Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Май 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 20:30
Главная » 2015 » Май » 13 » ​З початку року до місцевих бюджетів надійшло понад 21 млрд. гривень
10:41
​З початку року до місцевих бюджетів надійшло понад 21 млрд. гривень

З початку року до місцевих бюджетів надійшло понад 21 млрд. гривень

Протягом січня-березня поточного року надходження до місцевих бюджетів склали понад 21 млрд. грн.

Так, зокрема, акцизного податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів надійшло 1,2 млрд. грн.

Податок на майно поповнив місцеві бюджети на 3,4 млрд. грн., у тому числі транспортного податку сплачено 7,8 млн. грн., податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – 46 млн. грн., земельного податку – 3,3 млрд. гривень.

Нагадуємо, що для підвищення фінансової спроможності місцевих рад внесено зміни до Податкового та Бюджетного кодексів. Найбільш значущими змінами для місцевих бюджетів є:

впровадження акцизного податку з реалізації через роздрібну торгівельну мережу підакцизних товарів. Додатковий ресурс для місцевих бюджетів розрахунково становить 8,1 млрд. грн.;

розширення бази оподаткування податком на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки (оподаткування як житлової так і нежитлової нерухомості). Додатковий ресурс – 0,4 млрд. грн.;

введення оподаткування розкішних авто. Додатковий ресурс – 0,4 млрд. грн.

 

До уваги платників єдиного податку!

Відповідно до прийнятого Закону України від 02 березня 2015 №211-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України” (далі – Закон №211) внесено доповнення підпунктом 1.7 до пункту 161 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (далі – Кодекс), яким тимчасово запроваджено військовий збір. 

Зокрема, згідно з п.п. 1.7. “Звільняються від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.51, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 Кодексу”.

Оскільки, підпунктом 165.1.36 пункту 165.1 статті 165 Кодексу встановлено що, дохід фізичної особи – підприємця, з якого сплачується єдиний податок згідно із спрощеною системою оподаткування не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, то відповідно категорія осіб, які знаходяться на  спрощеній системі оподаткування звільняються від нарахування та сплати військового збору.  

 

 

До уваги фізичних осіб – підприємців - платників єдиного  податку  третьої групи!

 Згідно із абз.2 п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

З урахуванням зазначеної норми, звертаємо увагу фізичних осіб -платників єдиного податку 3 групи, що декларація за 1 квартал 2015 року подається за діючою формою, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2011 року № 1688 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 07 листопада 2012 року № 1159, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 листопада 2012 року за № 1998/22310).

  У зв’язку із зміною з 01.01.2015 року розміру ставок єдиного податку для платників спрощеної системи 3 групи, підприємці при заповненні декларації  зазначають дохід, що оподатковується за ставкою 2 або 4 відс., у рядках, в яких передбачено відображення доходу за  ставкою 3 або 5 відс. відповідно, аналогічно зазначається сума податку. 

Крім того, нагадуємо, що граничним терміном подання декларації платника єдиного податку за І квартал 2015 року є 12 травня 2015 року. Граничний термін сплати податкових зобов’язань по єдиному податку за результатами І кварталу 2015 року – 19 травня 2015 року.

 

Які реквізити слід зазначати у полях платіжного доручення на поповнення рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ

Відповідно до п. 2 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 «Деякі питання електронного адміністрування податку па додану вартість» електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який платником перераховуються кошти з власного поточного рахунку в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, а також у сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань з цього податку.  

Рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ відкриваються платникам автоматично. Для їх відкриття центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає банку, в якому відкриваються ці рахунки, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, код ЄДРПОУ та індивідуальний податковий номер платника.

Платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 2 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженій Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004 із змінами (далі - Інструкція № 22).

Реквізити у полях платіжного доручення на поповнення рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ заповняються згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, що викладені в додатку 8 до Інструкції № 22.

 

 

 

Особливості застосування коефіцієнта понижуючої ставки єдиного внеску

З 13 березня 2015 року набрав чинності Закон України від 02 березня           2015 року № 219 – VІІІ «Про внесення змін до розділу VІІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (щодо зменшення навантаження на фонд оплати праці)».

Розділ VІІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) доповнено новим пунктом 95. Згідно із зазначеним пунктом платники єдиного внеску до 31 грудня 2015 року при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам та/або при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами, оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами розмір єдиного внеску (встановлений частиною п’ятою та абзацом другим частини шостої статті 8 Закону № 2464 для платників єдиного внеску, визначених в абзацах другому, третьому, четвертому та сьомому пункту першого частини першої статті 4 цього Закону), застосовується з понижуючим коефіцієнтом (далі – Коефіцієнт). Це можливо,  якщо платником виконуються одночасно такі умови:

а) база нарахування єдиного внеску в розрахунку на одну застраховану особу у звітному місяці (далі – БН(зо)) збільшилась на 20 і більше відсотків порівняно з середньомісячною базою нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік в розрахунку на одну застраховану особу (далі – СмБН(зо)2014);

б) після застосування Коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу у звітному місяці (далі – СП(зо)м) складе не менше ніж середньомісячний платіж на одну застраховану особу платника за 2014 рік (далі – СмП(зо)2014);

в) кількість застрахованих осіб у звітному місяці, яким нараховані виплати, не перевищує 200 відс. середньомісячної кількості застрахованих осіб платника за 2014 рік (далі – СмК(зо)2014). Ця умова не застосовується до платників єдиного внеску, визначених в абзацах третьому та четвертому пункту 1 частини першої статті 4 Закону № 2464.

З 01 січня 2016 року при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам та/або при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами, ставки єдиного внеску, встановлені частиною п’ятою та абзацом другим частини шостої статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» для платників єдиного внеску, визначених в абзацах другому, третьому, четвертому та сьомому пункту 1 частини першої статті 4 Закону № 2464, застосовуються з коефіцієнтом 0,6.

Чи необхідно фізичній особі, яка здає в оренду особисте майно, реєструватись ФОП

Відповідно до ст. 319 та ст. 320 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд, у тому числі для здійснення підприємницької діяльності.

Таким чином, здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і шляхом виконання норм п. 170.1 ст. 170 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ без реєстрації орендодавця як фізичною особою - підприємцем.

Яка дата вважається датою подання заяви про застосування спрощеної системи, якщо її надіслано поштою

  Якщо заява про обрання або перехід на спрощену систему оподаткування направлена поштою, то датою подання такої заяви вважається дата її надходження до органу фіскальної служби, яка проставляється на першому аркуші оригіналу документа.

Відповідно до п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

 

Чи переноситься право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року на наступні податкові роки

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься. Це визначено пп.166.4.3 п.166.4 ст.166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями.

Нагадуємо, платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року;

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

 

Як відобразити в річній декларації про майновий стан та доходи ПДФО при отриманні інвестиційного прибутку лише в декількох місяцях звітного року

Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб, отриманих від операцій з інвестиційними активами здійснюється у додатку 3 до податкової декларації про майновий стан і доходи.   

 При цьому, незалежно від кількості місяців, в яких протягом року було отримано інвестиційний прибуток, до складу загального річного оподатковуваного доходу платника податку включається позитивне значення загального фінансового результату операцій з інвестиційними активами за наслідками такого звітного (податкового) року.

Порядок оподаткування інвестиційного прибутку встановлений п. 170.2 ст. 170 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

Майже 2,6 тис. платників податків звернулися до ДФС із заявами щодо податкового компромісу

Протягом січня-березня поточного року майже 2,6 тис. платників податків вирішили скористатися законодавчим механізмом щодо досягнення податкового компромісу. Вони подали до органів ДФС понад 3,2 тис. заяв.

В результаті досягнення податкового компромісу до бюджету вже надійшло 261,5 млн. гривень.

Нагадуємо, що скористатися податковим компромісом платники податків можуть до 16 квітня поточного року включно. Отримати роз’яснення щодо особливостей застосування цього механізму можна в контакт-центрі ДФС України. Протягом січня-березня фахівцями центру вже надано 931 відповідь на запитання платників податків щодо зазначеної тематики.

Довідково:

Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на  додану вартість у разі застосування податкового компромісу», який Верховна Рада України  ухвалила 25 грудня 2014 року, набув чинності 17 січня 2015 року.

Відповідно до закону, при застосуванні процедури податкового компромісу платник має сплатити 5% від суми задекларованих або визначених у податковому повідомленні-рішенні податкових зобов'язань. При цьому інші 95 відс. такої суми вважаються погашеними, а штрафні санкції та пеня не нараховуватимуться. 

 

Шановні платники ! Скористайтесь податковим компромісом!

Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу суб'єктів господарювання на те, що до граничний терміну подачі платниками уточнюючих розрахунків або заяв з метою застосування податкового компромісу 16 квітня включно.

Податковий компроміс – режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року. Податкові зобов’язання суб’єкту господарювання доведеться сплатити до бюджету у розмірі 5 відсотків від суми заниження податкового зобов’язання. Інша частина 95 відсотків вважається погашеною за наслідками досягнення податкового компромісу. При цьому штрафні санкції до платника податків не застосовуються, а пеня відповідно не нараховується.

 

Березневі надходження збагатили місцеві бюджети Дніпропетровщини більш, як на мільярд гривень

Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за березень 2015 року склали 1 млрд. 087 млн. грн., що на 56,6%, або на 392,9 млн. грн. більше рівня 2014 року.

З початку ж року до місцевих скарбниць Дніпропетровського регіону фіскальні органи області зібрали 2 млрд. 785,2 млн. грн. Це на 550,3 млн. грн., або на 24,6%, більше надходжень першого кварталу 2014 року.

Найбільшу питому вагу в доходах місцевих бюджетів Дніпропетровщини займає податок на доходи фізичних осіб – понад 45 відсотків, якого з початку року зібрано 1млрд. 269,4 млн. грн. За рахунок плати за землю кошики місцевих бюджетів області поповнилися на 541,0 млн. грн., його частка в доходах місцевих бюджетів складає майже 20 відсотків. Податку на прибуток суб’єктами господарювання сплачено 393,3 млн. грн., питома вага платежу становить 14,1 відсотків.

«В області позитивні тенденції щодо стабільності фінансування місцевих громад вдається зберегти завдяки сумлінності дніпропетровських платників та їх розумінню, що для реального здійснення економічних перетворень, насамперед, необхідні фінансові ресурси», - зазначив начальник Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Василь Андрухів.

 

Про сервіс ДФС України «Пульс»

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співро- бітників податкової безпосере- дньо керівництву служби. Завдяки «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Державної фіскальної служби керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс»: (044) 284-00-07.

Разом з тим, управлінням власної безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в ході профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками ДФС області проведено 137 лекцій та співбесід зі співробітникми та кандидатами на вступ до лав служби, матеріали про функціонування сервісу «Пульс» транслювались на 60 теле- та радіопрограмах. Перевірено 135 кандидатів на зайняття посад в підрозділах Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, з яких 3 відмовлено у призначенні на посаду.

 

Про недопущення корупційних дій працівниками Державної фіскальної служби Дніпропетровської області

У адміністративному приміщенні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області 4 квітня 2015 року відбулася нарада керівника слідчого та оперативного управлінь Держав- ної фіскальної служби області Валентина Титаренко з підлеглим особовим складом.

Серед нагальних питань, які було розглянуто в ході наради основну увагу було приділено антикорупційному законодавству та акцентовано на усвідомлення того факту, що боротьба з корупцією є завданням всього колективу і, водночас, сферою персональної відповідальності кожного окремого співробітника і керівника.

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. Завдяки «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Державної фіскальної служби керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс»: (044) 284-00-07.

 

У Дніпропетровській області ведеться активна робота по сплаті акцизного збору з роздрібного продажу

У Дніпропетровській області 2908 суб’єктів господарювання у своїй роботі використовують реєстра- тори розрахункових операцій, які реалізують підакцизну групу товарів з використанням 7 тисяч 397 реєстраторів розрахункових операцій. У зв’язку із внесенням змін до низки законодавчих актів з питань оподаткування, зокрема щодо сплати акцизного збору з роздрібного продажу, на теперішній час з центрами сервісного обслуговування РРО організована робота щодо перепрограмування РРО відповідно до норм чинного законодавства.

Так, власниками РРО, на яких відображається роздрібний продаж підакцизних товарів вже перепрограмовано 3 тисячі 947 контрольно-касових апаратів, що складає 53 відсотки від їх загальної кількості.

За результатами фактично проведених пеервірок у 2014 році суб’єктів господарювання, які у своїй роботі використовують РРО до бюджету надійшло майже 250 тисяч гривень.

Про особливості застосування касових апаратів у 2015 році

Застосування касових апаратів стає обов’язковим практично для всіх суб’єктів господарювання у відповідності до змін, внесених з 1 січня 2015 року Законом 28.12.2014 №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон №71) до Закону від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) та до Податкового кодексу України.

Зміни вступають в силу:

для платників єдиного податку ІІІ групи – з 1 липня 2015 року;

для платників єдиного податку ІІ групи  – з 1 січня 2016 року.

Як і раніше, без застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) можуть обійтись платники єдиного податку ІІ та ІІІ групп (фізичні особи-підприємці), які здійснюють торгівлю на ринках та продаж товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку І групи.

Не потрібен РРО і фізичним особам-підприємцям ІІ та ІІІ групи, якщо ними здійснюється оптова торгівля виключно за безготівковим розрахунком через банківські установи і ці дії підтверджені відповідними виписками з банківських рахунків, наявністю договорів на відпуск товару та рахунків-фактур.

Водночас, якщо суб’єкт господарювання видаватиме товарні чеки, накладні або інші документи, що можуть підтвердити готівковий розрахунок, то у даному  випадку використання РРО є обов’язковим.

Крім того, з 1 січня 2015 року придбати касову техніку зобов’язані:

- підприємства сфери послуг (тобто всі перукарні, салони краси, спортклуби, хімчистки, СТО, сервісні центри з ремонту побутової техніки тощо, які мають справу з готівкою);

- суб’єкти господарювання, які приймають готівку для подальшого її переказу (у т.ч. через програмно-технічні комплекси самообслуговування);

- суб’єкти господарювання при продажу товарів у мережі Інтернет.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стосовно проведення реєстрації РРО

З 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише РРО, які створюють контрольну стрічку в електронній формі.

При цьому, податковим законодавством передбачено мораторій на перевірки платникам єдиного податку, які використовують у своїй діяльності РРО, а саме платники єдиного податку ІІ і ІІІ груп, які з 1 січня 2015 року до 30 червня 2015 року почали застосовувати у власній господарській діяльності РРО (зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи), звільняються від проведення перевірок з питань дотримання порядку застосування таких РРО з дати такого застосування до 1 січня 2017 року. Тож не зволікайте з придбанням та реєстрацією касової техніки.

Громадяни, які скористалися молодіжним житловим кредитом, мають право на податкову знижку

Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровська нагадує, що платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валюті, фактично сплачених протягом звітного податкового року.

Якщо умовами молодіжного житлового кредиту передбачено повну або часткову компенсацію за рахунок бюджетних коштів відсотків за таким кредитом, то претендувати на податкову знижку одержувач такого молодіжного кредиту може тільки в частині особисто сплачених ним процентів, але при дотриманні інших умов, виконання яких є обов’язковим для отримання права на податкову знижку. При повній компенсації процентів за кредитом за рахунок бюджетних коштів платник податку не має законодавчих підстав на податкову знижку за таким кредитним договором.

З метою отримання податкової знижки декларація подається до 31 грудня 2015 року. У разі, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Нагадуємо, що перелік витрат платника, дозволених до включення до податкової знижки, визначено ст. 166 Податкового кодексу України.

Порядок визначення суми процентів, сплачених платником податку за користування іпотечним житловим кредитом з метою нарахування податкової знижки регулюється ст. 175 Податкового кодексу України

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

 

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 345 | Добавил: cmik | Теги: Лівобережнa МДПІ, ​З початку року, інформує, Дніпропетровськ, надійшло 21 млрд гривень, до бюджетів | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024