Глянцевая Газета СМИК качество товаров и услуг
Поиск
Календарь
«  Август 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив Новостей
Чат газеты СМИК
200
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Суббота, 18.05.2024, 20:27
Главная » 2014 » Август » 18 » Звернення громадян – перш за все
08:24
Звернення громадян – перш за все

 

 

Звернення громадян – перш за все

Про це повідомила заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Лілія Куришко під час чергового особистого прийому громадян.

За її словами: «ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області забезпечує всі можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення. У територіальних органах Міндоходів Дніпропетровської області затверджено графіки особистого прийому громадян керівниками органів, створено приймальні громадян, інформацію розміщено на суб-сайті ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області.

Всього протягом січня-червня 2014 року у приймальнях громадян органів Міндоходів області проведено 30 особистих прийомів, на які звернулось 30 громадян.

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом нашої роботи, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі, ми хочемо почути кожного, допомогти в межах своєї компетенції у вирішенні проблем.

Письмові звернення громадян опрацьовуються в найкоротші терміни, з максимальним позитивним результатом. За І півріччя 2014 року територіальними органами Міндоходів області опрацьовано 317 письмових звернень».

 

На Дніпропетровщині перші результати Місячника

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що з 1 липня                     2014 року в області проходить «Місячник добровільної легалізації трудових відносин у Дніпропетровському регіоні».

В рамках Місячника на Дніпропетровщині проводиться широка роз’яснювальна компанія. У всіх містах та районах області фахівці органів Міндоходів проводять семінари, засідання «круглих столів», зустрічі з роботодавцями та найманими працівниками тощо. Ці заходи спрямовані на досягнення основної мети Місячника - донести до всіх учасників трудових відносин переваги та необхідність прозорої роботи та залучити їх до взаємовигідної співпраці.

Місячник вже показав перші результати - за перший тиждень його проведення кількість зареєстрованих трудових договорів між фізичними особами - підприємцями та найманими працівниками склала 820, що на              293 трудових договорів більше, ніж зареєстрованих за аналогічний період 2013 року (за даними Дніпропетровського обласного центру зайнятості).

 

Бюджет Дніпропетровської області додатково одержав

8,7 млн. грн. ПДФО та ЄСВ

Впродовж І півріччя поточного року співробітниками органів Міндоходів Дніпропетровського регіону перевірено 298 суб’єктів господарювання з питань дотримання норм законодавства при виплаті заробітної плати.

В 263 випадках встановлено порушення правильності нарахування, утримання та своєчасності перерахування податку на доходи фізичних осіб, в 33 - єдиного соціального внеску.

За підсумками проведених перевірок міндоходівцями Дніпропетровщини донараховано понад 10,3 млн. грн., в тому числі: близько 4,5 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та більше 5,8 млн. грн. єдиного соціального внеску. З цієї суми вже надійшло до бюджету 8,7 млн. грн.

 

Інформація масово-роз’яснювального характеру:

Не залишайтеся віч-на-віч з корупцією

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці.

Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

труднощі в спілкуванні;

некоректне ставлення;

перевищення повноважень;

неякісне обслуговування

та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Про витрати на гарантійний ремонт

До складу інших витрат підприємства включаються витрати на збут, які серед іншого включають витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування. Це встановлено абзацом «є» пп.138.10.3 п.138.10 ст.138 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Відповідно до пп.140.1.4 п.140.1 ст.140 Кодексу при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку.

Термін «оприлюднення» означає розповсюджене в рекламі, технічній документації, договорі або іншому документі зобов'язання продавця щодо умов та строків гарантійного обслуговування.

У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов’язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування). Таке передбачено п.3 Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.12.2012 №1263 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2012 за №2158/22470.

Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін.

Отже, витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, по яких оприлюднено зобов’язання продавця щодо їх гарантійного обслуговування, враховуються платником податку – продавцем при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток за умови належного ведення обліку покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), незалежно від їх статусу (фізичні або юридичні особи) та підтвердження таких витрат належним чином оформленими первинними документами.

 

Дії платника ПДВ у разі відмови продавця товарів надати податкову накладну

Якщо продавець товарів/послуг відмовляється надати податкову накладну або порушив порядок її заповнення або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі, то покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника.

Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом                         60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.

До заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією.

 

Для продовження термінів подання звітності платникам з території проведення АТО необхідно звернутися з відповідною заявою

З метою продовження граничних термінів подання податкової звітності у зв’язку з неможливістю подання такої звітності внаслідок дії обставин непереборної сили платнику податку необхідно звернутись до податкового органу за своїм місцезнаходженням з відповідною заявою.

Така заява подається платником протягом тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення обставин непереборної сили. Заява подається платником податків тільки разом з документальним підтвердженням дії обставин непереборної сили.

Документальним підтвердженням дії обставин непереборної сили є, зокрема, підтвердження Торгово-промислової палати України про настання обставин непереборної сили на території України, яке видається зазначеним органом на відповідне звернення платника податку.

Заява про продовження граничних строків подання податкових декларацій подається у довільній формі із стислим та чітким обґрунтуванням підстав для продовження зазначених строків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів.

У заяві надається вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ).

 

У першому півріччі 2014 року кількість звернень на „Пульс” зросла в 1,4 раза

09.07.2014 - Прес-служба Міндоходів

У січні - червні 2014 року до антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів „Пульс” надійшло майже 3,2 тис. звернень, що у 1,4 раза, або на 915 звернень більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Переважна частина звернень стосувались організації роботи органів Міндоходів – 996 звернень, або 31,4 відс. За допомогою сервісу заявники також вирішували проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 910 звернень, або 28,6 відс., та затримці митного оформлення товарів – 442 звернення. Стосовно перевірок суб`єктів господарювання надійшло 6,7 відс. дзвінків.

У той же час слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 5,9 відс., або 188 звернень. Також цікавими для суб`єктів господарювання та громадян були питання роботи ЦОПів та особливості реєстрації платником ПДВ. Стосовно цих тематик за перше півріччя поточного року на „Пульс надійшло 136 та 106 звернень відповідно.

Станом на 1 липня понад 95 відс. звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу „Пульс” можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.

Ігор Білоус: Податкове законодавство має бути максимально зрозумілим

09.07.2014 - Прес-служба

«Податкове законодавство має бути максимально зрозумілим. Саме тому наше відомство затвердило 4 узагальнюючі податкові консультації. Їх темами стали найактуальніші питання, з якими платники найчастіше зверталися за роз’ясненнями до фіскальних органів», - заявив Ігор Білоус, голова Державної фіскальної служби України.

Зокрема, роз’яснення стосуються норм податкового законодавства щодо трансфертного ціноутворення, витрат на гарантійний ремонт або гарантійні заміни товарів, сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій з купівлі іноземної валюти, а також податкового обліку поворотної фінансової допомоги.

«Узагальнюючі податкові консультації – це результат діалогу та співпраці з бізнесом, який ми розпочали і будемо вести надалі. Під час зустрічей з представниками малого та середнього бізнесу я неодноразово чув нарікання на практику індивідуальних податкових консультацій, які підприємці вважають  корупційними. Тому відтепер ми приділяємо багато уваги узагальнюючим податковим консультаціям, які розробляються в діалозі з громадськістю і забезпечують єдине тлумачення податкового законодавства для всіх платників», – сказав Ігор Білоус.

Загалом у затверджених консультаціях надано відповіді на 48 податкових питань. Так, зокрема, вирішено питання щодо неврахування при визначенні вартісного критерію контрольованих операцій сум кредиту, депозиту, поворотної фінансової допомоги та посередницьких операцій, роз’яснено порядок відображення у податковому обліку платників податку запровадженого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування на купівлю валюти та  витрат з гарантійного ремонту. Акцентовано увагу на праві платників податку на прибуток враховувати витрати на гарантійний ремонт, незалежно від статусу покупця (фізична або юридична особа).

Крім того, на конкретних числових прикладах проілюстровано порядок податкового обліку операцій за отримання та повернення поворотної фінансової допомоги.

Усі проекти узагальнюючих податкових консультацій попередньо пройшли стадію обговорення з громадськістю та отримали схвальну оцінку. Всі роз’яснення чіткі та зрозумілі, що дає можливість платнику уникати двозначного трактування деяких норм податкового законодавства.

Із текстами узагальнюючих податкових консультацій можна ознайомитися за посиланням: http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/uzagalnyuyuchi-podatkovi-konsultatsii/.

 

 

 

 

Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

Просмотров: 344 | Добавил: cmik | Теги: Дніпропетровськ, звернення громадян, перш за все | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Яндекс.Метрика тИЦ и PR сайта www.cmik.com.ua Счетчик PR-CY.Rank
Klyachin group © 2024