Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 22:07
Главная » 2014 » Май » 26 » За три місяці Контакт-центром Міндоходів надано 342 тисячі відповідей на запитання платників
14:49
За три місяці Контакт-центром Міндоходів надано 342 тисячі відповідей на запитання платників

 

За три місяці Контакт-центром Міндоходів надано 342 тисячі відповідей на запитання платників

 

Протягом січня-березня поточного року Контакт-центром Міністерства доходів і зборів України надано близько 342 тис. відповідей на запитання суб`єктів господарювання та громадян. З них у березні - 84,7 тис. відповідей.

Переважну кількість відповідей, а саме близько 336 тис., було надано телефоном. Також відповіді надавались електронною поштою та факсом – майже  6 тис. відповідей, письмово та з використанням автовідповідача – 132 відповіді.

„Найчастіше суб`єкти господарювання та громадяни зверталися з питань оподаткування податком на додану вартість, оподаткування прибутку підприємств та сплати податку на доходи фізичних осіб”, - прокоментував директор Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів Іван Романов.

Він також зазначив, що для надання заявнику максимально конкретної та повної відповіді використовується База знань. Це автоматизована база, яка містить найбільш типові питання, які виникають у платників податків та громадян, та відповіді на них. На початок квітня 2014 року База знань налічує понад 14 тис. запитань – відповідей, що постійно оновлюються та підтримуються в актуальному стані.

Нагадаємо, що скористатися Базою знань можна на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів (http://zir.minrd.gov.ua) або звернутися до Контакт – центру за телефоном 0 – 800 – 501007. 

 

Міндоходів чітко визначило умови, за яких контейнери в портах Одеського регіону зважуються

14.04.2014

Департамент митної справи Міністерства доходів і зборів України визначив умови, за яких товари, що переміщуються у контейнерах через порти Південної митниці (Одеса), повинні направлятися на обов’язкове зважування.

Зокрема, зважування таких товарів має застосовуватися за результатами застосування системи управління ризиками, у тому числі за результатами співставлення інформації, наданої агентськими організаціями (морськими агентами) та заявленої в митних деклараціях та інших товаросупровідних документах. В інших випадках товари та контейнери, в яких вони переміщуються, мають проходити митне оформлення без додаткового зважування. 

На думку Віталія Науменка, заступника Міністра доходів і зборів України, такий крок дозволить суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності в подальшому не витрачати час та фінанси на необґрунтовані заходи. А крім іншого, цим рішенням Департамент митної справи мінімізує корупційні ризики в роботі посадових осіб Південної митниці.

Вказане рішення стало результатом системної аналітичної роботи Департаменту, а також наслідком врахування пропозицій, які надавалися бізнесом під час регулярних зустрічей із керівництвом Міндоходів.

Ігор Білоус: Ми змінили процедури проведення податкових перевірок

11.04.2014 - Прес-служба

Міністерство доходів і зборів України змінює підходи до проведення податкових перевірок за рахунок застосування ризикоорієнтованої системи. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус під час зустрічі з представниками Європейської Бізнес Асоціації.

„Раніше у податківців був чіткий план і ревізорам ставили конкретні цілі, скільки саме вони повинні „вибити” за кожен місяць. Тому на перевірки вони приходили з чіткою установкою, скільки їм треба зібрати з бізнесу – правдами чи неправдами. Ми відходимо від цієї практики. Вибивання грошей з бізнесу більше не буде”, – запевнив Ігор Білоус.

Міністерством вже скасовано критерії ефективності податкових перевірок. Раніше, залежно від доходів підприємства існувала мінімальна сума, яку аудитор повинен був обов’язково донарахувати за результатами перевірки. Такий підхід призводив до зайвого тиску на бізнес.

„Ми скасували вимоги обов’язкових донарахувань, і таким чином одразу ж зменшили поле для корупції, яка виникає між підприємствами і ревізорами. Критеріями ефективності тепер ми вважаємо те, наскільки обгрунтованими та документально підтвердженими є результатами перевірок”, – підкреслив керівник Міндоходів.

Загалом, на його думку, податки повинні розраховуватися з огляду на реальний обсяг економіки, шляхом оцінки податкової бази з урахуванням реальних показників економіки та законодавчих чинників, а не встановлюватися залежно від запланованих бюджетних втрат. У свою чергу дефіцит бюджету має компенсуватися іншими фінансовими інструментами.

Саме над цими питаннями сьогодні працюють фахівці Міністерства та залучені експерти. Усі законодавчі новації, які пропонуватимуть Міндоходів, будуть обов’язково обговорюватися з бізнесом та спрямовуватимуться на удосконалення процесів адміністрування, полегшення ведення бізнесу та підвищення інвестиційної привабливості України.

 

Свій бізнес на материкову частину України вже перереєстрували 250 платників Криму та Севастополя

11.04.2014 - Прес-служба Міндоходів

Новим механізмом перереєстрації бізнесу на територію будь-якої області України чи міста Києва вже скористалися 191 юридична особа та 59 фізичних осіб – підприємців Криму та Севастополя. Ці платники продовжуватимуть сплачувати податки відповідно до законодавства України. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус під час прес-брифінгу у рамках зустрічі з представниками підприємств-членів Європейської Бізнес Асоціації.

Крім того, Міндоходів змінило основне місце обліку 1 463 відокремлених підрозділів суб’єктів господарювання, які знаходились на території Криму. Вони переведені в контролюючі органи  материкової частини України, де перебувають на обліку їх головні підприємства.

Нагадаємо, що для реєстрації зміни свого місцезнаходження/місця проживання юридична особа або фізична особа – підприємець, яка зареєстрована на території Автономної Республіки Крим або міста Севастополя, повинна звернутися до державного реєстратора реєстраційної служби України в областях та місті Києві. Після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру про внесені зміни відповідні органи доходів і зборів в областях або місті Києві беруть на облік таких платників.

Після взяття на облік платники сплачують податки, збори, єдиний внесок, подають податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконують інші зобов’язання вже за місцем нової реєстрації.

 

Майже 267 млн. грн. заробили на благодійності дві громадські організації Києва

10.04.2014

Працівниками Міндоходів Київщини викрито факт нецільового використання благодійних коштів двома київськими громадськими організаціями.

Під час аналізу діяльності цих організацій були встановлені факти отримання коштів від низки підприємств для нібито вирішення завдань у сфері підтримки підприємництва та молодіжного олімпійського руху в Україні.

Кошти отримувались у вигляді благодійних внесків, які в подальшому перераховувались не за призначенням, а в якості „оплати за іменні цінні папери” на рахунки групи підприємств – біржевих маклерів.

Загальна сума коштів, які були легалізовані, але не мають статусу „благодійних” склала 266,9 млн. грн. Слідство у справі триває.

«Наслідки від зловживання в благодійності є дуже суттєвими. З одного боку, порушення законодавства одиницями дискредитує діяльність тисяч порядних благодійних фондів та організацій, а з іншого - вони руйнують довіру суспільства до базової людської цінності - творити добро та допомагати ближньому. Тому спільним завданням уряду та благодійного сектору має стати не лише боротьба з шахраями, але й популяризація позитивних прикладів благодійництва», - прокоментувала Анна Гулевська-Черниш, директор Українського форуму благодійників.

Загалом з початку року за матеріалами підрозділів боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, податковою міліцією та іншими правоохоронними органами обліковано 166 кримінальних правопорушень. Державі відшкодовано 16,7 млн. грн. завданих збитків, а також вилучено рухомого майна та накладено арешт на майно на загальну суму 29 млн. грн.

 

В Міндоходів працює антикорупційна комісія

10.04.2014

Комісія з проведення перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», що діє в Міністерстві доходів і зборів України, виявляє правопорушення чинного законодавства як з боку службових осіб Міністерства, так і суб’єктів господарювання. Про всі випадки правопорушень інформуються відповідні правоохоронні і контролюючі органи.

Інформацію щодо протиправних дій посадових осіб Міндоходів, порушення чинного законодавства суб’єктами господарювання можна надавати антикорупційній Комісії за адресою: 04655, Київ–53, Львівська площа, 8, або за телефонами (044) 247-35-37, 590-27-34.

Нагадаємо,  Комісія з проведення перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» в Міндоходів діє з 27 лютого 2014 року  та створена за ініціативи Громадської ради Міндоходів і при безпосередній участі активістів Євромайдану.

 

 

 

У І кварталі до зведеного бюджету сплачено 93,5 млрд. грн. платежів

15.04.2014

Протягом січня-березня поточного року платники податків сплатили до зведеного бюджету 93,5 млрд. грн. податків, зборів та митних платежів, які контролюються органами Міндоходів. До державного бюджету надійшло 72,6 млрд. грн., до місцевих – 21 млрд. гривень.

До загального фонду державного бюджету зібрано 67,8 млрд. грн. Індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 100,2 від. Бюджет додатково отримав 115,5 млн. гривень.

У розрізі основних платежів найбільшого приросту у порівнянні з відповідним періодом минулого року досягнуто з податку на доходи фізичних осіб (бюджет отримав додаткових 79,8 млн. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (додатково - 303,8 млн. грн.), платежів за користування надрами (+ 802,4 млн. грн.) тощо. 

За три місяці поточного року платникам відшкодовано 8,9 млрд. грн. податку на додану вартість.

 

Особливості сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями, що одночасно здійснюють незалежну професійну діяльність

15.04.2014

Особа, яка є підприємцем, що застосовує загальну систему оподаткування, та одночасно займається незалежною професійною діяльністю, є платником єдиного внеску як фізична особа-підприємець. Тобто, єдиний внесок фізична особа сплачує  тільки з доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності  на загальній системі оподаткування. При цьому, така особа не має обов’язку щодо обліку та сплати єдиного внеску із сум доходу, отриманого від її незалежної професійної діяльності.

Така фізична особа формує та подає звіт сама за себе за формою №Д5. Звіт подається до органів доходів і зборів один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік.

Єдиний внесок фізичні особи сплачують самі за себе шляхом перерахування безготівкових коштів з  банківського рахунку. Платники, які не мають рахунку у банку, сплачують єдиний внесок шляхом готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації.

Порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску регулюється Законом України від 08.07.2010 р. №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Просмотров: 335 | Добавил: cmik | Теги: Міндоходів, надано, Дніпропетровськ, Лівобережнa МДПІ інформує, Контакт-центром, За три місяці, на запитання платників, 342 тисячі відповідей | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024