Центри
обслуговування платників
За словами начальника ГУ
Міндоходів у Дніпропетровській області Вадима Куслія успіх економічних і
соціальних реформ, які проводяться в Україні, значною мірою залежить від
створення прозорих і комфортних умов ведення бізнесу. На це спрямовані
законодавчі ініціативи, нові ідеї Міністерства доходів і зборів України.
Одним із стратегічних напрямків розвитку Міністерства
є перехід від фіскального органу до сервісної служби. А це - надання
високоякісних сервісів населенню і бізнесу, розвиток партнерських відносин,
зниження адміністративного навантаження. Першим етапом, який вже досягнуто в
Дніпропетровській області, є створення 31 Центру обслуговування платників в
органах Головного управління Міністерства доходів і зборів Дніпропетровської
області, які надають послуги у податкових інспекціях та їх відділеннях.
За перший рік роботи у складі Міністерства доходів і
зборів України послуги через Центри обслуговування платників податків отримали
більше 495 тисяч мешканців області.
Наприклад: отримали картку платника та внесли до
паспорту громадянина України дані про реєстраційний номер облікової картки
платника 114,5 тисяч громадян; довідки про відсутність заборгованості з
платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборі, отримали
близько 10,8 тисяч платників; зареєструвалися платниками єдиного податку та
податку на додану вартість 20 тисяч осіб; зареєстрували книги обліку
розрахункових операцій та розрахункових книжок понад 28,5 тисяч платників.
Під час проведення анонімного анкетування більше 1500
платників було встановлено, що майже 100 відсотків відвідувачів Центрів
обслуговування платників задоволені сервісом, який надають співробітники
Міндоходів області.
Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області
|