Комунальні витрати у витратах приватних нотаріусів
Головне управління
Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що при визначенні сукупного
чистого доходу приватних нотаріусів, крім витрат, перелічених у наказі ДПС
України від 24.12.2012 року №1185, можуть також враховуватись витрати на:
– комунальні витрати
(електро-, газо-, тепло-, водопостачання) на утримання робочого місця
приватного нотаріуса, у разі, якщо це нежитлове приміщення є власністю
приватного нотаріуса;
– сплату щомісячних
членських внесків нотаріусами на забезпечення нотаріального самоврядування,
відповідно до статті 16 Закону України від 02.09.1993 року №3425 «Про
нотаріат».
Про
це зазначено в узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного
нотаріуса, затвердженій наказом Міністерства доходів і зборів України від
30.12.2013 №884.
Питання - відповіді:
Чи повинен громадянин подавати податкову декларацію
про майновий стан і доходи при отриманні у 2013 році відсотків, нарахованих на
поточний або депозитний банківський рахунок?
Норма про включення доходу у вигляді
процентів на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок набирає
чинності з 1 січня 2015 року. Отже, фізичні особи - громадяни при заповненні
податкової декларації про майновий стан і доходи за 2013 рік, яка подається до
1 травня 2014 року, мають право не враховувати доходи у вигляді процентів на
поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок.
Всім територіальним органам Головного управління Мін
доходів у Дніпропетровській області необхідно негайно розмістити вказану
інформацію у місцевих засобах масової інформації, а саме - у друкованих
виданнях. У разі утруднень з друком всього тексту – обов’язково друкувати
інформацію про документи, необхідні для отримання електронних ключів фізичними
особами.
Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів
Головне
управління Міндоходів у Дніпропетровській області запрошує юридичних і фізичних
осіб отримати посилені сертифікати електронних ключів Міністерства доходів і
зборів України в п’яти Центрах сертифікації електронних ключів області: у
містах Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Нікополь та Павлоград.
Посилені
сертифікати електронних ключів оформляються цілком безкоштовно і дають
можливість подавати до органів Міндоходів звітність у електронному вигляді зі
свого робочого місця, офісу чи дому.
Фахівці
органів Міндоходів у Дніпропетровській області щиро дякують платникам податків,
які вже звітують в он-лайн режимі, і нагадують, що в електронному вигляді до
органів Міндоходів можна подавати митні декларації та декларації про доходи
громадян, отримані у минулому році.
Для
отримання сертифікату посиленого електронного ключа Міністерства доходів і
зборів України необхідно подати:
Юридичним особам
1) заповнену та підписану
Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів);
2) оригінал статуту
(положення про установу, філію);
3) документи, що
підтверджують повноваження керівника заявника;
4)
документи, що підтверджують належність підписувала до
юридичної особи – заявника;
5)
копії паспортів заявника та підписувачів; копія облікової
картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО
керівника та головного бухгалтера).
Фізичним особам та фізичним
особам – підприємцям
1)
заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у
органі Міндоходів);
2) копію паспорту;
3)
копію облікової картки платника податків (довідки про
присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
Більш
докладно з порядком отримання сертифікату посиленого електронного ключа можна
ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів
Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України acskidd.gov.ua.
Матеріали надала Лівобережнa МДПІ м.Дніпропетровськ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області