міндоходів України від 25.11.2013 р. № 708.

 


Оперативними підрозділами ДФС виявлено 493 факти розкрадання бюджетних коштів 
Протягом січня – жовтня поточного року оперативними підрозділами Державної фіскальної служби України виявлено 493 кримінальних правопорушення у сфері державних закупівель. Серед них більшість, а саме 320 – стосується переможців державних тендерів. В інших випадках законодавство порушували службові особи замовників держзакупівель та постачальники переможців. Таких фактів у поточному році виявлено 98 та 45 відповідно. 
За результатами перевірок встановлено, що за 10 місяців 2014 року державі завдано збитків на суму 3,4 млрд. грн., з яких до держбюджету вже відшкодовано 1,5 млрд. грн. 
Крім того, до ЄДРДР внесено 55 кримінальних правопорушення стосовно легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом. Сума виявленого легалізованого доходу – 1,3 млрд. грн. 

 

 

Інформацію стосовно бізнес-партнерів можна отримати на офіційному веб-порталі ДФС України 
На офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) функціонує банер «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на головній сторінці веб-порталу. 
Зокрема, для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або його назву. 
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» – до 5 робочих днів. 
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС. 
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз’яснення у
категорії 401.02). 

 

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 382 | Добавил: cmik | Теги: Лівобережнa податкова МДПІ, року, З початку, Дніпропетровського, скористались, пасажирів, чверть, послугами, аеропорту, мільйона | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024